Tja zo zie je maar dat dat ook niet alles zegt. Ach ik wist gisteren al hoe laat het was toen mijn temp begon te zakken. Dit gebeurde vorige maand precies hetzelfde, eerst naar 36.5 en de volgende dag naar 36.3.
Echt balen truus! Ik hoop voor je dat je volgende maand wel zwanger bent! Ik gun het je zo! En dat geld voor iedereen hier trouwens
Truus: jammer meid.....ik hoop dat je volgende cyclus echt wat korter is MG: welkom terug.....leuke vakantie gehad???? hier weer licht bloedverlies alsof ik licht ongesteld ben..... heb ook ongie kramp gevoel onderin mn buik..... ooooooooo.....gek word je er van:x:x:x:x kan niet wachten tot morgen
Truus, wat rot zeg dat je nu toch ongi gaat worden, 'knuf' MG, leuke vakantie gehad? Nenna, wat vreemd joh dat je nog steeds licht bloedverlies hebt.
Yeps vakantie was superrr!!! Wij slaan even over omdat ik het na 9 mnd zws + 14 mnd BV eigenlijk wel heel erg lekker vond om te kunnen doen en laten wat ik wilde (wijntje/sangria) en omdat we gewoon eigenlijk helemaal niet zo'n haast hebben. Hoop dat mijn cyclus zich eerst wat stabiliseert.
Misschien heeft het met je ei te maken? Misschien kan de gyn je daar morgen meer over vertellen. Hier is ongi nog niet doorgebroken.. Had vanmiddag bloed tussen mijn afscheiding zitten en dat is ineens gestopt vanavond. Echt raar. Misschien dat het morgen dan doorzet
Goedemorgen! Truus, hoe gaat het? Ben je al ongi of nog steeds niet? Nenna, succes vandaag! Ricmar, hoe gaat het bij jou? Ga je al testen, of wacht je nog even? Bij mij is vandaag mijn nod. Ik had gistermiddag wel af en aan buikpijn en steken in de lies. Vorige keer werd ik in de loop van de middag, avond ongesteld. Dus wacht het nog maar even af.
Goeiemorgen! Nou hier is de hel los gebarst vanacht. Men wat heb ik een buikpijn en bloedverlies, bah.. @Jerina, spannende dag voor jou! Je temp ziet er nog mooi uit, maar dat was de vorige ronde ook zo.. Spannend, ben er benieuwd!! Ik ben er trouwens van het weekend niet, dus spreek jullie zondagavond of maandag pas weer!
Truus: ik hoop dat je het nog leest! de gyn zag niks meer en zei dat ik waarschijnlijk een eisprong had gehad..... moet woensdag bloed laten prikken om te zien of het echt is. Waarschijnlijk rijkelijk te laat, zijn we gelijk aan het klussen geslagen net......hihi. Ik hoop dat ze gelijk had en dat ik wel een eisprong heb gehad en ik hoop dat ik op tijd was. Morgen even weer tempen om te kijken of mijn temp nu dan ook omhoog gaat????? de rest komt later
Zo had nog even snel de tijd om het te lezen Spannend, zou super zijn als je een eisprong hebt gehad! Ik duim ervoor, en hopelijk is het met het klussen dan nog op tijd geweest! Zo en nu ga ik er snel vandoor. Fijn weekend allemaal!
Truus, balen van je ongi bah! had nog wel zo'n goede hoop! Fijn weekend! Jerina, wat een mooi kaartje zeg!!!!!! Ricmar, jij hebt ook al zo'n mooi kaartje Heb hoop voor jullie alle bij en ben zooooooo super benieuwd!!!! MG, wat fijn dat je een goede vakantie gehad hebt, en geniet maar lekker van je wijntjes haha Nenna, bloed kan idd van je eisprong komen heb ik iig wel vaker gehoord, maar het enige teld dat je een EI gehad hebt!!!!!! Zina, beter kwaaltjes dan helemaal niks anders maak je je alleen maar ongerust (ik zou dat iig wel hebben!!!!) Hier is alles nog lekker rustig En voor de rest natuurlijk ook een goed weekend, en hopenlijk bij Jerina en Ricmar 2 mooie l l Zo ff lekker crea bea geweest met de kleurtjes hihi
Mamaprinses: ik ben nog niet zo positief......heb al zo veel meegemaakt dat ik eerst moet zien en dan geloven.... woensdag bloedprikken en dan echt horen of er een eisprong is geweest.
Ik kom ff wat leuks vertellen Ik lag gisteren met me vriend in bed, en ik zeg zo tegen hem, wat denk jij dat het wordt? Ik heb dus echt het vermoeden dat het een meisje is, en bij mijn vmk had ik het gevoel had dat het een jongen werd. Maar dat had ik hem dus nog niet verteld. Dus hij zegt van 'nou daar durf ik niks over te zeggen' 5 sec later zeggen we te gelijk, een meisje haha Haha wat grappig, we dachten allbei hetzelfde
@ Truus balen dat je ongi bent geworden! @ Nenna, hopelijk hebben jullie optijd geklust en heb je een ei gehad, ik hoop het zo voor je. Maar inderdaad even je bloed afwachten @ Jerina mooie hoge temp heb je! @ Mamaprinses volgens mij vroeg jij hoe het met mij ging? Uitslag bloed is goed, dus denk dat de ernstige vorm van endometriose wel uitgesloten is. Heb wel gehoord dat als je een lichte vorm je niks in het bloed hoeft te zien. Dus even afwachten weer. Deze maand wel weer eerder krampen dus volgens mij wordt het erger. En dag 6 geen ongi en opeens dag 7 weer volop...?? Ook nog nooit gehad.
Hallo meiden hier ben ik weer Truus jammer van je ongi... verder wens ik je een fijn weekend Zina gefeliciteerd meid, geniet er van wat waren je kwaaltjes? Voor de andere meiden is het spannend geloof ik, ik duim voor jullie
als ik het goed heb onthouden hebben we drie dagen geleden geklust... dus afgelopen dinsdag! (maar in elk geval maandag). En vanmiddag!!! Ik denk dat we dan misschien toch een kansje maken als er wel een ei is geweest. Wat denken jullie? Ik heb nu wel steeds pijn rechts, iets schuin onder mijn navel..... zijn er meer meiden die na de eisprong pijn bleven houden.....of die ook bloedverlies hadden bij een eisprong? alvast welterusten voor de meiden die nog wakker zijn.....ga lekker mn bedje opzoeken.