ei gevoeld, temp niet omhoog

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Mistique, Mar 31, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,125
    2
    0
    haha nee heb echt niet getempt!
    Ik voel..... alleen wat zere (.) (.) en meer eigenlijk niet!
    Zegt niks natuurlijk ach we wachten gewoon af tot woendag, of dinsdag....? haha
    Jij al last van kwaaltjes?

2. Aprill

Aprill Niet meer actief

Bah.... Mammaprinses... heb je je kaartje weer weg gehaald, niet leuk, hihi....
    Jij maakt het wel spannend hier meid :D:D:D

3. Aprill

Aprill Niet meer actief

Ik heb geen last van kwaaltjes, alleen de dag voor mijn temp-dip... s'middags onder het wandelen een felle steek in mijn schaambot doortrekkend naar mijn stuitje.. zo'n 5 minuten (heel raar, nooit eerder gevoeld) maar nu niets meer... ook nog geen ongi-gevoel gelukkig :p

4. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,125
    2
    0
    2e3292 Ovulation Charts
    hier is ie weer haha je kan er toch niks op zien!!!

Heb je dat normaal wel dan, al een week voor je nod een ongi gevoel?
    ik heb eigenlijk nooit een ongi gevoel! zou niet weten hoe dat zou moeten voelen hihi
    Ik ben gewoon als ik wakker wordt ongi en dan klaar....
    ik ga er vandoor, dochter loopt de hele tijd door het huis heen MOOIE SKOEM vertaling: mooie schoen haha ze heb net nieuwe

5. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,125
    2
    0
    okee, weet iemand hoe ik pennen streepen van de tafel afkrijg???

6. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Haha mamaprinses, had je vast even gegluurd bij mijn kaartje?:D

Maarre JA vaag he!!!!! Ik lijk wel onderkoeld ofzo, haha... vanochtend 36,0! Echt raar hoor, en dat terwijl ik al dagen eislijm heb en zelfs een soort ovupijn voelde vorige week. Maar misschien is het tempen tijdens de vakantie in een warm land gewoon niet zo betrouwbaar geweest en vertekent het nu heel erg?

Voor een ei moet mijn temp wel zo'n 0,7 graden stijgen :$.. kan toch niet? Zal vanavond eens tempen, kijken of mijn thermometer geen kuren heeft, want ik vind het zelf ook wel vaag eigenlijk die lage temperaturen.

7. Mistique

Mistique Fanatiek lid

Mar 7, 2010
    1,053
    0
    36
    Hier ben ik!! Ben aan het schoonmaken ;). Haha wat zijn jullie nieuwsgierig hahaha. Nou ik eigenlijk ook wel hoor. Elke keer als ik naar de wc ga dan denk ik, als ik nu maar geen bruine afscheiding ofzo krijg. Want dan weet ik is het einde verhaal. Maar tot nu nu toe niks!! :)

Hoe ik me voel... tja ik voel me buik wel, een beetje een zwaar gevoel, af en toe steekjes. Voor de rest een beetje moe en soms misselijk. Gisteren had ik wel een beetje last van maagzuur. Ook heb ik wel wat gevoeliger tepels, maar voor de rest zie ik niks anders dan anders aan mijn borsten. Maar ja, ik denk nog steeds dat het allemaal toeval is. Morgenochtend ga ik echt testen!! En ik laat jullie het meteen weten. Mijn nichtje wordt morgen gedoopt en wij zijn al vroeg weg, rond 08.30 uur. Dus voor die tijd laat ik het jullie weten.

8. nenna

nenna Bekend lid

Nov 9, 2009
    699
    0
    0
    groningen
    Jerina: klachten hoeven er niet te zijn voor een zwangerschap! dus de duimen draaien voor je;) mooie doopdienst gewenst:)

Ik hoop ook op een hoge temp morgen. dat zou een eisprong kunnen bevestigen:)

mamaprinses: hmmmm, pennestepen, ligt ook aan wat voor materiaal je tafel is gemaakt. beetje allesreiniger en een iets ruw sponsje? of heb je het er al af?

9. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,125
    2
    0
    nee krijg het er niet af :x
    K zal eens kijken straks, heb trouwens eikenhout
    jerina, symptonen hoeven idd niet, maar je hebt wel hele mooie symptonen voor een zwangerschap!
    Wat ben ik blij dat je morgen al vroeg weg moet hahahaha
    mooie dienst toegewenst!
    MG ja dat zit er dik in dat je temp hoger was in een warm land want dan is je lichaam ook warmer he!
    wat is je basale temp normaal?

10. Mistique

Mistique Fanatiek lid

Mar 7, 2010
    1,053
    0
    36
    Dank jullie wel nenna en mamaprinses. En ja dan ben ik ook wel blij dat ik er vroeg uit moet,, want dan kan ik ook vroeg testen haha :p.

Nenna, ik duim voor je dat je temp omhoog gaat morgen. Dan kunnen we vieren dat je ei is geweest ;)

Mamaprinses, dit heb ik gevonden via google:

Heb je inkt op de tafel of een ander oppervlak? Spuit er haarlak over en veeg dit af met een stukje keukenrol. Geweldig.

Inktvlekken verwijderen door het wrijven met vochtige sigarenas
    .

Of het werkt weet ik niet. Succes!

11. Mistique

Mistique Fanatiek lid

Mar 7, 2010
    1,053
    0
    36
    Of dit:

Als uw kind op uw tafel of leren bankstel heb getekend kunt u het heel gemakkelijk weg krijgen met nagellak remover.

12. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,125
    2
    0
    #912 mamaprinses, May 15, 2010
    Last edited: May 15, 2010
    oehh nagellak remover vind ik eng, krijg je gebleekte vlekken van heb ik nl al eerder meegemaakt haha
    Met haarlak zal ik eens proberen
    en met as krijg ik ook vlekken van op tafel en moet ik echt boenen!!

maar bedankt voor het kijken!!!!!

13. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Normaal rond de 36,4. Was op vakantie ook, dus dat klopte gewoon. Warm land en buitentemp schijnt geen invloed te hebben. Maar ik sliep daar wel later en dronk alcohol. Maar ook daar had ik een keer 36,2. Ach ja, ik wacht t wel af.

14. Laurise

Laurise Niet meer actief

Hoi allemaal

Spannend hier, lees lekker jullie verhalen mee. Mijn temp is nu wel veel lager dan de vorige maand op deze dagen.. vreemd of normaal? Is pas de tweede maand dat ik temp.

Ik hoop op twee streepjes voor jou Jerina en duim voor de andere!

15. Zina

Zina Niet meer actief

aprill: Kwaaltjes zijn kotsmisselijk de hele dag, veel eten, moe!, emotionele verandering

16. Laurise

Laurise Niet meer actief

Ik wou dat ik die kwaaltjes had Zina :)

17. nenna

nenna Bekend lid

Nov 9, 2009
    699
    0
    0
    groningen
    Ik had net voor dat ik ging douchen echt een klodder heel rekbaar slijm...... sorry voor de onsmakelijke beschrijving:( het was wat wittig en deels doorzichtig.........:(:(:(
    zal het dan toch nog????????

18. Zina

Zina Niet meer actief

Haha, ja ik gun ze ook iedereen :p

19. Aprill

Aprill Niet meer actief

Ja Nenna je eitje komt :D:D:D heb ik ook dan zo'n klodder

20. nenna

nenna Bekend lid

Nov 9, 2009
    699
    0
    0
    groningen
    als die man van mij dit leest, wordt hij helemaal raar........klodders enz:p:p:p

hoe lang duurt het dan nog tot je ei komt???

Share This Page