Ja dat ik zeker leuk om zo iets moois te vertellen Ik duim voor je dat je morgen een mooie hoge temp hebt Aprill, voor jou dus ook spannend. Mooie hoge temp heb je!
GEFILICITEERD JERINA!! Echt leuk zo voor dat jullie gaan trouwen dit nieuws! Ennuh pas je jurk nu nog wel? Of zie je nog niks? Geniet ervan! @nenna Spannend of je eisprong toch nog komt... @Aprill Mooi kaartje, spannend!
nee hier ook nog niks! en temp weet ik niet dus weet monenteel helemaal NIKS! is echt afwachten.... Ach ja met tempen heeft het ook niet veel zin met mij want ik ben altijd als ik wakker wordt ongi en dan is me temp ook al laag dus.... haha ik zie tegelijkertijd een lage temp en bloed hihi Dit keer temp ik niet dus wil ik ook geen bloed zien!!!! haha
hallo hier vandaag een paar bruine sliertjes en verder veel slijm maar geen ongi wel krampen die me naar de wc doen rennen en het broekloeren erger maken misschien als morgen temp nog hoog is weer testen?
Je zit op 14 dpo nu dus je zou morgen een mooie test met 2 I I in handen kunnen hebben!!!! Ik zal het gewoon doen meid!!!! Vorige keer zat je 2 dagen voor je nod, ik heb 2 keer zwanger geweest en teste nooit posi voor nod!!! Wel altijd veel (eiwit) slijm!!!! Ik hoop morgen op een mooie hoge temp en 2 I I
weet je trouwens zeker dat je ei op dag 12 is geweest en niet op dag 16? want vanaf daar gaat je temp heel erg omhoog!
mamaprinces, mijn ei is vrijwel zeker op dag 12 geweest met een max uitloop naar dag 14 maar door follikel meting en alle andere na ei klachten weet ik het vrijwel zeker. op dag 18 de hele dag flinke pijn gehad als of ik een blinde darm ontsteking kreeg innesteling?? wellicht dat temp daarom die dag er voor ineeens omhoog gaat het is een vreemd kaartje
ja dan is het wel zeker ja op cd 12 hihi Ik vind het meestal spannender voor anderen dan als ik zelf kan testen hihi als ik jou was had ik vandaag ook alweer getest hihi
als er een innesteling heeft plaats gevonden dan gaat je temp ook weer omhoog ivm het aanmaken van hcg, ff geeft dan aan (in het NL) mogenlijk 3 fasepil op CD..
36.50.... nog lager, zo laag ben ik nog nooit gegaan..... als ik woensdag wordt geprikt zal er nog wel niks uit komen... sorry....ego brichtje..... goeiemorgen dames..
Mischien stijgt je temp morgen dan nog... een daling komt vaker voor de dag voor eisprong.... ik duim voor je, dat snel je eitje mag springen Misschien weet je meer door baarmoeder onderzoek: Is je baarmoeder mond hard of zacht? Hoog en zacht is vruchtbaar (eitje komt er aan) laag en hard (eitje is al geweest)!
hier weer 37.0 maar nega test.... had die van kv met het plusje, maar ja die kreeg ik dus niet op het venster....
Mamaprinses, het gaat goed op mijn roze wolk . Ik besef het alleen nog niet eigenlijk. Het is zo vreemd dat er nu iets in mijn buik groeit. Ik heb al een paar keer hardop gezegd tegen mezelf, ik ben zwanger, maar echt beseffen doe ik nog niet haha. Maar jij hebt dus bijna je nod? Spannend, ik duim voor je!! Ricmar, balen dat je een negatieve test hebt. Wel vreemd, omdat je temp zo mooi hoog is. Misschien dat je nog niet voldoende hcg aanmaakt? Nenna, ik zou ook denken dat je eitje dan nog moet komen omdat je temp nu heel laag is. Even afwachten wat je temp morgen doet. Hopen dat die dan flinkt stijgt. Ik zal heer hard voor je blazen
mijn BM zit wel hoog maar ik kan er nog bij! hij was volgens mij redelijk zacht. in elk geval niet zo als het puntje van je neus. Een klein beetje open staat hij altijd door vorige zwangerschappen. Ik mag als ik bloed heb geprikt en er is geen eisprong ontdekt, gelijk weer aan de provera en clomid..... maar als ik vandaag, morgen of overmorgen pas een eisprong heb, zal er wel niks te zien zijn in mn bloed..... twijfel of ik dan wacht op een eisprong (die ik nog nooit uit mezelf heb gehad) of gewoon tabletten ga slikken
Goeiemorgen! Daar was ik weer Ik zie dat Jerina zwanger is Woehoe wat goed, gefeliciteerd!!!! @Ricmar, bij jou is het nog spannend dus, duim voor je! @Nenna, jou temp is nog niet gestegen he? Wat balen.. Maar de gyn zei toch dat je ei was geweest? @Aprill, lekkere vakantie gehad? @de rest, *zwaai* jullie hebben een beetje teveel gekletst en ik kan niet alles onthouden om te reageren