ei gevoeld, temp niet omhoog

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Mistique, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Truus, dank je wel :) :D

Leuk weekend gehad?

2. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Leuk weekend gehad truus?
    Ricmar jammer van je nega test het kan zijn dat het tovh nog iets te vroeg is want je temp is nog mooi hoog!!
    Hier is alles rustig nog niks aan de hand!

3. Aprill

Aprill Niet meer actief

Misschien is je eitje de 16e dag wel gesprongen (ik zie dat je zelf het kruis op FF hebt geplaatst) ik zou het blauwe kruis eens weghalen en kijken waar FF je kruis plaatst ;)
    Dan zou je nu nog te vroeg getest hebben ;) mooi kaartje trouwens ;)

4. Aprill

Aprill Niet meer actief

En Mamaprinses klachtjes ??? :p:p:p

Truus vakantie was heel leuk, we waren op zo'n kinderpark "Pipodorp" heet het :) het was er mooi schoon en niet te duur.. en een mooie grote speelhal voor de kinderen (zelfs onze dreumes heeft zich er vermaakt) speelstad orange bedoel ik ;) echt een aanrader en wij gaan er zeker terug 8)
    Hoe was jou weekend?

5. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Meiden, ik kom weer even binnenvallen, sorry!.. Ondanks dat we deze ronde overslaan, ben ik nog wel erg bezig met die gekke cyclus van mij. Ik denk al een week dat er een ei aan komt, maar nog steeds geen verhoging. Vandaag voor het eerst in mijn leven een ovutest (matcare) gedaan. Testlijntje is maar iets lichter dan de controlelijn (zie foto, maar in het echt nog duidelijker), hoe zouden jullie deze test interpreteren? Bijna positief, binnen een dag of 4 wel een ei?! Of gewoon negatief?

Tis dus een OVU-test he ;)

6. Aprill

Aprill Niet meer actief

Ik gebruik ook de Matcare ovulatietesten... deze is positief hoor, haha... ik heb de laatste 2 cyclussen de dag erna mijn eisprong (zie kaartjes) maar de cyclus ervoor 2 dagen later mijn eisprong ;)

7. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja hier lekker weekend gehad hoor, even lekker er tussen uit. Dat kan een mens echt goed doen!

@MG, die ziet er echt wel positief uit hoor!

8. Aprill

Aprill Niet meer actief

Vanavond is je test vast dik positief (donkerder dan de controllestreep) je eitje springt binnen 24 tot 36 uur... staat op de bijsluiter van de Matcare testen.

9. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Thanx meiden, het gaat nu toch kriebelen hoor ondanks ons voornemen, haha

Maarre, hoe laat kan ik er het beste nog eentje doen vandaag dan? (hoe bedoel je een leek ;))

10. Aprill

Aprill Niet meer actief

Ik zou er zeker zo'n 6 uur tussen laten (tussen de testen) en 2 uur niet drinken voordat je test....
    Ik deed meestal als mijn test bijna positief was rond 11 uur teste ik nog eentje en dan rond 20.00 uur...

11. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Hmm.. ik moet sporten van 1915-2015, dus dan drink ik wel water... Daarvoor testen dan maar? Test van vanochtend was om 12u. Of beter na het sporten niet meer drinken (en niet plassen) en net voor ik na bed ga testen rond 23u?

12. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    MG kriebel de kriebel.... haha zul je zien dat je eigenlijk even wil wachten manlief in 1 x raak schiet haha
    Vriendinnetje van mij was al bijna 4 jaar bezig, zou met IVF gaan beginnen ze had alle medicijnen al in de koelkast liggen.
    Was overtijd deed met heel veel tegenzin een test omdat ze na 4 jaar eindelijk met IVF zou beginnen zodra ze ongi zou worden en nu niet was, en toen teste ze posi!!!

Ik zou lekker gaan klussen en er nog snel een fles wijn tegen aan gooien haha

Aprill nee hoor hier helemaal niks
    Bij jou?

13. Zina

Zina Niet meer actief

Heey meiden, het is weer en miskraam geworden.
    Morgen een afsrpaak bij de ha voor een verwijzing naar de gyn.

14. Aprill

Aprill Niet meer actief

oooooooo nee Zina...... sterkte meid!!!

15. Laurise

Laurise Niet meer actief

Ooo nee Zina wat erg zeg...pfff...ik ben er stil van...sterkte!

16. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Wat erg zeg. Heel erg veel sterkte gewenst!

17. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ooh wat erg meis.. :( Sterkte!

18. Zina

Zina Niet meer actief

Snap er echt niks van. Waarom steeds bij 5.1 week?
    Elke keer weer die positieve test, jullie hebben em zelf gezien, en dan stopt het gewoon weer. Ik hoop echt dat het nu wel toch nog blijft zitten, maar ik heb er geen goede hoop op. Ik baal er zo van!

19. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    mijn ei kan onmogelijk pas op dag 16 zijn geweest gezien de clomid en de follikelmetingen.
    wel hooguit op maandag dinsdag al hoewel ik op maandag duidelijk na ei klachten had.

en ook al na ei slijm op maandag..
    heb al een paar dagen iets echt heel iets bruin slijm en dat ken ik niet bij mezelf

jawel maar dan dus van mijn 2 eerder zwangerschappen..
    in 1999 rond nod(was er toen van overtuigd dat ik ongi werd) en in 2009 had ik dit een paar dagen voor NOD.
    ik wacht dus maar af

20. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    zina neee!!! he wat ontzettend naar...
    DIKKE knuffel

Deel Deze Pagina