Jeetje Zina....... wat erg! Ik wil je heel erg veel sterkte wensen en ook sterkte bij de ha en hopenlijk kun je snel bij de gyn terecht! Dikke knuf
Aprill ik zie een hele mooie temp vandaag.... hoop dat ie zo lekker hoog blijft want door hcg gaat je temp extra omhoog
Hoi dames, Ik schuif even aan als jullie het niet erg vinden, afgelopen weekend voelde ik ook van alles rommelen hier maar mijn kaartje zegt toch wat anders. Balen, dus ff doortempen (weet ook niet hoelang mijn cyclus is) @Zina, jeetje meid erg balen dat het weer mis is gegaan (kijkend naar je ot). Ik wens je veel sterkte ermee, dikke knuff! Liefs,
Hallo Hvj.....welkom hier, klets lekker mee. heb jij normaal ook lange cyclussen? even nieuwsgierig naar je voorgeschiedenis hoor
Hallo Hvj, welkom hier . Vervelend he als je wat voelt en je temp wil niet meewerken. Ik hoop dat je snel een mooie hoge temp hebt. Even afwachten dus nog de komende dagen.
natuurlijk ben jij welkom hier Vul jij geen afscheiding in op je kaartje? FF kijkt hier ook naar om je eitje te vinden Ik geef nog borstvoeding zoals je weet.... mijn eisprong is ook heel wisselend geweest (nooit zo vroeg als nu), maar door ovulatietesten te gebruiken bij het tempen, heb ik wat meer kijk gekregen op hoe mijn cyclus verloopt (ik heb ze via Matcare besteld, via link rechts boven aan de pagina) ik bedoel heb ik toch eerder mijn eitje gevonden dan ik dacht... het vruchtbare slijm heb ik ook vaker dan vroeger toen ik geen borstvoeding gaf
Superrrrrrrrrrrr ja... en dat terwijl mijn LF (sinds dat ik een eisprong heb na de bevalling) eerst 3 toen 6-6-3-vorige maand 8 en nu al 9 dagen is.. en ik gelukkig nu nog een hoge temp heb
Bedankt voor de warme welkom dames! @Nenna, ik heb idd altijd lange cyclussen gehad. Heb namelijk PCOS en geef momenteel ook bv. @Jerina, ja idd afwachten wat mijn temp gaat doen de komende dagen. Ben benieuwd... @Aprill, fijn dat je je ei eerder hebt gevonden. En hoop dat het deze ronde raak voor je is (zie een mooie stijgende temp). Ik weet niet of ovu-testen wel zin heeft bij mij aangezien ik PCOS heb en dat beste een dure grap kan zijn. Hoe duur zijn die testjes?
Deze heb ik besteld 25 stuks voor 24 euro: XL-Pack Mat Care Ovulatietest Strip 25 stuks • Mat Care, Zeker weten...
Aprill aprill aprill wat spannend trouwens ja nu al een lf van 9 dagen!!! weet je al wanneer je wilt gaan testen als je temp zo mooi hoog blijft??? Jij bent gewoon net zoals Jerina zwanger!!! hihi