ei gevoeld, temp niet omhoog

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Mistique, Mar 31, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Nenna, succes met bloedprikken!

Mamaprinses, en? :D

Jerina, nog 2 nachtjes slapen...

Ego: Aprill, je had gelijk! Mijn ovutest van maandag was waarschijnlijk niet bijna positief, maar gewoon echt positief en gister dus nega, want.... gister is waarschijnlijk mijn ei gesprongen! Had vanochtend een hogere temp namelijk, joehoeeeee!

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ooh wat balen meid..

@Ricmar, jij ook aan een nieuwe ronde begonnen zie ik, bah..

@MG, ziet er goed uit je temp! :)

@Mamaprinses, en? :D

3. nenna

nenna Bekend lid

Nov 9, 2009
    699
    0
    0
    groningen
    nou.....bloed geprikt en ik kan vrijdag bellen voor de uitslag.

anders gelijk weer aan de provera en de clomid!

MG: helemaal super......klusserdeklussen ... of eigenlijk, had dat al moeten gebeuren:D genoeg geklust?

4. Mistique

Mistique Fanatiek lid

Mar 7, 2010
    1,053
    0
    36
    Nenna, wat klote zeg dat je temp maar niet wilt stijgen :( Ik vind het echt rot voot je!

MG, wat goed dat je temp is gestegen! Dus je ei is waarschijnlijk nu geweest! :)

Mamaprinses, en????? :D

Ricmar, balen dat je ongi bent geworden. :(

Zina, hoe voel je je nu?

5. nenna

nenna Bekend lid

Nov 9, 2009
    699
    0
    0
    groningen
    ja, ik baal ook behoorlijk jerina...... en als ze te vroeg of te laat prikken, weten ze nog niet of er een eisprong is geweest.

heb trouwens wel sinds vandaag voornamelijk in mn rechter borst, bovenin een zeurend, iets branderig gevoel:(:(:(:(

ik zit op een wachtbankje.... alleen niet het wachtbankje die ik zou willen:(:(

6. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,125
    2
    0
    @Ricmar ik kan je HELAAS de hand schudden, tis bij mij ook weer losgebartsen vanochtend...!:x
    @nenna wat balen dat je temp niet omhoog gaat
    Ik hoop op goed nieuws vrijdag:
    Aprill een posi test
    Jerina trouwen
    Nenna jou bloeduitslag die aangeeft dat je ei nog moet springen
    @Aprill hoe is het verder? al ergens last van met je mooie lf???
    @Jerina al zenuwachtig??? nog maar 2 daagjes!! en nog verveldende kwaaltjes?
    @Truus kan niet zoveel voor je betekenen want je zit ook nog voor je ei.... sorry hihi
    @MG zei ik al tegen je dat je ei waarschijnlijk die nacht of ochtend gesprongen is en dus je test die dag later weer nega was
    Ik maakte nog gein door te zeggen : ik heb overal een oplossing voor haha maar het klopte waarschijnlijk dus ook nog! ;)

Ik hoop dat ik iedereen nu gehad heb, en anders sorry!:)

7. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,125
    2
    0
    @Aprill ik zie nu pas je temp... mmm das niet zo mooi he!
    Ik hoop dat ie morgen weer omhoog schiet, en zo niet heb je nu iig al een mooie lf waar je zwanger mee kunt raken!

En O god Zina, was je helemaal vergeten sorry!!!!
    Hoe is het met je meid?
    niks meer verloren?

8. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Balen dat je ongi bent geworden mamaprinses!

9. nenna

nenna Bekend lid

Nov 9, 2009
    699
    0
    0
    groningen
    oooo mamaprinses....wat jammer...weer op naar de volgende ronde:)

de bloeduitslag kan volgens mij alleen maar aangeven of ik een eisprong heb gehad, en dan alleen als ze op tijd hebben geprikt. Als ik geen eisprong heb gehad, zal er wel weer een eitje te groot doorgroeien.... dus weer aan de provera en clomid....vrijdag weet ik meer:)

10. Zina

Zina Niet meer actief

Heey dames!

Ja alles lijkt hier goed te gaan, héél weinig bruinverlies nog maar en de buikpijn is weg.

11. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,125
    2
    0
    Zina wat fijn om te horen!!!
    Probeer weer lekker te gaan genieten!

12. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ik ben alleen heel vreemd ongi
    heel veel bruin echt oud bloed stolsels maar geen rood...
    maar het lijkt me wel op ongi
    moet me regelmatig verschonen

13. Laurise

Laurise Niet meer actief

Zo hier is weer veel geschreven, ik moest ook even 3 bladzijdes terug lezen haha.

@mamaprinses
    Wat balen zeg dat je ongi bent geworden, hoeveelste dag?
    @Zina
    Wat fijn dat het buine verlies bijna weg is en dat je geen roodverlies hebt. Probeer er inderdaad weer een beetje van te genieten en uitkijken naar de echo om dan echt te zien dat je beebje nog lekker in je buik zit.
    @Nenna
    He bah meis het zit echt niet mee! Ik wist niet dat ze je eisprong ook in je bloed konden zien, weer wachten en inderdaad niet op een fijn wachtbankje..
    @Richmar
    O alleen bruin verlies en geen rood maar wel regelmatig verschonen.. inderdaad vreemd...
    @MG
    Fijn dat je eitje is gesprongen, hopelijk hebben jullie goed geklust.

@hier
    Temp met 0,2 gestegen dus denk niet dat het mijn ei is.. vorige maand had ik ook een daling en kleine stijging bij dag 18 en kreeg op dag 22 een flinke daling.. nou ja we gingen er toch niet zo voor deze maand..lekker klussen en wel zien.

14. Mistique

Mistique Fanatiek lid

Mar 7, 2010
    1,053
    0
    36
    Mamaprinses, dat is balen dat je ongi bent geworden :( Ik ben nog niet echt zenuwachtig, wel een beetje (gezonde) spanning. Voor de rest voel ik mij prima. Wel licht misselijk de hele dag door, maar (nog) niet overgegeven haha :p.

Ricmar, vreemd zo'n ongi...

Zina, fijn om te horen dat het weer beter met je gaat:)

15. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi kletstantes!

Ben ik ook weer, vanochtend wandelend met de kleine naar de gemeente gegaan en daarna langs schoonzus met de trein en nu net thuis. Heerlijk weer vandaag, heb er echt van genoten!
    Verder wat zeurderige krampen hier en net rose slijmverlies, wat het inhoudt mag Jan weten haha. Temp is ook gestegen vandaag dus hopelijk een ei die gesprongen is, iig geklust dus daar zal het niet aan liggen.

@mamaprinses, balen van je ongie meid. Op naar de volgende ronde met nieuwe kansen, knuff!

@Zina, geniet er nu van. Denk aan de echo, leuk om naar uit te kijken.

@Nenna, ik hoop dat er wat uit die bloedonderzoek komt. Sterkte meid!

@Richmar, als je het niet vertrouwd gwn aan de bel trekken. Stolsels en bruin bloed klinkt niet als een ongie of het moet nog doorzetten?

@MG, super dat je eitje gesprongen is en je temp hoger is. Hoop dat ie nu alleen maar zal stijgen meid, ik duim voor je.
    Fijn dat je eitje is gesprongen, hopelijk hebben jullie goed geklust.

@Aprill, je temp weer gezakt meid. Ik hoop dat ie alsnog gaat stijgen en zo blijft!

@laurise, hoop dat je temp dan weer gauw omhoog gaat!

16. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Goeieavond!

@Zina, fijn dat het bruinverlies bijna weg is, en je buikpijn! Hopelijk kun je nu een beetje gaan genieten!

@Mamaprinses, wat balen dat je ongi bent geworden..

@Ricmar, wat een rare ongi..

Hier niet veel te melden, ongi is gelukkig weer over dus hoop dat ik nu eens een vroeg eitje ga krijgen. Een mens mag dromen toch? ;)

17. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ik moet morgen ochtend toch de poli bellen zal het dan wel overleggen, ga nu zo met pillen achter de kiezen maar naar bed
    hopelijk kan ik wat slapen

18. Neentje

Neentje Niet meer actief

Dames ben tv gaan kijken en daarna pitten.

Trusten en tot morgen!

19. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Weltrusen alvast!

Ik ga mijn haar nog even verven denk ik.. ;)

20. nenna

nenna Bekend lid

Nov 9, 2009
    699
    0
    0
    groningen
    weer geen stijging..... nu eerst aan het werk... :(

tot later

Share This Page