FF geeft mijn ei op afgelopen maandag.. klopt niet hoor, hij is echt dinsdag geweest. Misschien wordt t nog veranderd aan de hand van mijn temp van morgen...???...
Goedemorgen dames, Lekker geslapen allemaal? Hier heerlijk, was om 7u alweer wakker. Straks de deur uit om op kraamvisite te gaan, lekker kroelen met de baby van dinnetje. Temp vandaag weer gestegen, ben benieuwd of die ooit boven de 37 komt. @Nenna, wat er niet is kan nog komen meid. Knuff en werk ze! @MG2009, misschien als je idd je temp morgen invult dat ie dan ei op dinsdag aangeeft. @Aprill, zie dat jij ook op 21/22 april ongie bent geweest. Ik voel van alles rommelen hier binnen, denk dat de etos pilletjes wel voor een kortere cyclus gaan zorgen dit keer. Ze zijn nu op, dus vandaag weer nieuwe halen samen met de teunisbloemcapsules.
Nenna, het wil maar niet lukken he?! Ik blijf duimen voor je dat je temp snel mag stijgen. Werk ze vandaag. Aprill, dank je wel. Dat gaat helemaal lukken MG. even afwachten wat FF morgen doet als je je temp hebt ingevuld. Misschien dat je eisprong dan wordt verplaatst naar dinsdag. Hvj, fijn dat je een goed gevoel hebt over je cyclus deze keer! Veel plezier bij je vriendin en haar baby Vandaag komen al een deel van de familie, zij blijven het weekend op een vakantiepark bij ons in de buurt. Vanavond iedereen bij ons en dan 'moeten' zij nog iets doen waar mijn vriend en ik niet bij mogen zijn. Lekker geheimzinnig haha Was trouwens vanmorgen al wel vroeg wakker. Bedacht me toen dat we vandaag mijn schoonouders en schoonzus + man gaan vertellen dat ik zwanger ben. Pff werd ik toch wel even zenuwachtig van. Mijn schoonouders kunnen of heel blij reageren of juist niet. Hoop maar op het eerste.
Hvj groene thee is ook cyclus-bevorderend... ik denk dat ik daardoor voor het eerst mijn eisprong vroeger kreeg (zit ook in de etos-zw pillen) ik dronk heel veel groene thee met granberry smaak van pickwick... die is iets zoeter en beter te drinken dan die gewone
@nenna Balen meis pffffffffffffff ik blaas heel hard voor je! @Jerina Leuk dat je het vandaag aan je schoonfamilie gaat vertellen, waarom zou ze het niet leuk vinden? Alvast een hele mooie dag toegewenst morgen, je hebt mooi weer in ieder geval! @HvJ Je temp is inderdaad mooi gestegen en je hebt je eitje wel gehad, je had ook wat roze verlies toch? Heb ik ook een keer gehad met eisprong.. @Mg Inderdaad je temp morgen nog even afwachten maar ziet er wel naar uit dat je toen je ei hebt gehad.. @Richmar En wat zeiden ze bij de poli? @Hier Toch geen eisprong want temp is weer gezakt... nou ja we zien het allemaal wel en gaan er vanuit dat deze kans niet benut wordt. Vanavond lekker uit mijn dak bij Live38 en van het weekend naar center parks.. en dan is mijn mannetje drie weken weg..
@Laurise ik ga volgend weekend naar center parcs hihi @Mg, miss idd als je je temp morgen invuld dat FF je ei weer veranderd, ach ja belangrijkste is dat je iig weet dat je hem gehad hebt en wanneer!!! Aprill spannend je temp weer omhoog!!!! nog 1 dagje......! heb je ze in huis? haha @Nenna balen meid miss dat je morgen meer weet!!! @Jerina, spannend he vertellen! ik was toen de tijd dood zenuwachtig haha En als je vandaag niet meer hier bent wil ik je super veel plezier geluk en het mooiste weer van de wereld wensen voor morgen op de grote dag!!!! @Zina, hoe is het meid? @Ricmar, wat zeiden ze op de poli? ben beniewd!! En Aprill doe Jerina een plezier en test vandaag nog even..... anders komt ze er zaterdag pas achter dat je miss wel zwanger bent.... hahahahaha (ben niet nieuwschierig hoor!) ben weer ff crea bea geweest 8)
@Aprill Jouw kaartje ziet er nog steeds goed uit, ik ga heeeel hard duimen voor je! Is dit ronde 1 voor jou? Aan je kaartjes te zien van niet? Of ben je wel gaan tempen en nog niet actief bezig? @Mamaprinses Lekker he even naar center parks, even weer kind zijn en van de wild waterbaan af hahaha, naar welke ga jij? Hoe is het met je? Veel last van je ongi? @Zina Hoe gaat het inderdaad met jou?
Ronde 1 omdat ik deze ronde voor het eerst een goede LF heb (voorheen 3 dagen -6-6-8 en nu dus al 12 dagen) daardoor noem ik dit mijn 1e ronde, want met een LF van 10 dagen of hoger kun je zwanger worden (korter niet)... Ik geef nog steeds veel borstvoeding aan mijn deumes van 13 maanden (zo'n 6x minimaal) daardoor kun je een korte LF hebben, maar vanaf nu heeft de borstvoeding daarop geen invloed meer GELUKKIG want ik wil er nog niet mee stoppen Toen ik geen borstvoeding gaf had ik een LF van 14 dagen
Aprill: voelt wel lekker hè dat je weer kansen hebt door een goeie LF.... hopelijk de eerste ronde raak Jerina: helemaal mooi weer morgen......ik hoop dat je een super dag mag hebben. Spannend hè die geheime dingetjes. Je schoonfamilie is vast wel blij voor je..... Hvj: ik durf nu die tabletten niet te nemen...ben veel te bang dat ik de boel in de war stuur....mooi dat het voor jou wel werkt mamaprinses: eigenlijk denk ik dat het niet gebeurt is en dan kan ik weer aan de clomid....... je hebt gelijk, we zien morgen wel.. ik ook crea nenna Laurise: geniet lekker van live38 en centerparcs... even in het voren klussen hèdrie keer per dag....dokternenna voorschrift MG: als jij maar weet wanneer je ei is geweest!!! dan is het weer afwachten hè Truus: what's up girl heerlijk deze kletsgroep.....
Hoi dames, Ben weer thuis, was heel leuk en gezellig. Lekker gekroeld met de kleine, mijn kleine liet duidelijk merken dat ze dat niet leuk vond (hoezo jarloers haha). @Jerina, dat is slechts een gevoel. Zo zul je maar zien dat mijn lichaam me voor de gek houdt. Jammer dat ze geheimzinnig zijn, laat dat net niet je sterke kant zijn haha. Ben benieuwd naar de reactie van je schoonouders en hoop ook voor je op de 2e reactie. @Aprill, thnx voor de tip zal die eens kopen. Alles is mooi meegenomen zolang ik maar niet hoef te stoppen met bv wat ik dus nog niet wil! Super dat je lf langer is en ik hoop voor je dat je over een paar dagen een knallende test in handen vast mag houden! @Laurise, klopt net weer roze (niet doorzichtig) slijmverlies en heel de dag door al een zeurende pijn aan mijn eierstokken. Heb sterk het gevoel dat mijn cyclus korter zal zijn dan 81 dagen dit keer maar ja zo kan mijn lichaam me ook voor de gek houden, ff aankijken wat mijn temp morgen zal zijn. Veel plezier vanavond en balen dat je temp is gezakt, gwn doorklussen meid. Leuk CP, geniet ervan! @Mamaprinses, jij ook al naar Cp gezellig en geniet ervan! @Nenna, begrijpelijk. Ik dacht ja baat het niet dan schaadt het niet, hoor zovaak dat je daardoor een kortere cyclus krijgt en ik kan dat goed gebruiken. De langste was 81 dagen, ben benieuwd wat het dit keer wordt. Vind het ook een heerlijke kletsgroep, niet et groot en lekker gezellig. @Zina, hoe voel je je nu meid? Dames ik heb pijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjn, vanavond lekker op de bank hangen en net 5 kjiken.
Jerina, heeeeeeeeeeeeeeel erg veel plezier morgen!! Vergeet niet te genieten, maak er een mooie dag van! Het weer zit iig super mee . We spreken je wel weer als getrouwde vrouw
@Jerina, ik wil je heel veel plezier wensen morgen! Geniet ervan, het is zo voorbij! @de rest, *zwaai*
Jerina nogmaals een hele fijn mooie en geweldige dag morgen gewenst, het weer zit je mooi mee! En hoop dat je vanavond lekker kan slapen om morgen met veel goede (zenuwachtige) moed je mannetje je JA woord kan geven! Geniet ervan, en denk maar eens aan ons als je aan het genieten bent van de lekkere bruids taart haha Dikke knuf!
Dames help! Ik heb ongie klachten, kun je die ook krijgen na een eventuele eisprong? Heb buikpijn, steken in mijn eierstokken, ben moe, pijn in onderrug en beetje misselijk kortom de klachten die ik heb als ik ongie moet worden of ben? Net weer slijmverlies maar dan tijdens het plassen dus niet alleen in m'n inlegkruisje (sorry voor de details maar weet het ff niet meer). Met namen verrek ik van de pijn.
hvj, sorry maar daar weet ik niks van en kan ook vrij weinig zinnigs halen uit je temp..... Wat is het trouwens rustig hier!!!
Hmm zou kunnen, lastig.. Hoor wel meer verhalen hier van meiden op het forum dat ze gigantisch last hebben van hun eisprong. Ik voel er nooit niks van Kan je niet helpen.. @Mamaprinses, ja is inderdaad rustig hier vanavond in vergelijking tot andere avonden
Waar is Aprill???? Zit ze zo dicht bij haar nod komt ze niet ff posten.... aso hahaha Aprill zeg nou wat, ben zo benieuwd!!!!!!!