ei gevoeld, temp niet omhoog

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Mistique, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Jerina een hele fijne dag toegewenst vandaag! geniet ervan !!

2. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Hvj, ik ben erg benieuwd wat dat precies voor pillen zijn? Kan je mij misschien de naam ervan geven? Ik heb ze al eens vaker voorbij zien komen...

@ hier, alles rustig. Lekker genieten van het mooie weer, lekker in de tuin en nog de laatste klusjes in het huis doen...

een mooie dag voor iedereen gewenst.

3. Neentje

Neentje Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Hier weer een vroege vogel om 7u, net gedoucht en zo ontbijten en daarna de kleine bv geven (hoor haar zingen vanuit de kamer *smelt*).

Dames wat houdt de rode lijn in mijn kaartje in? Wil dat zeggen dat ik op cd 18 al mijn ei heb gekregen ipv eergisteren?

Bvbd!

4. Aprill

Aprill Niet meer actief

FF denkt dat je dan een eisprong hebt gehad (denkt, omdat het geen doorgetrokken lijn is... en misschien omdat je geen afscheiding in hebt gevuld) ff kan dus nog van gedachte veranderen ;)

Hier is de ongi gekomen... maar een hele mooie LF van 12 dagen, jippie!!!!!!!!!!!!! :D:D:D

5. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    Aprill:mooi, een LF van 12 dagen (liever zwanger geweest natuurlijk).....één om zwanger mee te worden:p dus de volgende ronde is voor jou hoor meid! en voor de rest natuurlijk ook...... en voooooor mijjjjjj:D

wat een mooi weer toch! super voor Jerina...hoop dat ze een mooie dag heeft:)

Hvj: zoals Aprill al zei, dan denkt FF dat er een ei is gesprongen, maar twijfelt

straks even de gyn bellen voor de uitslag van mijn bloed......jullie horen het

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Goeiemorgen!

@Aprill, mooie LF van 12 dagen! Maar wel jammer dat je ongi bent geworden..

@Nenna, spannend, hoop op een goeie uitslag voor je! :)

Nou Jerina heeft zo te zien super mooi weer vandaag! Lekker :)

7. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    heb net gebeld.... en geen eisprong.:x:x:x:x:x moet vanmiddag weer bellen om te horen wanneer ik weer voor controle moet. ZUCHT:(

8. Aprill

Aprill Niet meer actief

Dikke knuff, Nenna..... ik hoop dat het snel goed komt en jullie nog een lief klein Wondertje bij mogen krijgen ;)

9. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Pffff.. :(

10. Aprill

Aprill Niet meer actief

11. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Jerina, gefeliciteerd met jullie huwelijk!!!
    Aprill, jammer van je ongi maar wel mooi een lf van 12 dagen!
    HVJ, miss is je ei wel op cd 18 geweest, dat scheelt want dat zit je al bijna bij je nod haha, hoop iig dat jullie toen ook goed geklust hebben!
    nenna, balen meid maar wat niet is kan nog komen..... (ben heel optimistich)
    Truus, hoe is het bij jou? ben je trouwens nog bij een andere ha geweest?
    Zina, hoe voel je je?

12. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Nenna, nee he, wat vervelend enm vreselijk balen!!!

Aprill, netjes zeg een LF van 12!!! Jammer idd van de ongi, maar denk dat je nu het gevoel hebt er echt voor te kunnen gaan, nietwaar?

HvJ, stippellijn = twijfelei ;). Weet je je afscheiding van rond die dagen nog? Ik heb gemerkt dat ik vrij lang vruchtbaar slijm heb (wel een week of 2), maar als mijn ei is geweest, dan heb ik bijna geen afscheiding meer, iig absoluut niet slijmerig meer.

13. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    jerina gefeliciteerd met jullie huwelijk

gelukkig heb je er prachtig weer bij !!!

14. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Hallo Allemaal

Ik geef jullie even een update.

Op dinsdag ben ik achter de pc gekropen op mijn werk en heb 4 A4tjes volgeschreven mbt de aanvaringen met de gyn in kwestie (van der Z in refaja)
    Gisteren ben ik al gebeld door de directie secretaresse en as dinsdag heb ik al een gesprek met de directeur...

MBT de IUI mannetje heeft gisteren andere gyn gesproken en ze willen geen IUI's meer doen (reden legt ze me volgende week donderdag uit.)
    Wel willen ze de follikelmetingen doen.
    ik ben dan ook vandaag weer gestart met clomid, we hebben besloten het eventueel dan zelf te doen (deden we immers in het begin ook zelf).
    ik heb nog wat mogelijkheden achter de hand.
    31 mei heb ik een intake in een ander ziekenhuis (dichterbij de donor) bij een FA.
    Ik hoop dat men daar wel mee wil werken aan de IUI-D, dan kan ik de metingen etc in het refaja blijven doen..
    Maar kan ik voor de IUI naar een ander deel van het land.
    het beleid wordt dan door de FA bepaald uit het andere ziekenhuis.
    Maar omdat ik natuurlijk niet weet hoe deze cycus zal vallen en ik niet weet of ze direct aktie gaan ondernemen in het andere ziekenhuis houden we de optie zelf hobby-en maar weer open.

het is niet anders.

Sorry voor mij ego verhaal:)

15. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    ricmar: heb je dan zoveel slechte ervaringen met je gyn?

Ik mag vandaag aan de provera en bij mijn ongie, dag 3 clomid gaan slikken...... hopen op betere resultaten:)

16. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    nenna helaas heb ik met 1 bepaalde gyn al diverse aanvaringen gehad en helaas ben ik niet de enige

vandaag nog een vriendin.

4 mei had ze een controle na baarmoeder verwijderen, toen gaf een gyn aan dat ze vlak voor haar eisprong zat ivm follikel van 20 mm
    gisteren had ze vreselijk buikpijn dus weer controle en had ze die bewuste gyn en follikel was nu 22 mm nou zegt ze tegen hem dat kan niet goed zijn, dat moet een cyste zijn...
    wel nee ze stelde zich aan was een duidelijke follikel.

helaas heeft deze gyn bij mij al 2 keer de ei sprong verkeerd bepaald. en zat ik qua timing ws helemaal verkeerd met IUI.

vandaag mocht vriendin naar eigen gyn en ja hoor wel cyste....

17. Zina

Zina Niet meer actief

Heey dames!
    Hier erg veel last van de warmte!
    Ik zit weer es onder de eczeem :( Gadverdarrie!

Verder voel ik me wel goed en hongerig.
    Morgen lekker shoppen :D Helemaal zin in dus!

18. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Zina, komt die eczeem door de zon?
    Zo ja, moet je eens naar de apotheek gaan en halen: Utizon
    je spreekt het uit als uut die zon (haha)
    shop ze!!! en eet smakelijk haha

19. Aprill

Aprill Niet meer actief

Mamaprinses temp je deze ronde ook niet ???

20. Aprill

Aprill Niet meer actief

Hvj ik geloof dat je eisprong nu wel goed staat op je kaartje...
    je temp is ook iets hoger dan de andere tempen ;)

Deel Deze Pagina