@Nenna, ja ook maar 1 dag vruchtbaar slijm. Vandaag helemaal geen slijm trouwens, vind ik ook al zo raar En ik word ook helemaal gek van mijn tempkaartje. Ik had zo gehoopt op een vroeg ei deze keer, maar helaas. Denk dat ie nog later gaat zijn dan de vorige keer.. En inderdaad, stomme HA. Maar een vriendin van mij loopt bij de gyn, zei gaat voor mij navragen hoe en wat. Misschien geven hun ook wel aan, die cyclussen zijn zo lang ze moet zicht toch na laten kijken. Hoop voor jou dat je temp nog gaat stijgen! Want wat het vandaag is gestegen is ook echt maar minimaal..
soms heb ik echt zin om het bijltje er bij neer te gooien. mijn lijf doet steeds weer iets anders dan de gyn verwacht. heb al heel wat tranen gelaten....... ben altijd weer gespannen voor een ovutest of een temp's morgens sorry...even een klaagzang ik duim voor je hoor Truus.... en natuurlijk ook voor de andere meiden
Kan het me voorstellen! Maar je hebt toch Clomid geslikt? Waarom ben je daar mee gestopt dan? En wat wil de gyn nu dan verder doen? Want het lijkt er niet echt op als of er een ei aan zit te komen.. En ja, je kan je ongi wel op gaan wekken en met een nieuwe ronde beginnen, maar krijg je dan wel van jezelf een ei?
@ Truus, ja idd echt balen die lange cyclussen . Zit je nu in ronde 5? Op welke dag had je vorige keer je ei? Denk dat je het beste om de dag kunt blijven klussen, dan heb je de meeste kans. Denk idd dat je op zich geen zorgen hoeft te maken, want je hebt wel een cyclus en eisprong, maar het duurt gewoon zo verrekte lang!!! @ Nenna, zwaai terug!
Ja zit nu in ronde 5. Ben begin September '09 gestopt met de pil, dus zo'n 7 maanden geleden. Ben inderdaad ook blij dat ik een eisprong heb hoor, daar maakte ik me helemaal zorgen om. Maar daar ben ik gelukkig door tempen achter gekomen. Mijn ei had ik vorige ronde op dag 31. Toen had ik een knal positieve ovutest op dag 28 en nog gewoon positieve ovutesten op dag 29 en dag 30. Dat was ook gelijk mijn kortste cyclus tot nu toe, 42 dagen. We blijven inderdaad vrolijk door gaan met klussen. Maar goed, dat ei mag zich ondertussen wel een keer gaan aankondigen hoor!
ik kreeg drie rondes clomid en de laatste keer kreeg ik daar een cyste van 5cm van. de gyn durfde het niet meer aan. moet 19 april weer naar de gyn en weet niet wat ze dan wil zou eigelijk as maandag met provera kunnen starten.....weet het niet meer hoor.....
@ Truus, ik hoop idd ook dat je ei snel komt (net als de mijne )! Ik vind het altijd zo knap als meiden een cyclus hebben van 28 dagen stipt. Heb ik nooit gehad, 1x 32, dat verbaasde me ook heel erg, haha @ Nenna, wat is Provera, net zoiets als clomid? Kun je de gyn niet bellen om te overleggen hoe of wat?
Och jeetje wat balen. Nou ik ben heel benieuwd wat de gyn nu voor jullie wil gaan betekenen dan.. Zou inderdaad als je nog geen ei hebt gehad maandag met Provera beginnen.. Klote zeg, leef met je mee! *Knuf* @MG2009, ja ik had gehoopt op een paas ei maar helaas.. Jij zit ook alweer op CD21 zie ik. Nou dan mag die van jou ook wel op gaan schieten zeg! En inderdaad, 28 dagen. Hoe krijgen ze het voor elkaar? Ben er in ieder geval wel jaloers op Duurt zo vreselijk lang hier elke keer..
Nenna, ik zou tot na het weekend wachten denk ik? Hopelijk heb je dan toch een ei gehad! Truus, ja echt he.. stomme eieren! 28 dagen ben ik ook jaloers op ja. Ik nu dag 21 idd, dit is mijn eerste cyclus sinds mijn bevalling. Ben 17 maart voor het eerst ongi geworden na bijna 13 mnd (+ 9 mnd zwangerschap). Komt omdat ik nog borstvoeding geef (nu nog maar 1 voeding), dat onderdrukt de cyclus. Ben dus ook erg benieuwd of ik nu uberhaupt iets van een cyclus heb, vandaar dat ik ben gaan tempen. Maar vaak zie je dat vrouwen die nog maar 1 voeding geven en al meer dan een jaar terug zijn bevallen, hun cyclus toch wel terugkomt, dus had stiekem eigenlijk rond nu wel een ei verwacht/gehoopt..
Snap ik! Maaaaaaaar je zit al op dag 36.. Het kan natuurlijk dat er nog een ei komt, maar ja het kan ook niet. Kijk, als je nu nog alle tijd van de wereld had was het een ander verhaal geweest, maar je hebt nog maar een paar kansen toch? Dan zou ik (maar ja, wie ben ik ) deze ronde niet al te lang meer laten duren.. Aangezien de kans dus steeds kleiner word op een ei deze ronde omdat je al op dag 36 zit. Beetje jammer wel dat je niet precies weet wat de gyn nu met je van plan is. Maar er moet toch wel wat aan te doen zijn dat je wel een ei krijgt, maar geen cyste? Als ik in jou schoenen stond zou ik het tot maandag aankijken, dan zou je op dag 42 zitten als ik het goed heb. Dan neem ik aan dat een evt. ei toch wel gesprongen moet zijn. Als ie niet gesprongen is tja, dan zou ik toch aan de Provera beginnen..
Heb inderdaad gehoord dat als je nog BV geeft dat je dan vaak geen ei hebt. Nou wel spannend voor jou, zou mooi zijn als je nu gelijk weer een cyclus zou krijgen! En die stomme eieren inderdaad. Snap het niet, wat is er nou zo moeilijk aan om te springen Daar zijn die stomme eieren toch voor?
Ik denk ook wel dat jullie gelijk hebben hoor.... maar de beslissing is soms zo moeilijk Ik kan het nog aanzien tot maandag....misschien bel ik tussendoor nog wel met de gyn. krijg trouwens altijd een assistente en nooit de gyn zelf...moet ze alles weer door brieven aan de gyn:x
Ja het is geen gemakkelijke keuze inderdaad.. En het is natuurlijk een optie om even te bellen naar de gyn. Misschien dat ie wel advies voor je heeft, of al heeft uitgedokter wat jullie nu gaan doen. Nee das helemaal niet zo'n gek idee denk ik! Komt vast allemaal goed! Postief blijven denken!
Ik weet dat de volgende keer dat ik naar de gyn moet, ze gaat kijken of de cyste nu ook echt weg is......zoniet, dan is het bijna wel logisch dat de boel nog niet werkt....