ei gevoeld, temp niet omhoog

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Mistique, Mar 31, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Neentje

Neentje Niet meer actief

Yep vanochtend weer gestegen met 0.1 en nu hopen dat ie hoog blijft!

Super hopelijk ook een ei bij jou.

2. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Jerina, ja kan er nu niet omheen dat mijn ei is geweest. Nu hopedn dat ik dit niet nog een keer hoef te doen de komende 9 maanden hihi.
    Jammer dat je schoonouders er koel op reageerde in het begin maar misschien was het idd teveel voor ze huwelijk en zw in 1x
    Super dat je al een afspraak hebt staan de 15de!

3. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Jerina, wat een ontzettend flauwe reactie van je schoonouders zeg! Gelukkig maken je eigen ouders en broertje het dubbel en dwars goed!
    Leuk binnenkort je intake etc!

Truus, hopelijk een ei!!! Wel vroeg idd, maar you never know!

Nenna, nog ff door met de pillen dus...

HvJ, mooi dat je ei is geweest! FF is nog wel voorzichtig, een stippellijn en geen doorgestrokken lijn, maar dat is denk ik omdat je geen ovutests en afscheiding invult.

Trishka, we zouden deze ronde overslaan omdat ik na 9 mnd zwangerschap en 14 maanden borstvoeding even alle hormonen eerst kwijt wilde zijn.. maar toen ik die positieve ovutest in haden kreeg, konden we het toch niet laten ;) dus helemaal overgeslagen hebben we eigenlijk niet :).

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja ik kan het me voorstellen dat het een klap was, ondanks dat het niet onverwachts was. Het is nooit leuk als je ergens heel blij mee bent en een ander reageert er niet of nauwelijks op. Nou hoop voor jullie dat ze toch een beetje gaan bij trekken en dat het gewoon de eerste schrik was ofzo.

Nou wel in ieder geval super leuk dat jou ouders en broertje en zus er zo super op reageerde!! Wisten ze al dat jullie bezig waren voor een kleintje?

5. trishka

trishka Fanatiek lid

Mar 6, 2009
    4,621
    0
    36
    meiden ff ego berichie hoor: mn temp schommelt zo erg en mn bmm is raar, mn hele lichaam is eigenlijk een beetje raar dus heb er een testje tegenaan gegooid... licht posi :$ :( ..

Ik denk dat ik een vmk heb gehad ofzo, heb net bloed laten prikken om te kijken of t niet vals posi was.. vrouw van de bali gaf aan dat ik ook een innestelingsbloeding zou kunnen hebben gehad maar ik denk dat dan mn temp nu wel weer hoger zou zijn geweest..

ff afwcahten hoe t verloopt..

6. trishka

trishka Fanatiek lid

Mar 6, 2009
    4,621
    0
    36
    Idd wel balen dat ze zo lauwtjes reageerden, of je t nou verwachtte of niet, t is nooit leuk...

Wel leuk hoe je ouders enzo reageerden, zo hoort t ook :) !

7. trishka

trishka Fanatiek lid

Mar 6, 2009
    4,621
    0
    36
    hcgwaarde was 1... waarschijnlijk een vmk, de vk die ik aan de foon had legde uit dat bij urine t kan dat t hcg er iets langer in blijft zitten, waardoor ie nog licht posi testte omdat daar de waarde nog iets hoger was.. Ben blij dat ik niet in de onzekerheid hoef te zitten. toch wel een klein beetje verdrietig merk ik...

8. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Trishka en Jerina, knuff dames!

@Hier, wat krampen en zeurderige gevoel in mijn baarmoeder.

9. nenna

nenna Bekend lid

Nov 9, 2009
    699
    0
    0
    groningen
    Trishka: balen meid......logisch dat je daar verdrietig om bent:( sterkte ermee. dikke digiknuffel

10. nenna

nenna Bekend lid

Nov 9, 2009
    699
    0
    0
    groningen
    Hvj: oeoeoeoeoe.....spannend meid:p

11. Mistique

Mistique Fanatiek lid

Mar 7, 2010
    1,053
    0
    36
    Bedankt meiden voor jullie lieve berichtjes :). Mijn ouders, zus en broer wisten dat wij bezig waren. Vandaar dat ze het zo snel raden toen ik zei we hebben leuk nieuws haha:p

Trishka, dat is wel logisch dat je toch verdrietig bent. 'knuf' voor jou.

Hvj, nee ik kan er zeker niet meer omheen dat je ei is geweest haha. En hard duimen dat je de komende maanden niet meer ongi wordt;).

Andere meiden 'zwaai':)

12. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Nenna, wat is spannend de zeurende pijn in mijn baarmoeder dacht het niet :p

@Jerina, ik hoop het ook thnx :)

@Trishka, aah balen van je vmk meid :(. Knuff!

13. Aprill

Aprill Niet meer actief

Trishka *dikke knuff*

Welke test heb je gebruikt? een vroege?
    Vreemd dat de bloedtest negatief was en de urinetest positief ;)
    Ik vroeg me iets af: zou het niet kunnen dat, je urine test minder hcg nodig heeft en de bloedtest nog niet positief is omdat je nog pril zwanger bent? Bloedtesten hebben toch meer hcg nodig!
    Een kleine bloeding kan ook innestelling zijn meid (kan ook licht helder bloedverlies zijn) ;)

14. Aprill

Aprill Niet meer actief

Hvj ik duim voor een innestellingsdip :)

Laurise lijkt alsof je eitje idd eraan komt ;) hopelijk een bevrucht eitje (het zaad van je mannetje leeft zeker zo'n 5 dagen) ;)

15. Neentje

Neentje Niet meer actief

Moet die nog komen, dacht dat het die was van paar dagen terug :)?

16. Aprill

Aprill Niet meer actief

Ik bedoel: Ik duim dat het dipje van een innestelling is geweest ;) dus ik hoop dat je nu zwanger bent :p

17. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Pff.. :( Logisch dat je er verdrietig om bent. Sterkte!

18. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Trishka, jeetje meid, heftig zeg :(. Wel gek ook zo middenin je cyclus! Dikke knuff!

Laurise, hopelijk heb je idd je ei en nog beter een bevrucht ei! :D

HvJ, heb je bij de zwangerschap van je dochter de innesteling ook gevoeld/gezien? Ik bij mijn zoontje op 9 DPO roze slijmerige afscheiding en ongipijn... Achteraf gezien dus innesteling, morgen zit ik op 9 DPO, haha... niet dat ik iets verwacht hoor, maar toch hou je het in je achterhoofd he.
    Hoe is je gevoel over deze ronde? Als je niet ongi wordt, wanneer ga je dan testen denk je?

Anderen, zwaai!

Ego, niks boeiends te melden, vandaag 8 DPO, temp nog netjes. Vorige keer een LF van 11 dagen, dus dan zou ik zondag ongi worden. Maar hoop en verwacht eigenlijk ook wel een iets langere LF dit keer. Zullen zien.

19. Neentje

Neentje Niet meer actief

Zullen aan mijn blonde plukjes liggen hahah.
    Dank je, hoop het ook maar denk niet dat het meteen al raak zal zijn.

20. Neentje

Neentje Niet meer actief

Heb bij mijn vorige zw niet stil bijgestaan omdat ik bij de zakken ging zitten, het enige wat ik me kan herinneren is een week voordat ik teste dat ik hevige krampen had. En omdat je niet zomaar Primolut mag slikken moest ik eerst een test doen van de gyn alvorens ik hem voorgeschreven kreeg. Deed de test met tegenzin en wou de test al weggooien voordat ik wat zag, omdat ik er zeker van wist dat dat het niet geval zou zijn (een zw dus). Maar ja zo zie je maar de 2e streep verscheen en ik was overdonderd haha.

Ik hoop ipv een langere lf een zw voor je.

Ik heb dubbele gevoelens, maar verwacht er niet veel van eerlijk gezegd. Moet wel zeggen dat ik al heeeeeeeeeeeeeeeeeel blij ben met een ei en een spontane ongie!

Mocht ik nog niet ongie zijn dan zou ik niet weten wanneer te testen.

Share This Page