MG, GEFELICITEERD,wauw wat goed zeg!! En al best een duidelijke test zo vroeg. Poeh even 2 dagen geen tijd gehad om te kijken hier en meteen al weet veel pagina's erbij haha. Nieuwe meiden welkom hier! Truus, helemaal super van je knal positieve test. De rest zwaai
@Hvj O ja jij een spontane cyclus, fijn hoor! Gelukkig dat het niet meer jeukt, ik ken het helaas, geen pretje. Ja dat is echt handig, heb je al een nieuwe gekocht anders moet je even in de winkel vragen of hij het onthoudt. Geeft niet, ik ook niet veel maar snapte mijn vorige kaartje wel.. @Truus Ja dat snap ik dat je blij bent, lekker klussen!!! En drie dagen die temp hoog houden dan is het helemaal duidelijk, nou ja je had natuurlijk een knal ovutest. Denk ook dat ie nog niet is geweest..pff nou alle info meenemen vrijdag naar de gyn..
Laurise ik denk cd20 je ei, maar dan moet je temp morgen stijgen... misschien kun je het zien als je voor morgen een iets hogere temp invult (heb ik ook wel vaker gedaan, dat even voorruit kijken welke temp ik nodig heb voor een eitje)
@Aprill Ja dat denk ik zelf ook alleen is mijn temp niet omhoog gegaan en gebleven.. had trouwens vandaag vergeten in te vullen maar weer een 36.8, heb een beetje gevogeld met cijfers die erna komen, 37,2 gezet maar krijg geen rode streep..
Het begon net te jeuken weer dus maar ff een douche genomen, morgen toch naar naar de ha gaan (wou het afbellen aangezien ik er geen last meer van heb gehad. Ja ga morgen eens kijken voor een nieuwe want nog een cyclus met deze die ik heb trek ik niet meer.
O vervelend dat het weer begint te jeuken, goed dat je even terug gaat want dan slaat je antibiotica niet aan, of heb je dat niet? Ja dat snap ik, je moet wel een goed ding hebben en geen irritatie mee hebben want het is al niet leuk, dus verwen jezelf met een nieuwe termomether haha
Ja ben benieuwd of mijn temp morgen gelijk stijgt. Denk het niet, zal eerder overmorgen zijn denk ik. @Hvj, wat balen dat het weer begint te jeuken. Zou er echt gek van worden denk ik Hopelijk is het snel over..
Heb 3 vaginale capsules gekregen, vanavond de laatste erin zetten. Haha ja idd je moet jezelf toch met iets verwennen haha. @Truus, ik werd er ook gek van vandaar die douche.
Goedemorgen dames, Dit wordt toch niet weer zo een lange cyclus of een ei die nog niet is gesprongen , was betekent die stijging nu? Kan niet meer terug slapen door mijn darmen, ze rommelen teveel maar mijn *** jeukt niet meer en de capsules zijn op (afspraak van de ha wel of niet laten staan?). Moet om 9u naar de gyn vandaag, laat de kleine wel bij haar papa, beiden slapen ze.
Mooie testen MG altijd leuk als je zwanger ziet staan HVJ geniet ervan dat je LF nog langer is... je krijgt echt geen super lange cyclus, dat kan niet na een eitje (14 dagen na ei komt meestal de ongi, soms eerder... soms iets later) maar hopenlijk 8 maanden niet bij jou Ik ben benieuwd wat de de gynaecoloog zegt
Dacht altijd dat een vrouw standaard 14 dagen lf heeft, althans dat gevoel heb ik altijd bij mezelf gehad. Nou dan hoop ik dat ik geen uitzondering ben en het bij 14 dagen na ei blijft haha. Mijn gyn gaat het over afvallen hebben, het is dat ik een echo wil aankaarten om te kijken in hoe ver m'n pcos is maar denk niet dat dat er in gaat zitten (die echo). Wat moet ik tegen haar zeggen?
Misschien is het een idee om je kaartje uit te printen en haar te laten zien... dat zou ik doen en dan die van vorige maand ook meenemen
Helaas is de printer kapot hier en ik moet nu de deur uit om de bus te pakken anders haal ik mijn afspraak niet. Tot straks dames!
MG, nogmaals gefeliciteerd. Je bent echt zwanger!!! Joepie!!!!!!!!!!!!!! Leuk he als er zwanger in zo'n schermpje staat .
Wow wat een mooie testen MG! Geniet er lekker van! Zijn jullie lang bezig geweest? @Hvj Denk ook dat je een "normale cyclus" hebt nu, misschien is de dip wel een innesteling..Succes bij de gyn hopen dat je de echo krijgt.. Als het jeuken minder wordt kun je de afspraak wel afzeggen maar na hoeveel dagen moest het volgens de ha minder worden? Gek vaginale pillen..nog nooit gehad @mamarpinses Een leuk weekend gehad in center parcs? @nenna Hoe is het met jou? @hier Mijn temp vandaag 0.1 hoger.. hoop zo dat ik toch mijn ei op dag 20 heb gehad..kan niet wachten tot vrijdag eindelijk naar de gyn..pijn wordt steeds erger
@Hvj, Ik heb die teunisbloem geslikt toen ik zwanger probeerde te worden van mijn zoontje. Het verkorte wel mijn cyclus maar ik kreeg er geen eisprong door. Had alleen bruin verlies. Leek wel op menstruatie maar heel donker bruin. Eng gewoon haha. Ik ben nu sinds 5 weken Inositol aan het slikken. Kan niet zo goed uitleggen wat het doet maar het is voor mensen met pcos heel goed. Ik las erover toen ik met het Dr Frank dieet begon, wat ook erg goed is voor mensen met pcos. @Aprill, Haha ja ik ben ook met groene thee begonnen. Ook dat lijkt te werken. Denk toch dat het een aantal dingen zijn die bij mij werken. Juiste voeding, meer bewegen en veel drinken. Ik hield ook niet van groene thee en die met cranberry vond ik wel lekker. Nu ben ik er aan gewend en die van lipton met mandarijn is ook erg lekker. Moet je zeker proberen!