@Jerina, zwaai terug! Spannend meid nog 12 dagen voor je 1e echo! @Laurise, balen dat je geen ei hebt kunnen vinden (hier the same). Voor jou ook spannend morgen, hoe laat heb je de afspraak (ik om 11.30u)? @MG2009, fijn dat je geen last hebt van kwaaltjes heerlijk! @Aprill, alles goed bij jou?
@Nenna, Je kan gewoon beginnen met de clomid morgen hoor. Ik had dat ook steeds. Vooral als ik geen eisprong had gehad. Dus altijd eigenlijk. Je lichaam zegt nu gewoon het is genoeg, hup volgende ronde. Gewoon starten en aan je temp kaartjes te zien kan je niet zwanger zijn en anders doe je gewoon even een testje voor de zekerheid. Suc6! @Hvj, Sterkte morgen bij de gyn! @Laurise, Jij ook sterkte bij de gyn. @Mg, wat fijn dat je geen kwaaltjes hebt! @Truus, Ha toch een ei! Goed zeg. Lekker een keer zo'n korte ronde. Voor de rest *zwaai* Hier nog steeds geen ei. Wel af en toe steken links en rechts maar nog niet heel veel. Benieuwd of ik deze ronde weer een eitje krijg *duimduim*
dus jij had ook steeds bruinverlies, kreeg je dan nog wel helder bloed? moest jij ook steeds aan de provera?
@nenna Wat balen dat je bruinverlies hebt, heb je dat al eens eerder gehad? @Hvj Ja balen he geen ei, ik denk echt dat ik het om de maand krijg en dat er dus misschien verkleving of cyste bij 1 van mijn eierstok zit.. Ik moet om 11:10 echo en om 11:30 gyn! Dus we zitten samen tegelijk bij de gyn, zal aan je denken als ik naar binnen ga. @Tinkerbel Dank je wel, ik duim met je mee voor een mooi eitje voor jou. Voor de rest weet ik niet meer, sorry heb ook niet veel tijd, moet nog even mijn temp kaartjes mooi maken voor de gyn.. Ik laat morgen weten hoe het is geweest...
Nenna, vervelend meid dat je alleen nog maar bruinverlies hebt. Of is het inmiddels al echt doorgezet? Hvj, ja zeker spannend. Ik ben er echt benieuwd naar . Succes bij de gyn! Laurise, jij ook sterkte vandaag bij de gyn!
@Nenna, Ik heb een paar keer provera gehad. Dat was de eerste keer dat ik met clomid moest starten en de eerste 2 keer dat clomid niet aansloeg. Ik had alleen bruin. Soms zoveel dat het leek dat ik gewoon ongesteld was maar heel donker bruin. Ze zeggen dat dat geen menstuatie is maar oud bloed. Het is heel vervelend. Afgelopen 2 cyclussen nu heb ik wel gewoon gemenstrueerd dus dat is voor mij een heel goed teken, want toen het met de medicatie wel aansloeg toen werd ik wel gewoon ongesteld. Bij mij werd de LF trouwens langer door de medicatie. Weet niet meer prcs hoeveel langer. Dacht een dag of 2, 3.
Tinkerbel:kreeg jij zelf ook geen eisprong en daardoor geen ongie? jerina: hier nog steeds weinig en bruin..... klinkt fijn hè!!! laurise:sterkte bij de gyn straks voor de anderen....zwaai...knuff....moet zo aan het werk met dit weer....aaaahhhh
Goeiemorgen Nou hier lijkt ei op CD18 te zijn geweest. Temp is weer beetje verder gestegen vanochtend, naar 36.5. Dus dat begint er meer op te lijken. @Laurise en Hvj, succes bij de gyn vandaag! @Nenna, werkse jij! @Mamaprinses, hoe gaat het met jou? Ook al even niet meer gezien hier. @de rest, *zwaai*
hey meiden, pfff heb gelukkig weer internet thuis.. kan ik tenminste weer normaal reageren . Laurise succes bij de gyn! Hier volgens mij toch mn ei op dag 10 gehad, als ik alleen van de temp uit ga. Voel ook mn bm als ik wakker wordt en dat heb ik eigenlijk alleen bij zwangerschap .. Heb vanmorgen dus veeeeeel te vroeg een testje gedaan en dit kwam eruit.. hoop dat t geen vals posi is en dat t goed blijft gaan .
@Nenna, Jup. Geen ei, geen ongie. Ik had vaak cystes. Volgens mij zodra je ei gaat groeien bouw je meer baarmoederslijmvlies op en als je ei dan niet springt (of cyste) dan moet dat toch een keer afgevoerd worden neem ik aan. Ik denk dat daar dan hele bruine dan vandaan komt. Mijn cyclussen waren toen ook heel lang. Kan het ook mis hebben hoor. Ik had ook wel veel spotting in mijn cyslus en mijn gyn dacht toen dat dat kwam door de vele adertjes die aan de oppervlakte van mijn baarmoedermond liepen. Ze heeft toen de adertjes aan de oppervlakte dicht gebrand met 1 of ander spulletje en dat is veel minder geworden. Vooral na gemeenschap had ik veel last van bruine afscheiding.
Trishka, als ik heel erg tuur zie ik idd iets wat op een streepje lijkt, spannend joh! Maar je zit pas op 7 DPO toch? Zou wel super zijn meid!!! Truus, een ei op dag 18! Je gaat toch geen normale cyclus krijgen he, hihi.. Goed geklust? Meiden die naar de gyn moeten of aan de medi's zitten, succes!!!! Ik heb een afspraak met de vk gemaakt voor de intake + echo en gister hebben we het grote nieuws aan onze ouders verteld.
ff updat, heb ff met de dokter gebeld, omdat ik t idd raar vind om nu al een ligt posi test te hebben en mn bmm staat ook nog tseeds open. daarnaast is mn temp ook nog niet echt superhoog ofzo.. Ik kan ook een licht posi test hebben omdat ik vandaag mn ei heb , komt door de lh piek. En ja hoor net een kwartier geleden de eipijn gekregen waar ik al de hele tijd op heb zitten wachten, maar heb alleen geen eggwhite dus das dan wel weer raar .. Merk wel wat mn temp doet de aankomende dagen..
Maar een zw test hoort niet op je ei te reageren Trishka!!! Andersom kan wel, ovutest die reageert op zwangerschap bedoel ik. Zws test reageert op HCG en NIET op LH. Spannend Trishka!
dokter legde me uit dat t wel vaker voor kan komen doordat lh en hcg op elkaar lijken dus als je echt op je piek zit je een licht strepje kan krijgen.. niet iedereen heeft dit hoor, is per persoon verschillend.. Heb nu ook met naar de wcgaan eggwhite dus ik ga aan de klus nog vandaag .
Trishka, poeh ik dacht eerst een voorzichtige felicitatie en lees nu dat je waarschijnlijk je ei hebt. Dat is wel een heel verschil . Ik heb trouwens ook nog nooit gehoord dat een zw test positief reageert op je ei. Maar goed, lekker aan de klus gaan en hopelijk heb je over 14 dagen een mooi zw knal test. MG, hoe reageerden je ouders? En wanneer heb jij je echo?
iemand van een ander topic had t ook, ze had een licht positieve en toen kwam eruit dat t de dag van dr eisprong was.. dus heb t nagevraagd en heel soms kan t als je lh piek heel groot is.. of hij is vals posi en t is toeval dat t de dag van mn eisprong is, dat kan natuurlijk ook!
Sorry hoor Trishka, maar ik vind het een vreemd verhaal. Lijkt mij dat het dan gewoon een zeer onbetrouwbare test is. Nu idd lekker aan de klus en dan over 2 weken een mooie test! Jerina, heb 30 juni mijn intake en echo. Mijn ouders vonden het superleuk en waren erg verrast!
En hoe was het gegaan meid? @Hier, ja vanochtend (eigenlijk vanmiddag want het liep een half uur uit) een fm gehad en het eitje van maandag (rechts) van 14mm was vandaag ineens boven water en was maar 15.5mm kansloos dus. Nu afgesproken om ongie op te wekken want actie komt er toch niet in, en op cd 2 beginnen met puregon prikken (prikinstructies krijg ik op cd 1) en daarna weer met fm's verder om zo in de IUI te rollen. Heb dubbele gevoelens, voel de tempdagen zo verloren en de hoop dat ik spontaan een ei zou hebben gehad is me in de schoenen gezakt maar anderzijds fijn dat er meteen werk van wordt gemaakt. Gelukkig kan ik wel bv blijven geven, dat was een last op mijn schouder. Vanmiddag op kraambezoek geweest en vreemd genoeg kriebelde het niet, denk omdat ik nog van slag was van de fm ofzo? Anyways net thuis, de kleine meteen op bed gelegd want ze was zo moe en nu met benen omhoog aan het bijkomen op de bank, ben zoooooooooooooooooooooooo onwijs moe.