ei gevoeld, temp niet omhoog

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Mistique, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laurise

Laurise Niet meer actief

Dank je MG dat is goed om te horen, nu kan het toch bijn niet missen?

Ja Truus hopelijk heb ik morgen net zo'n bericht als jou!! Wat goed zeg dat je nu opeens een korte cyclus, snelle ei hebt, zal het door de thee komen?

Als ik nou niet zwanger ben weet ik het ook niet meer.. pff (.)(.) zijn groter en doen zeer, mijn bekende krampen voel ik niet, krampen in mijn lies, emo, chagie, misselijk...net bij de kruidvat 2 testen gehaald, die zijn extra gevoelig toch?

@Nenna
    Hoe is het? Vanmorgen nog geklust? Nu 3 dagen achter elkaar toch?? Ik duim heeeeel erg voor je!!

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik zit zo nog eens naar je tempkaartje te kijken en het zou mij niets verbazen als je op CD35 je ei hebt gehad. Denk als jij morgen weer een hoge temp hebt je een kruis krijgt.

Die Kruidvat 2 voor 5 euro testen schijnen erg gevoelig te zijn. Ik heb er ook mee getest vanochtend. Enne, of het door te thee komt, ik weet het niet. Maar het was de moeite waard :D

3. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    #1743 mamaprinses, 11 jun 2010
    Laatst bewerkt: 11 jun 2010
    Truus WHAAAAA:D:$:D
    Wat super goed zeg, en dat al op 11 DPO en zo'n mooie test!!!!

Gefeliciteerd!!!!

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Dank je wel!! :D

5. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    wat een rust hier vanavond!?

6. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    goeiemorgen meiden!

Hier temp nog redelijk goed, 36,8.. maar wil niet dat ie verder gaat zakken hoor ;) .

Laurise, hoe is jouw temp meid?

En hoe is t met de rest? Nog wat leuks gepland t weekend?

7. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Goeiemorgen!

@Trishka, ziet er nog goed uit je temp hoor!

@Laurise, ben erg benieuwd naar jou temp.

@Nenna, ei al gespot? Of is ie nog aan het wachten met springen?

@de rest, *zwaai*

Hier is temp vanochtend weer mooi gestegen, naar 36.7. Ook een mooie duidelijke positieve test er weer bij, kijk maar in mijn album. Kan je het verschil met gisteren zien! :)

8. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    Truus: kijk maar naar mn tempkaartje....grrrrr...
    vanmorgen 36.86 om half 7. ben toen weer gaan slapen en om 10uur was het 37.07.... weet wel dat ik me daar niks van mag aantrekken maar ik dacht dat mn ei inmiddels wel had moeten springen.

volgens mij was er iemand hier die ook pregnyl had gespoten, Manokok toch????

wie weet of het nog mogelijk is dat hij springt? met pregnyl springt hij toch altijd?

voel me een beetje gefrustreerd....heb ook geen eisprong gevoeld..... zou die ook snachts kunnen springen?

sorry....egobericht

9. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nou wie weet springt ie vanacht of zondag nacht! Was toch allemaal mogelijk zei de gyn! Wel positief blijven denken he? Er komt vast morgen of overmorgen een tempstijging aan. Dat moet! :)

10. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    het probleem is dat ik overal lees dat het eitje moet springen binnen de 48 uur... en die zijn al voorbij, de spuit is gezet op donderdag om 9.10.

weet je....ik heb al zo vaak meegemaakt dat ik hoop had en dat het fout ging.....dus mijn angst is heel groot dat het nu weer niet goed is gegaan.....

sorry, heb een slecht gevoel vandaag...... ik weet dat ik af moet wachten maar das heel moeilijk....:(:(:(

11. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik heb geen verstand van Pregnyl enzo, maar als jij dat over leest zal het wel zo zijn. Maar dan kan je temp morgen ook nog gaan stijgen!

Snap dat je angst hebt, het is ook allemaal niet makkelijk.. Vooral niet in jou situatie. Bah die onzekerheid steeds, vind het echt vervelend voor je..

12. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    dank je wel...... we zullen morgen zien:)

13. Manokok

Manokok Lid

6 jun 2010
    37
    0
    0
    Wat heb ik een raar lijf. Vandaag weer een verlaging naar 36,60. Zou dat wat betekenen. Gisteren wat pijn in mijn rug (ter hoogte van de navel) en vandaag erg veel plassen. Zal wel tussen de oren zitten. Gisteren een negatieve zwangerschapstest. Die van de Kruidvat. Ik heb ook een test van Sensitest, een die 6 dagen voor NOD al wat ziet. Ik wacht hier toch maar ff mee.

We willen het zo graag dat je soms weleens te vroeg test.
    Het zal allemaal wel goed komen maar het kan ons niet te snel zijn. Ik geloof niet echt in god maar als er een god zou zijn, laat deze er dan voor zorgen dat we deze periode allemaal goed nieuws hebben.......

Wat een geklets.........

14. Manokok

Manokok Lid

6 jun 2010
    37
    0
    0
    Nee ik nog niet. Wil, als deze periode niks wordt, lees mijn man, hier om vragen. Sorry ik kan je dus hierin niet helpen

15. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Nenna. je temp hoeft niet direct te gaan stijgen na je ei, kan ook makkelijk 1 of 2 dagen later zijn!
    Houd moed meid!

16. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    moeten we morgen maar even afwachten.... alleen is mijn temp volgens mij nog veel te hoog.....ik weet het ook niet....

het is erg stil hier

hoe ist met de andere dames?:):):)

17. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Zwaai, hier alles goed! Begin wel wat misselijkachtig te worden...
    Ben eigenlijk best wel heel erg benieuwd naar Laurise! Vond het ook helemaal niet zo'n gek idee van Truus dat haar ei op dag 35 zou zijn geweest.

Truus, prachtige test! En mooie banner ;)

Nenna, sorry heb daar eigenlijk geen verstand van :)

Manokok, balen van je nega test!

Hoe is het met de dames op het wachtbankje? Oa Aprill dus?

18. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    heb laurise al de hele dag niet gezien eigenlijk, dr temp stond ook nog niet ingevuld dus ben ook wel benieuwd!

Hier een avondje alleen, manlief heeft een game avondje ;) .

MG jij dus wat misselijk, is alleen maar goed toch ;) :D ?

19. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

@Nenna. Hoef jij van de week geen bloed te prikken om te kijken of hij echt gesprongen is? Moest ik wel altijd.

20. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    donderdag moet ik bloedprikken.
    heb nu rechts buikpijn, maar daar zat de follikel van 15mm....?????? zou die ook kunnen springen van de pregnyl?
    links zat één van 23mm......

Deel Deze Pagina