ei gevoeld, temp niet omhoog

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Mistique, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Truus21

Truus21 Niet meer actief

@Nenna, dat zijn ovutesten van One Step. Werken prima, heb er vorige maand mooi mijn eitje mee op gespoort.

2. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    hmmmmm...kan ze niet echt vinden. Ik gebruik die van sensitest.... weet dus nog niet hoe ze werken:)

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Die van Sensitest werken hetzelfde denk ik. Dat zijn ook dipsticks. Naja, mocht je intresse hebben moet je het maar zeggen dat stuur ik je even een PB'tje met de link van die verkoper op Ebay.

4. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    ja, als je wilt, graag
    kan ik ze even bekijken:)

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Je hebt PB :)

6. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    dank je wel, weet nu wat een PB is...... niet meer blond:D

had vanmorgen een temp van 36,75......zou het omhoog gaan:(

7. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Hier is ie helaas weer omlaag :x

8. Aprill

Aprill Niet meer actief

Kan dat hij morgen weer stijgt, ik heb het ook een paar keer zo gehad... ik hoop het voor je en duim voor je ;)

9. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Haha :p

Maar super dat je temp weer wat is gestegen. Alleen hij moet harder stijgen! Nou wie weet verrast je temp ons nog, komende dagen.

@MG2009, dus ook nog geen ei voor jou, klote zeg..

Hier ook nog geen ei, temp is 36.1..

10. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Hier is de temp ook weer gedaald met 0.2 mmmmm
    Ook net voelde ik aan de rechterkant zeurderige pijn??!?!?!! heb ik nu pas me ei?!?!! k snap er niks meer van!!
    Als ik deze maand niet zwanger raak dan koop ik mooi weer ovu testen pff want die temp van mij spoort niet helemaal (iig niet zoals ik dat wil)
    ik hoop dat ie morgen of overmorgen weer omhoog gaat anders weet ik het ook niet meer

Liefs

11. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Hoop voor je dat je temp morgen weer omhoog gaat! Jou temp springt wel erg op en neer zeg.. Die van mij daar in tegen is heel stabiel. Raar eigenlijk.

Nou ovutesten hier wederom weer negatief..

Hoe is het met de rest van de dames?

12. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    bij mij is mijn temp ook aardig rustig aan het worden....ik hoop dat het een goed teken is en dat ik weer een normale cyclus krijg:) en dat ik in elk geval geen cyste meer heb;)

13. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    ik wil toch eens proberen om een foto van mijn ovutesten hier te plaatsen. ik verbeeld me steeds dat ik gister twee iets donkerdere testen had. en vandaag veel waterige/cremige afscheiding:(:(:(

14. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik hoop het ook voor je!

Wat betreft je testen, probeer inderdaad maar een foto te maken. Kunnen we even meekijken.

15. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Kijk hier zijn de mijne vanaf 26-3 tot en met vandaag.

En als je in mijn fotoalbum kijkt op mijn profiel zie je mijn knal test van vorige ronde.

16. Aprill

Aprill Niet meer actief

Mijn temperatuur is ook stabiel, de ovulatietesten zijn nog licht... maar begint iets donkerder te worden, vruchtbaar waterig slijm is er ook ;) ik verwacht binnen 2 of 3 dagen een positieve test en binnen 5 dagen mijn eisprong ;) als ik naar mijn vorige cyclus kijk... ik hoop dat ik gelijk heb ;)

17. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    de bovenste is de oudste. de onderste twee zijn van vandaag. die twee erboven zijn van gisteren

Bekijk bijlage 64218

misschien zie ik er teveel en zie ik ze wel vliegen:p
    ik heb er nog veel meer gebruikt maar die zijn allemaal net zo als de bovenste 4

die in je album is zeker een knaller Truus

18. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ze worden wel wat donkerder inderdaad! Alleen nog niet positief helaas..

@Aprill, hoop dat je gelijk hebt en dat er een mooi ei aan zit te komen!

19. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    Aprill: heb jij ook een tempkaartje waar we mee mogen spieken? als je dat liever niet doet, is het ook geen probleem hoor.

wat ik nog vergat te zeggen, dat mijn tepels zeer beginnen te doen en mijn borsten wat gevoeliger worden:(:(

ik had met de clomid hier wel veel meer last van, maar nu zonder medicijnen had ik nog niet veel gevoeld

Truus: ik hoop dat je testen snel donkerder worden.

hoe gaat het met de andere meiden?

20. Aprill

Aprill Niet meer actief

Nenna, pijnlijke tepels en borsten komt vaak voor rond de eisprong :)
    Mijn kaartje staat in mijn handtekening, haha... onder mijn pendel :p heel licht blauw is die ;)

Wat hebben jullie lang duidelijke streepjes zeg ;) ik heb heel vaak een bijna niet te zien streepje, haha... zo'n 6 dagen voor ei zie ik hem pas oplopen ;)

Deel Deze Pagina