Ik hoop het zo! Ik heb idd geen vruchtbare afscheiding meer. Ik wil mijn baarmoeder niet te veel aanraken, want ik ben altijd erg bang voor infecties haha ja ik weet het ik spoor niet. Ik durf pas sinds het weekend mijn baarmoedermond aan te raken haha en toen was hij zacht. Ik had gisteren al een paar combinaties ingevult op FF. Als hij nog maar 0,1 gaat stijgen dan krijg ik een kruis. Hij mag iig niet gaan dalen. Maar voor nu heb ik het idee dat 0,1 heel veel is haha helemaal omdat mijn temp vanochtend nog steeds 36,8 was. Ppppfffff hup naar 36,9 jij! en snel een beetje haha
Nenna, dat is mooi klote dat je temp omlaag is gegaan. Ik blijf nog voor je duimen hoor dat ie toch stijgt de komende dagen. Vandaag nog een laatste uitziek dag. Pff ben echt niet lekker geweest, maar heb gelukkig mijn stem al weer een beetje terug. Ik heb net mijn eerste echo gehad . Pff ik vond het heeeeel erg spannend haha. Eerst kon ze niks vinden. Toen zei ze dat mijn blaas te vol was en dat ik eerst maar naar de wc moest. Daarna kon ze ons wondertje wel zien. Wauw echt helemaal gaaf . Ons wondertje is 1,6 cm en volgens de berekening van de vk ben ik 8 weken en 2 dagen. Omdat het nog niet echt duidelijk te zien is mag ik over 3 weken terugkomen voor nog een echo. Het kan zijn dat mijn telling dan wel klopt. En het hartje hebben we zien kloppen, een knipperlichtje . Sorry als ik niet op iedereen reageer, maar jullie hebben ook zo veel gekletst .
@Nenna, wat ongelovelijk kut dat je temp gezakt is.. Hoop dat Aprill haar theorie een beetje klopt en dat ie een deze dagen als nog omhoog gaat schieten!! @Jerina, wat fijn dat julli een goeie echo hebben gehad, gefeliciteerd!! Hier zo net een vriendin verteld dat wij ook zwanger zijn. Hun zijn in December uitgerekend. Ze was erg blij voor ons, lief!
Jerina, fijn dat de echo goed is!!! lekker gaan genieten meid! Nenna, k*t dat je temp weer zo doet, ben beniewd naar je uitslag van je bloed! Aprill, mooi kaartje heb je! Laurise, krijg je eerst een echo voordat je begint met spuiten/ medicijnen? Hier nog 3 dagen en dan ben ik de beruchte 12 weken voorbij...!
@Nenna :x balen dat je temp weer omlaag is.. ik heb toch heeeel hard geblazen voor je... hopen dat je bloed goed is.. hoor je dat vandaag? @Hvj Hoe ging het met het oefenen met prikken? @Jerina Wat gaaf dat jullie, jullie kleine wondertje hebben gezien en lekker dat jullie over drie weken weer een echo krijgen! Fijn dat je stem weer terug is. @Truus Leuk dat je vriendin leuk reageerde, heb je het al aan de ouders verteld? Leuk dat je samen zwanger bent! @Trishka Houden zo he je temp.. wel iets gezakt volgens mij, maar een kleine daling (jammer dat je met typen niet meer de kaartjes kunt zien..) @Mamaprinses Krijg 21 juni een hystroscopie om te kijken of ik endo heb en wat de zwarte tonsiniteiten op de echo waren, en dan kijken of ik medicijnen, spuiten krijg.. Je had het waarschijnlijk in een berichtje gelezen dat ik mijn eigen ziekenhuis waar ik werk heb gekozen om zelf ook patient te zijn, meer voor de toekomst als ik moet prikken of iets dergelijks. En zie nu al dat het handig is want heb al een paar keer wat gevraagd bij de afdeling. Wow bijna 12 weken alweer!! Dat is een feestje waard!! Geniet ervan! @April Dat gaat goed bij jou!!! Duim, duim, duim!!
Meiden sorry dat ik niet op iedereen reageer, maar dat komt omdat wij aan het verbouwen zijn ik duim dat iedereen een mooi bevrucht eitje heeft ook diegenen die haar ei nog moet krijgen De verbouwing duurt een paar weekjes, tussentijds kom ik wel even snel langs
Succes met de verbouwing April en ik hoop dat je kaartje zo blijft zoals nu alleen dan straks met een groenstreepje!!
ik had pregnyl gehad en dan zou je eitje binnen 48 uur moeten springen... dus ik denk dat dat dan ook wel zou moeten.... heb de dag voor de eerste follikelmeting een keer een behoorlijke klodder rekbaar slijm gehad heb de gyn gebelt en die zei.....(via de assistent)dat ze niks voor me kon doen. maandag belt ze me en krijg ik de uitslag van mn bloed. ook zei ze dat ik me niet helemaal aan het tempen moest vasthouden met een pregnylspuit. tot nu toe heeft mn temp wel steeds gelijk gehad, dus ik moet het eerst zien
@Nenna, zijn er geen temp kaartjes te vinden van mensen die ook pregnyl hebben gehad? Kan je even vergelijken.
@Nenna, Als je gaat zoeken hier op zwp dan vind je topics erover en dat het word afgeraden om te blijven tempen als je pregnyl hebt gehad. http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/175525-aub-hulp-gevraagd-vraag-over-pregnyl-5.html
Ik heb ook ergens gelezen op een andere topic waarbij iemand ook pregnyl spuit en die zei ook dat je temp anders kan zijn daardoor.. blijft spannend tot maandag.. wat duurt het dan lang he..