ei gevoeld, temp niet omhoog

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Mistique, Mar 31, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Laurise

Laurise Niet meer actief

Trishka GEFELICITEERD!!!!!!! Wat een verrassing op de vroeg morgen!!! Ik ben heeeeel blij voor je!!!!

@April
    Wat balen zeg dat je ongi bent geworden...

@Nenna
    Wat balen van je temp zeg.. maar goed even je bloeduitslag afwachten... want misschien is het tempen nu niet betrouwbaar.

@Hvj
    Hoe ging het proef prikken? Al ongi geworden..

Hier nog steeds mooie hoge temp.. ga vandaag vragen of ik toch HCG mag laten prikken.

2. Laurise

Laurise Niet meer actief

Balen Tinkerbel dat je temp nog steeds hetzelfde is.. nog geen eitje...

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Joehoe Trishka, gefeliciteerd!! :D

@Nenna, mooi dat je temp is gestegen! Nu volhouden en morgen nog eens zo'n mooie stijging, ik duim! :)

4. nenna

nenna Bekend lid

Nov 9, 2009
    699
    0
    0
    groningen
    ja ik hoop echt dat hij morgen nog meer stijgt en niet verder jojo't:(

5. Laurise

Laurise Niet meer actief

Hoop het ook Nenna, ik ga weer blazen voor je pfffffffffff
    pffffffffffffffffffffpfffffffffffffffffffffffffpffffffffffffffffffffffffff

6. nenna

nenna Bekend lid

Nov 9, 2009
    699
    0
    0
    groningen
    dank je laurise:).... ik doe ook mee...pfffffffffffffffffffffffffff pfffffffffffffffffffffffff pffffffffffffffffffffff pffffffffffffffffffffffffff

voor iedereen die het nodig heeft:)

7. Laurise

Laurise Niet meer actief

Hahaha ik niet ben al zo warmbloedig haha, misschien kan Triskha wat HSG strooien!!

8. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Pfffffffffffffffffffffffffffffffff

ik blaas ook mee voor jullie!

9. Mistique

Mistique Fanatiek lid

Mar 7, 2010
    1,053
    0
    36
    Aprill, Mamaprinses en Laurise, bedankt ik ga zeker genieten.:) Zit nu telkens naar de echo foto te kijken haha.

Nenna, ik zie dat je temp is gestegen vanmorgen. Heel goed, nu hopen dat ie morgen nog meer stijgt.

Aprill, balen dat je ongi bent geworden, knuf.

Truus, leuk samen met je vriendin zwanger zijn. Kunnen jullie lekker eindeloos met elkaar erover kletsen. :)

Trishka, gefeliciteerd !!!!! Super meid, lekker gaan genieten nu. :):):)

10. nenna

nenna Bekend lid

Nov 9, 2009
    699
    0
    0
    groningen

laurise???? HSG??? bedoel je HCG?...hihi......of ik ben blond

11. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,125
    2
    0
    Trishka Gefeliciteerd!

Truus ik ben ook samen met 2 vriendinnen zwanger
    Ik 12 weken beste vriendin 23 weken en andere vriendin 30 weken scheeld dus best veel maar ja
    En ook nog 2 meiden van de zwangerschaps gym van mijn dochter 1 loopt 1 week voor mij en de ander loopt 6 weken voor mij hihi

Nenna hoop dat je temp morgen weer stijgt!
    Aprill jammer dat je ongi er weer aankomt! dikke knuf!

12. trishka

trishka Fanatiek lid

Mar 6, 2009
    4,621
    0
    36
    Hahaha, na zaterdag ga ik hier zeker hcg strooien ;) :) !

13. Laurise

Laurise Niet meer actief

Hahah Nenna leuk HSG, bedoelde inderderdaad HCG haha!

Mag morgen mijn ochtendurine hier bij het lab inleveren om toch te kijken of ik niet zwanger ben.. voelt goed, anders lig ik maandag niet lekker op de onderzoekstafel.

Tirhska ik zit al klaar met mijn vangnet!

14. trishka

trishka Fanatiek lid

Mar 6, 2009
    4,621
    0
    36
    Laurise, lekker meid dat je morgen je bloed mag laten onderzoeken, krijg je morgen ook gelijk de uitslag ervan?

15. Laurise

Laurise Niet meer actief

Helaas niet mijn bloed, maar ochtenurine, ik weet niet hoe lang het duurt maar ik kan in mijn eigen dossier kijken :) hopelijk is het er morgen meteen want vrijdag ben ik vrij.. zeker fijn en dokters assistente was ook heel lief, ze zij als je maandag niet ongesteld bent en je bent er nog niet gerust op moet je gewoon de afspraak verzetten, dat is al vaker gebeurd!

16. Laurise

Laurise Niet meer actief

Zie nu trouwens dat kaartje weer 36 aangeeft.. hoe kan dit? Stond toch op 35.. of word ik gek... waahh toen was manlief net thuis met volle ... van 3 weken hahaha er is nog kans.....!!!!! Hup temp hoog blijven en duimen dat urine morgen al aangeeft dat er HCG in zit.. al is dit wel wat vroeg denk met ei op 36 en op dag 44.. is 8dpo..

17. trishka

trishka Fanatiek lid

Mar 6, 2009
    4,621
    0
    36
    FF blijft maar raar doen he hahaha, dit keer is t alleen beter omdat je man toen thuis was hahaha :D . anders misschien als je maandag nog niet ongi bent en er komt morgen niks uit je urne zelf een testje wagen ;) ?

spannend meid!

18. Laurise

Laurise Niet meer actief

Ja gekke FF waarom hij hem opeens verplaatst..heb niks anders ingevuld.. jaaaa dat zou zeker beter zijn omdat manlief toen thuis kwam en er op dag 35 niet was haha. Ja ga zoiezo maandagochtend voor het onderzoek nog een testje wagen, maandag zit ik op dag 47, dus dan dpo 11.. moet kunnen dan met testje..

19. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,125
    2
    0
    nenna hoe was de uitslag?

20. nenna

nenna Bekend lid

Nov 9, 2009
    699
    0
    0
    groningen
    uitslag??? moet morgen bloed laten prikken en hoor maandag pas wat er uit is gekomen.

ik heb nu vandaag nog meer last van mn rug en buik rechts, in mn rug heb ik een constante pijn die een beetje pulseert.... erger....minder...erger....minder enz...... als je me begrijpt. maar het is er constant en ik wordt er helemaal gek van:x:x:x bij mn rug zit het hoger....beetje in de buurt van mn nieren???? bij mn buik wel laag.... snap er niks van. hoop dat de assistenten er morgenvroeg om 8.15 al zitten dan kan ik misschien nog even overleggen.

Share This Page