nenna succes meid, wel jammer dat je pas maandag de uitslag krijgt(als ik t goed begrepen heb), kan je niet vragen of je m eerder kan krijgen? Hier een verrotte nacht gehad dus maar niet getempt, hebt niet echt meer geslapen vanaf kwart voor 5 grrrr.
tinkerbell, idd hopelijk eindelijk je ei? als ik naar je vorige cyclus kijk had je dat ook en daarna ging ie omhoog.. ik hoop t voor je meid!
Nee het is geen daling voor een ei, ik heb geen vruchtbare slijm meer (voel me af en toe een slak als ik dat zo zeg haha) Ik snap het gewoon niet. Als ik morgen een stijging krijg van 0,1 dan krijg ik toch een doorgetrokken kruis op dag 27 maargoed ik zit daar nu al 3 dagen op te wachten. We zullen het wel zien volgende week of ik wel of niet ongie wordt. Kan het jullie dan alleen niet laten weten, want we gaan morgen 2 weken op vakantie. Sjonge jonge zit alweer op dag 32. Ik denk dat ik na de vakantie maar even een bezoekje breng bij mijn huisarts.
@Nenna Wat vervelend dat je zo'n last van je rug en buik hebt! Heb je al gebeld met de assistente? Succes met bloedprikken en we hopen op goed nieuws maandag... @Tinkerbel Balen dat je temp daalt en dat je alweer op dag 32 zit.. ik snap heel goed dat je kan janken! Wel lekker even 2 weken op vakantie.. waar gaan jullie heen? Kun je niet voor je vakantie even overleggen met je huisarts? Loop jij ook niet bij de gyn? @Triskha Dan kun je mij een hand geven want heb ook verrot geslapen haha, maar jij hoeft niet meer te tempen toch?? Lekker mee stoppen en doortukken om 7uur! Alleen dat al lijkt mij heerlijk! Vanmorgen urine ingeleverd maar maandag pas de uitslag.. heb ik niks aan dus... omdat ik bijna altijd 10 of 11 dagen tussen ei en ongi heb moet ik zondag of maandag ongi worden als ik mijn ei op dag 36 heb gehad. Blijft spannend hier.. als mijn temp maandag nog hoog is en geen ongi dan zeg ik het onderzoek af en ga ik zelf een testje wagen want dan zit ik op dpo 11..pfff
@Laurise, Nee ik loop nu niet bij de gyn. We wouden eerst zelf proberen. We gaan 2 weekjes naar Zuid Frankrijk. Niet naar het deel met al die wateroverlast gelukkig. Nog een stukje zuidelijker. Vlak bij de spaanse grens. Kan ik het hopelijk allemaal weer even loslaten. Neem mijn laptop ook niet mee.
@Laurise, Bij dat onderzoek krijg je sowieso eerst een echo. Dat had ik wel namelijk. Ze kijken via die echo ook of de vloeistof goed door je baarmoeder stroomt. Ik weet alleen niet of ze dan al kunnen zien of je zwanger zou zijn dus groot gelijk dat je het onderzoek dan uitstelt.
O oke ik dacht dat jij ook bezig was net zoals Nenna.. of had je dat gehad bij je vorige zwangerschap? Of ga je voor je eerst haha sorry ik heb volgens mij jou begin verhaal gemist. Lekker naar Zuid Frankrijk en gelukkig niet het deel dat wateroverlast heeft, wij gaan ook volgende week naar Frankrijk maar volgens mij heeft onze deel ook geen last.. nog even checken. Hopelijk kun je inderdaad genieten van de rust en de zon, heel goed dat je je laptop niet mee neemt want anders is de verleiding groot om hier te kijken. O oke goed dat je het zegt, ze hebben een beetje weinig uitgelegd over het onderzoek, meeste heb ik op internet zelf opgezocht. Nee precies dat risico wil ik niet lopen, ze zeggen ook op de afdeling dat ik dat niet moet doen en dat het helemaal niet erg is als ik het maandag afzeg, hebben er al meerder gedaan zei de dokters ass. @Truus Jaaa het is mij ook gelukt met meerder quotes! Enne is het inmiddels gelukt om het je ouders te vertellen??
@Laurise, Bij mijn zoontje hebben we de mmm doorlopen. Na mijn bevalling zei mijn huisarts nou als jullie er nog 1 willen dan zie ik jullie wel weer. Kans is nihil dat jullie uit jullie eigen zwanger worden. Dat is al eens gezegd tegen meer stellen en daar lukte het ook dus vandaar dat we nu toch weer even zelf aanmodderen. Ik geef niet al te snel op hoor haha en mijn vorige 2 cyclussen daar heb ik wel een eisprong gehad. Is altijd meer dan toen met mijn zoontje. Daar had ik er nooit 1 uit mezelf. Ze groeide wel maar ze werden 5 cm groot en wouden niet springen (cystes) dus ja we wachten het even af wat er deze ronde nog gaat gebeuren. Als ik naar jou cyclus kijk van deze maand dan kan het bij mij ook nog wel haha
Zie nu ook in je handtekening dat je inderdaad al een kindje heb met IUI, zo lastig dat je dat niet ziet als je aan het typen bent. Goed dat jullie het toch eerst zelf proberen en inderdaad het kan allemaal veranderen, dat zie je inderdaad dat je nu wel eisprongen hebt en vorige keer niet. Wat balen dat je er toen geen 1 had en dat ze maar groeide tot 5 cm.. Inderdaad even afwachten.. tja het kan nog haha wie bedenkt er nou dat ik mijn ei op dag 36 krijg ipv 20/21.. volgens mijn heeft mijn eitje gewacht op mijn man, die kwam dag 36 terug.. Had eitje inder ieder geval veel en vers zaad nu hopen dat het bevrucht is.. temp ziet er wel goed uit he?
Haha jij bent goed! Gelukkig is er iemand die mijn belabberde uitleg snapte Nee nog niet aan ouders verteld, die zijn vanavond aan de beurt Gisteren wel schoonouders verteld. Heel verhaal om het kort samen te vatten, we waren daar om kwart voor 1 en konden het pas tegen half 7 vertellen *zucht*. Heel de dag waren er mensen over de vloer, of schoonvader was er niet en weet ik veel wat. Nou ja, uiteindelijk toch gelukt @Nenna, balen dat je temp niet echt is gestegen vanochtend.. Ben benieuwd wat je bloed uit gaat wijzen, hoop toch dat ie zegt dat eitje is geweest!! @de rest, *zwaai*
Truus, heel erg gezegd heb ik het gewoon zelf uitgevogeld haha, gewoon kopieren en plakken... O wat irritant dat als je het wil zeggen het hele tijd niet kan pff zou mijn mond niet meer kunnen houden maar goed je kan niet anders.. En hoe reageerde ze? Leuk vanavond je ouders! Hier urine negatief.. maar goed dacht het wel een beetje, dus dag 20 eisprong met bevruchting is van de baan.. nu kan het nog wel zo zijn dat het eitje op dag 36 is bevrucht en dat urine test nu op dag 7 nog te vroeg is.. we wachten weer af..
Oh haha Maar was inderdaad behoorlijk irritant. We vonden het ook beide niet leuk, maar ja.. Ja ze vonden het wel leuk. Ik vond ze alleen niet heel erg enthousiast. Maar heb mijn man er niet over gehoord, dus het zal wel aan mij liggen. Maar goed, hun kunnen nooit eens heel enthousiast zijn, dus het zal het aard van het beestje wel zijn zullen we maar zeggen. Balen dat je urine negatief is.. Dan is dag 20 inderdaad helemaal van de baan. Nou dan duimen we maar voor dag 36!!
O balen dat ze niet enthousiast waren, ligt denk niet aan jou haha de mannen vinden het vaak al lang goed, als je het zegt zal hij zich afvragen "waar heb je het over". Dat is een duidelijk verschil tussen mannen en vrouwen.. hopen dat jou ouders vandaag wel lekker enthousiast zijn zoals je verwacht bij zulk nieuws. Ja precies jullie hadden allemaal gelijk, toch dag 36, zou toch wel heeel bijzonder zijn als het raak is dat mijn eitje op mijn man heeft gewacht.. gelukkig nu niet meer zo heel lang wachten tot zondag of maandag..
Nou en als het wachten dan beloond word met een zwangerschap is het niet erg toch, dat je eitje zo lang op zich heeft laten wachten? Ja dat is inderdaad een verschil tussen mannen en vrouwen, heb je helemaal gelijk in. Maar toch, mijn schoonouders zijn nu eenmaal gewoon zo. Maar ja, kan mij daar niet zo goed bij neer leggen, omdat ik zelf zo niet ben. Hun zijn op de een of andere manier nogal geremd ofzo.
Jaaa als het eitje straks bevrucht is is het inderdaad het wachten waard geweest en als het niet zo is ben ik ook niet getreurd want dan gaan we de onderzoeken in en dat vind ik ook fijn.. Ja ik herken dat wel, omdat jezelf zo bent verwacht je ook dat andere mensen zo zijn en zo zouden reageren. Maar dat is helaas niet zo. Blijft bij mij ook altijd een struikelpunt, had ik in het begin ook heel erg met mijn schoonouders en nu in deze situatie heb ik het met familie en vrienden ook heel erg. En dan komt de hulp of steun uit een onverwachte hoek, typisch hoe dat allemaal loopt. Vertellen jullie het of hebben jullie en cadeautje of een hint..
Sowieso fijn inderdaad dat er onderzoeken gaan plaats vinden. Je had toch erg veel last van buikpijn steeds? Wij vertellen het gewoon. Heb alweer chocoladebollen gehaald, dus ze zullen wel vragen waar dat voor is Wou eerst wel een cadeautje of hint doen, maar op de een of andere manier voelt dit beter.