Heb ik mijn ei nu al gehad of komt 'ie nog?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mijnhumpie, 10 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mijnhumpie

mijnhumpie Actief lid

12 jul 2012
    417
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik had gistermiddag een ovutest gedaan, die was negatief (heeeeeel licht tweede streepje). Gisteravond ineens zere borsten en buikpijn (menstruatie-achtig). Heb vanmorgen tegen 11 uur weer een ovutest gedaan en het tweede streepje is nu wel ietsje duidelijker, maar nog zeker niet positief.

Heb ik nu mijn ei gisteravond al gehad of zijn dit voortekenen? Omdat mijn ovutesten nog niet positief zijn en vanmorgen iets duidelijker was als gisteren.

Ik weet niet wat ik hier nu van moet denken. Kan iemand mij helpen? Ik zit trouwens vandaag op de 11e dag na de eerste dag van mijn laatste menstruatie (cyclus nog onbekend, ik ga uit van 28 dagen).

2. beverly

beverly Actief lid

28 jan 2008
    294
    0
    0
    Bij mij liep het gevoel en de test ook niet echt gelijk. Heb me aan de ovu test gehouden en toen die knalde heb ik lekker geklust. (trouwens wel pas de volgende middag want mn mannetje was er die avond niet).

En zie mn banner.
    Succes, zou nog ff doortetsen en eventueel 2 x daags als hij donkerder wordt.

3. mijnhumpie

mijnhumpie Actief lid

12 jul 2012
    417
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie enne... gefeliciteerd!!! Ik ga inderdaad vanmiddag nog maar eens testen denk ik. Ik vermoed dat mijn ei nog moet komen, want anders zou 'ie wel erg vroeg zijn denk ik. Volgens zo'n ovulatie calculator zou m'n ei rond 15 nov. moeten komen, dus dat duurt nog 5 dagen. Ben benieuwd wanneer ik hem vind..!! :)

4. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    Hoi,

Ik heb al de hele week het gevoel dat mijn ei is geweest, maar mijn testen worden ook maar niet positief. Woensdag was ie het donkerste tot nu toe, gister alweer lichter dan woensdag. Maar heb zeker geen knaltest gehad. Wel op woensdagavond een druppel bloed, en gisteravond super licht rose met afvegen.
    Tot nu toe alleen maar steken en trekken in de buik en een soort van ongigevoel.
    Weet dus ook allemaal niet wat het moet zijn deze ronde.

Ik zou zeggen gewoon even vrolijk door testen en zeker nog even door klussen want je weet het maar nooit!!!

Groetjes Lies

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik zou idg nu om de dag sex hebben...soms zie ik wel eens dat er vrouwen zijn die niet echt knallers krijgen op de ovutesten...

6. mijnhumpie

mijnhumpie Actief lid

12 jul 2012
    417
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nou, dan maken we er vanavond maar eens een gezellige avond van..!! :D
    En maandag en woensdag.. ;)

7. Sniekie

Sniekie Bekend lid

1 aug 2012
    832
    412
    63
    Hou je ook je vruchtbare slijm in de gaten? Op t moment dat t rekbaarder wordt zou ik zeker twee keer per dag testen. Smorgens en savonds. Mijn eisprong kwam altijd 1-2 dagen na de knaltest. En idd lekker door gaan met plezier maken hihi. Succes!

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hahahahaha...gewoon lekker om de dag...dan mis je m niet

Deel Deze Pagina