Goedemorgen dames. Iemand die recent getest heeft met de Early Sign testen van Big Bazar? Ik gisteravond en vanmorgen, eerst duurt het een aantal minuten voordat hij begint door te lopen en het duurt daarna heel lang voordat de paarse gloed weggetrokken is. In de gebruiksaanwijzing staat dan ook dat je na 10 minuten af mag lezen. Beide keren kwam er binnen die minuten/tijdens het wegtrekken van de gloed een streepje te staan. Deze droogt overigens heel ochtend op. Al was het streepje van vanmorgen donkerder als die van gisteravond. Goed, heel verhaal, was benieuwd naar jullie ervaringen met deze testen en of ze bij jullie ook lichter opdrogen. Ik heb namelijk zo'n idee dat het dan dus gewoon een voorgedrukt lijntje is ofzo.
Kan het zijn dat je de test langer in de urine houdt dan in de gebruiksaanwijzing staat? Het lijkt bijna alsof er te veel urine is gebruikt omdat er nog zo veel vloeistof zit op plekken waar het niet hoort. Ik zie wel een streepje! Misschien kun je de test even wat water op laten nemen en kijken of de overtollige vloeistof dan weg trekt en het streepje blijft staan? Hier geen ervaring met deze testen maar ik zou gewoon even een andere proberen .
Ik vind deze heel onbetrouwbaar eruit zien als ik eerlijk ben... Ik zou lekker gaan voor de kruidvat of action.
Deze foto is genomen na de 10 minuten. Het is allemaal weggetrokken. Maar denk maak een foto omdat er staat aflezen na 10 minuten, maar sowieso als de vloeistof nog niet weggetrokken is
Staat er echt in de gebruiksaanwijzing dat je later dan 10 minuten mag aflezen als de vloeistof nog niet volledig is weggetrokken?