welke ovulatietesf geen idee wanneer ik eiersprong heb. en hoe gebruiken

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door sas1987, 19 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sas1987

sas1987 Lid

18 mei 2015
    27
    0
    1
    NULL
    NULL
    #1 sas1987, 19 mei 2015
    Laatst bewerkt: 19 mei 2015
    Een vraagje. Er zijn vast al heel wat topics maar vind dit makkelijker. Welke ovulatietesten raden jullie aan. Ik ben bang dat ik een hele maand moet testen omdat ik geen idee wanneer ik me eiersprong heb.
    Mijn menstruatie was laatste maanden 30/31 dagen en dagen ervoor bruine afscheiding/ licht roze . Deze maand pas naar 31 dagen beetje bij afvegen dus langer cyclus. Dus niet echt regelmatig. Het moet ook wel een beetje leuk betaalbaar blijven
    Wie kan me adviseren wil ze heel graag zsm bestellen. Dat ik deze maand nog kan beginnen of halen.
    Wanneer test je naar menstruatie ik verlies namelijk ook naar menstruatie best lang bruin bloed

2. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Zelf heb ik goede ervaring met de dipsticks van zwanger & kids, kan je online bestellen in verschillende aantallen. Ik testte hiermee 1 keer per dag en vond zo steeds mijn eisprong, maar er zijn ook veel meiden die 2 keer per dag testen om de eisprong niet te missen. Bij een cyclus van 29/30 dagen begon ik meestal vanaf dag 10 te testen, maar in d gebruiksaanwijzing staat ook altijd een richtlijn voor wanneer je het beste kan beginnen. Succes!

Deel Deze Pagina