clearblue 3+ ?!?!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lovelie, 12 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelie

lovelie Actief lid

12 okt 2015
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeie avond dames....

Ik heb zojuist een positieve sensitest en clearblue in handen gehad...clearblue geeft aan 3+
    7okt was mijn laatste menstruatie waaraan 7 dgn vooraf licht bloedverlies was wat ik alleen bij het afvegen had na de toiletgang.nooit in mn ondergoed bloed gezien...Mijn menstruatie verliep verder wel normaal zover ik mij herinner.

Nu was ik een week overtijd en dacht dat het kwam door de vreemde menstruatie vorige x en omdat ik vorige week een longontsteking had en antibiotica daarvoor had....Mijn cyclus is normaal 27-29 dgn...

Hoelang ben ik nu zwanger fan en was de vorige bloeding een menstruatie of was ik toen al zwanger en was het innesteling en toch nog een soort van bloeding...

Hoop dat jullie me kunnen helpen

2. Wiskagirl

Wiskagirl Bekend lid

6 okt 2011
    718
    0
    16
    Roosendaal
    Lastig kan beide zijn hoor. Alleen een echo kan op dit moment een uitsluitsel geven. Als clearblue 3+ aangeeft ben je 5 weken of verder wat eigenlijk opzich wel kan kloppen week overtijd is 5 weken lijkt me.
    Enige wat ik je kan adviseren is om de gyn of vk te bellen.

3. Sunshine15

Sunshine15 Actief lid

25 jan 2015
    443
    2
    16
    Groningen
    Lastig te zeggen, omdat het een indicatie is!

Even spannend tot de echo dus :)

In ieder gevl gefeliciteerd!

4. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Is echt een indicatie en hangt af van jouw hoeveelheid hcg jn je lijf. Wellicht even een echo aanvragen of een bloedtest?

Deel Deze Pagina