halllooo Ik heb van de week getest met de midstreamtest van testjezelf.nu 2 voor 10 euro. En ik vraag me af of iemand ervaringen heeft met deze testjes? valspositief getest? voorgedrukt lijntje? of zijn er wel eens lijntjes verschenen na de afleestijd? Danku danku
Ben een meelezer in t "vagetestetopic" en had je testjes daar gezien. Weet niet wanneer je de foto's gemaakt hebt? Bij mij gaven deze testen korte tijd na afleestijd vals positieve streepjes :x Hoop voor jou dat je gewoon zwanger bent en ben benieuwd naar je volgende test Liefs Deb
Bij mijn vorige zwangerschap had ik een lading van deze testen gekregen, en wit was bij mij toch echt niet zwanger en streep was wel zwanger! Heb dus geen negatieve ervaringen of rare lijntjes gehad met deze testen. Succes...
@ megatrotsemama: Omdat de streepjes zoooo ontzettend licht zijn twijfelde ik erover er komt een streepje binnen de afleestijd, die word alleen duidelijker naarmate de test ouder word en margreet78: kwamen er ook nooit streepjes buiten de afleestijd om?.. (hier ben ik gewoon nieuwschierig naar, omdat je dit vaker hoort bij verschillende testen)
Nee dit heb ik niet gehad. Maar goed, moet er wel bijzeggen dat het 2 jaar geleden is, ik toen heel erg snel zwanger was dus hij was al snel positief. Maar mijn zus heeft ze toen 6 maanden gebruikt (ik had een restant van haar gekregen) en bij mijn weten had zij ook geen vals-negatieve streepjes. Bij de eerste zwangerschap heb ik met allerlei verschillende soorten en bij deze zwangerschap heb ik met KV2v5 getest en ook hier heb ik geen vals-negatieven gehad terwijl sommigen dat wel hebben. Misschien verschilt het dus ook per vrouw? (ik roep maar wat hoor...)
@lottepotje: als ie er netjes binnen de tijd al staat zou ik gewoon door blijven testen. (mischien anders morgen even een pakje testen van 2 voor 5 euro bij de kruidvat halen, die staan erom bekend erg gevoelig te zijn) Teste bij mn zoontje achteraf te vroeg, wou de test al weggooien tot mn vriend zei volgens mij staat er wel wat.... Toen was het s middags na het opdrogen eigenlijk ook pas goed te zien. Staat nog een foto van in mn album, werd iedere dag wat duidelijker. Ik ga voor je duimen dat je gewoon lekker zwanger bent!!!! Liefs Deb
@ megatrotsemama: Lief dat je voor mij duimt!! Heb mijn vriendje de taak gegeven om die testjes van de kruidvat te gaan halen Heb tegen mezelf gezegt dat ik vrijdagochtend ga testen Spannend!! Had vanacht wel in 1x een hele zere buik.... nog nooit eerder gehad ... was na een minuutje ook weer weg.. heb jij dat toevallig ook gehad toen je zwanger was?..
hallo allemaal ik gebruik ook deze testen. we zijn al lang bezig, en 2 weken geleden precies mijn eerste iui gehad. De gynaecoloog heeft niet gezegd wanneer ik mocht testen, maar op internet las ik dat je bij zo'n 14 dagen na de iui mag testen. Vandaag was de 14e dag.. En een licht streepje te zien op de test.. Maar voel helemaal niets!!! Heb best afscheiding, en het idee dat ik gewoon ongesteld moet worden. Kunnen jullie eens mee kijken naar mijn foto? Ik heb de test met ochtend urine gedaan, dus dat zou goed moeten zijn. Mijn normale cyclus zit op 28/29 dagen (met clomid 150mg), vandaag is mijn 29e dag... Zou het kunnen zijn dat? Ik wil niet teveel hoop kweken... maar twijfel wel erg of ik nu wel of niet zwanger ben... Ga sowieso een clearblue test halen morgen bij de drogist in de hoop dat die meer duidelijkheid kan geven... Maar als jullie ook eens mee willen kijken, graag!
@ Koter, je test is mooi positief hoor. Ik zit vandaag op 14 dpo en ik voel eigenlijk ook niet veel hoor. Terwijl ik dondersgoed weet hoe het voelt hoor, ik ben namelijk zwanger van de 5e. Succes met je clearbleu test vandaag!
Heb eigenlijk nooit veel klachten gehad tijdens mn zwangerschap dus daar kan ik je niet mee helpen. Zijn hier op het forum wel een hoop topics met eerste symptomen dus mischien dat je daar wat meer kan vinden. Ben heel benieuwd naar je test van vrijdag, kom dan ook zeker weer even gluren en blijf heel hard voor je duimen
@Koter: Volgens mij ben jij gewoon zwanger Is wel erg positief om een vals streepje te zijn. Zou voor mn eigen gevoel over een dag of 2 nog een keer testen om te kijken of ie donkerder word.
bedankt voor jullie reacties!!! Ik hoop er heel erg op, maar durf er ook weer niet teveel op te hopen, want anders is het weer zo'n teleurstelling. Vandaag ga ik zo'n digitale clearblue test halen, als die dan nog geen duidelijk heid geeft... Hoop het zo!!!!
heb net de clearblue test digitaal gedaan, en die zegt zwanger 2-3 weken!!!!! Ben echt helemaal gelukkig en kan het nog steeds niet geloven!!! Net de gyn. gebeld, en die afdeling gaf ook aan dat ik met 2 verschillende testen, dan ben ik echt zwanger!!!! 9 december is de echo!!!!