hai, ik heb net een testje gedaan want ik kon niet meer wachten.. ik zit vandaag op cd 27, maar heb een onregelmatige cycles van 30- 38 dagen ongeveer. misschien is het dus sowieso veel te vroeg, maar ik zit mezelf nu toch gek te maken dat ik wel 'iets' zie? mijn man trouwens ook ziet een deskundig oog hier ook iets? of is ie toch echt wit? thanx voor de tuurders! -x- Samm ps sorry dat de foto niet recht is, snapte het even niet meer..
Oef je bent 84wk zwanger, zal wel zwaar zijn of niet? hihihi Ik kan bijna niks zien op de test maar zit op de pc en de foto is erg klein. straks kijk ik even op de I-pad, dus ik kom nog terug haha
hahaha ja ik heb het snel veranderd ik zal eens uitvogelen hoe ik die foto groter hierop krijg en hoe die hoort.. alvast bedankt dat je mee kijkt
inderdaad ver naar rechts.. als het zo is verdubbeld het om de 2 dagen, dus zou ik overmorgen weer een testje wagen duim duim
Spannend ik heb m net in zwart wit gezet en zo leek het iets duidelijker, maar nu zit mijn man weer op de laptop en vanaf m'n iPhone lukt t niet...
nou ik zie wel een heel licht streepje maar denk ook het teveel naar rechts staat mss ben je ook ng wel wat tevroeg ik duim voor je ! veel succes !
zo manlief van de laptop gestuurd dit is de zwartwitte weet iemand hoe je hem echt in negatief kan zetten?
Ik zie ook wel iets. Maar durf er niks over te zeggen omdat er vaker bij zo een testen "gefeliciteerd" wordt gezegt en dat het later toch een indroger is. Maar wordt dus spannend! Dan zou hij morgenvroeg of overmorgen duidelijker moeten zijn. Ik hou je in de gaten
Sorry als ik het verkeerd begrijp. Maar het streepje staat bij de c. Dit wil toch zeggen dat het een duidelijk negatieve test is. Of mis ik iets. Alleen als ik 2 streepjes staan is hij positief toch?
Hè bedankt voor het in negatief zetten! Ja als ik de foto uitvergroot lijkt het ook wel.. Nou hoop dat ik me kan inhouden met testen tot overmorgen hihi. Ben wel benieuwd naar nog meer meningen? Iemand?
@susanne: het hele punt is dus of er 2 streepjes te zien zijn. Sommige testen die heel vroeg gedaan worden hebben n mini streepje. Sommigen hier hebben namelijk veel ervaring of goede ogen.