Zo doe ik het meestal Voor een zacht gekookt eitje: sneetje brood met boter (soms) een een sneetje ham erop, dat in reepjes snijden en soppen maar in het eitje.
Heb net een hele bak strawberry cheesecake ijs op van ben en jerry. Zit ook eigeel in! Was heerlijk!!!
ik bak mn spiegeleitje totdat er een beetje bubbeltjes in de dooier komen en het wit helemaal gestold is. lekker op brood uitsmeren die dooier!! mmm... heb het tijdens mijn eerste zwangerschap ook gewoon gedaan.
lekker he. ik doe het zoals ik van een engels iemand heb: boterham roosteren, dik boter erop en dan in een zachtgekookt eitje duppen met zout.
Geroosterd brood met boter doe ik wel eens als het brood al wat ouder is. Maar lekker vers brood vind ik o zo heerlijk met een sneetje ham En ik ben nogal zout aangelegd, dus eet wel eens geroosterd brood met boter en dan wat extra zout erop Mijn man kijkt me dan altijd zo raar aan, maar ja hij heeft zo ook zijn eigenaardigheden zoals chip butties :s
Had gister voor bij mn spinazie lekker gekookt eitje erbij. Snij ik m doormidden, zie ik dattie zooooo perfect zachtgekookt was, dat ik m gelijk heb opgegeten en maar nieuwe eieren heb gekookt voor mijn lief ..
haha dat kan ook ja aparte is is dat ik zachtgekookte eieren niet lekker vind. Alleen als hele dooier als hij gebakken is