2 positieve zwangerschaps testen 4 dagen later bloed

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door elly010, 14 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elly010

elly010 Actief lid

1 dec 2011
    306
    1
    16
    nu nog werken. maar vooral huismoeder huisvrouw
    alanya turkije
    geachte vk.

ik heb op 2 verschillende dagen zwangerschaps testen gedaan.
    allebeı posıtıef.
    maar toen zıjn we gaan verhuızen dus heel druk geweest en na de verhuızıng ongeveer 4 dagen na de testen. kreeg ık opeens bloed verlıes.
    begon met bruın rood bloed net als een ongesteldheid ook geen bloedprop verloren ofzo.
    maar wel 3 dagen bloedverlıes en nu opgehouden.
    dus 2 en halve dag bloed verloren.
    nu woon ık sınds kort ın turkıje.
    ıs het handıg om toch langs een zıekenhuıs te gaan of ıs dıt gewoon een vroege mıskraam geweest en kan ık gewoon weer rekenen dat dıt me ongesteldheıd was ofzo.
    ık heb nog wel heel gevoelıge borsten.
    hoop een antwoord te krıjgen
    groeten elly
    bıjgevoegd de 2 testen

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Elly010,

je hebt de grootste kans dat je nog gewoon zwnager bent hoor. Het lastige is alleen dat je zo vroeg neits zinnings met een echo kunt zeggen, dus naar de arts gaan het geen zin. Ze zouden alleen het hCG in je bloed kunnen bepalen en kijken of het stijgt, maar je kunt net zo goed nog een paar weken wachten en een vroege echo vragen aan je behandelend arts. Bij 7 weken kun je dan zien of je nog zwnager bent en of het hartje klopt. Ga je toch eerder heb je kans dat je nog neits weet en in nog meer onzekerheid zit. Ik zou dus echt nog even afwachten tot je 7 weken bent en dan een ehco laten maken. Je kunt ook altijd over een week je test eens herhalen.

Groetjes Brigitte

3. elly010

elly010 Actief lid

1 dec 2011
    306
    1
    16
    nu nog werken. maar vooral huismoeder huisvrouw
    alanya turkije
    bedankt voor het snelle antwoord.
    we hopen er dan maar op dat ik gewoon nog zwanger ben. dacht haast dat alle bıj de testen vals posıtıef waren.
    maar we wachten het af ander over 2 weekjes nog maar een test doen. en daarna anders een x naar het zıekenhuıs hıer ın turkıje. en als het wel een mıskraam was gaan we vol goede moed door naar de volgende ronde.
    heb ook meer als een jaar een spiraal gehad dus vonden het al heel snel. na 2 de x ongesteld dus 1 ste echte ronde.

Deel Deze Pagina