vruchtbaarslijm,buikpijn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Stellaa, 1 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stellaa

Stellaa Actief lid

7 jun 2009
    276
    0
    0
    hallo dames!

Beetje laat, maar ach;)

Ben sinds September 2008 gestopt met de pil en ben daarna bijna 3 maanden niet meer ongesteld geweest daarna ben ik me cyclus netjes bij gaan houden en dat waren cyclussen van 29,31,39,35,66,41
    1 na laatste x dus 66, schrok me eventjes rot.
    laatst 41 dus het is weer aan het dalen!
    ben 13 augustus voor het laatst ongesteld geweest meestal 11 tot 14 dagen daarna ben je vruchtbaar, kan per vrouw verschillen maar zo is het ongeveer..als ik goed heb opgelet!
    Ik weet dat me laatste cyclus 41 was maar toch na me ongi na 11 dagen tot gister om de dag geklust.
    ik had op woensdag 26 augustus vruchtbaar slijm je kon t tot 1 cm uitrekken dus.
    dat was dag 14 als ik het goed heb.. en toen ook geklust en vrijdag geklust en zondag.
    maar al zouden me vruchtbare dagen echt op die dagen wezen heb ik het nogal goed uitgerekend ook kwa slijm enz kwam precies op de dag zegmaar.
    Ik twijfel zowiezo hoor omdat me cyclus nog niet op pijl is!! maar k reken liever dagen te vroeg datk om de dag klus dan op de dag waneer ik DENK datk vruchtbaar ben want dan zie je maar weer dan zou ik m net missen:x.
    maarzoals ik al zei ik had hoe ik het had uitgerekend klopte in vergelijking met mn slijm wel.
    dat slijm heb ik wel gwn 4 dagen gehad ofzo :|.
    en toenet ging ik naar de wc en kwam gwn nog een sliertje rekbaar slijm uit, nu vraag ik me af "hoe kan dat toch? meer dan 3 dagen van dat slijm, zou ik meerdere dagen vruchtbaar wezen?kan toch niet? :(".

Verder heb ik op internet ook even uitgerekent met een cyclus van 41 hoe en wat.
    de calculator ( op een andere site want deze gaat maar tot 35) geeft aan datk 6,7,8 sept in me vruchtbare dagen zit.
    dus dan klussen we zowiezo ook gewoon door!
    maar dat is allemaal ongeveer en met alle zekerheid doen we het gwn om de dag!

ik heb sinds gister hele erge ongesteldheidsbuikpijn en rare tintelingen, heb ik weleens als ik ongesteld moet worden, maar daar is het nu zowiezo te vroeg voor of ik nou een cyclus van 28 zou hebben of 38.
    en erge last van obstipatie.

en verder zit ik nog met 1 dingentje in de knoop :).
    Als ik bijvoorbeeld vorige maand cyclus van 41 heb gehad.. Kan ik dan met cyclus 41 uitrekenen in de calculator waneer ik ONGEVEER vruchtbaar ben?
    Of is dat nou juist het k*tte en is het gwn heel lastig omdat je gwn een standaard cyclus moet hebben die steeds t zelfde is?
    bijvoorbeeld steeds 29 dagen?

Zowiezo als ik wat uitreken begin ik paar dagen eerder tot paar dagen na zodat we zeker de kansen goed hebben verspild!

wat verwarrend:), sorry dames!!
    maar zit even in de knoop, ook vanwege dat slijm enz.

Slaap lekker iedereen!, LIEFS

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Je bent ongeveer 14 dagen voordat je ongesteld wordt vruchtbaar. Je moet dus net andersom rekenen, je rekent terug in plaats van vooruit. Als je een cyclus hebt van 41 dagen, is je eisprong rond dag 27.

3. Stellaa

Stellaa Actief lid

7 jun 2009
    276
    0
    0
    dus komt er op neer datk dan 5,6 en 7 sept vruchtbaar ben??..(A).
    zo hadk t op een andere site wel uitgerekent dus klopt wel wat je zegt.
    ma dan nog dat slijm! mja sommige vrouwe zijn paar dage eerder en sommige paar dage later kwa berekening mja zo erg vroeg, mja kan ook sperma geweest zijn denk k dan maar.

iig hartstikke bedankt voor je reactie, hier heb ik wat aan!:)

4. Stellaa

Stellaa Actief lid

7 jun 2009
    276
    0
    0
    maar me cyclus was vorige x 41..dus moetk dan vanuit cyclus 41 ook gaan rekenen nu en als me cyclus aankomende maand bijv. 34 is daarvanuit gaan rekenen?
    pff echt LASTIG.:(.

5. Stellaa

Stellaa Actief lid

7 jun 2009
    276
    0
    0
    heb dus sinds vorige week woensdag rekbaar slijm, is dat wel normaal??

6. BrasilPrincess

BrasilPrincess Bekend lid

24 mrt 2008
    593
    0
    0
    met onregelmatige cyclus kan je best tempen deed ik ook dan krijg je beter beeld.

7. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    misschien een ovulatietestje doen?

8. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Als je een onregelmatige cyclus hebt, ben je inderdaad ook op verschillende dagen vruchtbaar. Erg lastig, omdat je dan nooit weet rond welke dag je de eisprong hebt. In principe zou je dan rond dag 12 kunnen beginnen met klussen en dan om de dag totdat je de eisprong hebt gehad.

Ovulatietesten kun je ook doen, maar doordat je zo onregelmatig bent, moet je misschien lang door testen wat vrij intensief en prijzig kan worden. Je kunt ook temperaturen, maar dat is weer minder betrouwbaar. Elke ochtend voordat je opstaat, op hetzelfde tijdstip, rectaal je temperatuur opnemen. De dag na je eisprong stijgt je temperatuur met minimaal 0,5 graden. Op die manier kun je ook nog een beetje duidelijkheid krijgen.

Vruchtbaar slijm kun je inderdaad meerdere dagen achter elkaar hebben. Dat begint vaak als je eisprong in aantocht is.

9. Stellaa

Stellaa Actief lid

7 jun 2009
    276
    0
    0
    heb dat slijm al sinds de 26ste..en vanacht moestk naar de wc en had ik weer wat..en t was niet erg veel maar ook niet ERG weinig..ben vanaf dag 11 al om de dag gaan klussen.
    heel erg irritant zo onzeker:(.
    maar heb wel steeds ongibuikpijn, heel raar.
    en net een heel raar gevoel in em buik en gister last van diaree, kan natuurlk buikgriep wezen.

maar alsk vruchtbaarslijm heb kan ik er toch vanuit gaan dat ik vruchtbaar ben?(begon de 26ste) heb de
    23ste,25ste,26ste,28ste en 30ste geklust, denken jullie dat ik met dit al wel een kansje zou hebben? (A)

en zie mn ventje pas vrijdag weer ivm werk.. en dan is het t weekend van 4 sept en op een site hadk uitgerekend datk met een cyclus van 41 5,6 en 7 sept vruchtbaar zal zijn en 8ste eisprong. dan klussen we zeker weten weer!!
    maar indd t kan soms wat dagen verschillen!

bedankt voor de reacties.

10. Stellaa

Stellaa Actief lid

7 jun 2009
    276
    0
    0
    schrik me net toch rot.. Heel veel spul, ieuw.
    niet alleen vloed maar ook allemaal slijm erin en niet zown beetje ook.
    pff ik weet het niet meer met dat slijm hoor:|

11. Stellaa

Stellaa Actief lid

7 jun 2009
    276
    0
    0
    #11 Stellaa, 4 sep 2009
    Laatst bewerkt: 4 sep 2009
    ik kwebbel ook maar lekker door hea:D.. noem mij maar kwebbel ofzo :D.

maar ging net naar de wc..NOG STEEDS DAT SLIJM!! DIK EN REKBAAR..en op me inlegkruisje zat een HEEEL KLEIN streepje rood..echt heeel dun halve cm lang .

steken rechts..loopt door na bovenbeen, AUTCH.

Deel Deze Pagina