geen LH-piek

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by lilo77, Oct 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lilo77

lilo77 Bekend lid

Jul 2, 2009
    692
    10
    18
    NULL
    NULL
    ik ben al een aantal dagen (10 om precies te zijn) aan het testen met de Senstitest ovulatietesten. het rare is dat er maar geen tweede lijntje verschijnt of echt heeeeeeeeeeel licht. de controlestreep verschijnt wel. Iemand hier ervaring mee?
    Ik heb altijd een korte en regelmatige cyclus dus weet het niet meer. Ik zal toch niet al zwanger zijn???? op de dag van mn vorige menstruatie heb ik getest en toen gaf de zwangerschapstest negatief aan dus dat lijkt me dan toch ook niet?

2. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    3,785
    15
    38
    Twente
    Vanaf wanneer ben je aan het testen dan? Welke cyclusdag bedoel ik. En wat is normaal je cyclus?
    Het kan natuurlijk zo zijn dat je een keer een langere cyclus hebt. Ik heb de ene keer op dag 14 een positieve test en ook wel eens op dag 22. Dus dat verschilt nogal.

3. lilo77

lilo77 Bekend lid

Jul 2, 2009
    692
    10
    18
    NULL
    NULL
    ik heb een cyclus van 22 dagen (de laatste keer 24 dagen). ik ben vanaf dag 5 beginnen te testen en nu is het dus al 10 dagen later!

4. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

Aug 18, 2007
    1,383
    24
    38
    Lijkt op mijn verhaal. vorige maand getest met ovulatietesten, ook zo'n korte cyclus en pas in de laatste week kwam er een heel licht streepje, maar nooit een heel duidelijke streep. Ben benieuwd wat deze maand brengt.

5. sterre81

sterre81 Actief lid

Aug 24, 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    Geen idee hoe dat kan meid!
    Zelf heb ik wel positieve ervaring met sensitest (nog maar mijn 2e ronde maar toch beide keren mijn ei gespot).

Door testen zou ik zeggen...

6. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

Aug 1, 2010
    1,304
    0
    0
    Ik lees hier even mee, want ik zit met hetzelfde probleem/dezelfde vraag. Ik ben deze maand ook aan het testen met Sensitest en hoewel ik mijn ei al gehad zou moeten hebben, krijg ik maar geen positieve test. Gelukkig ben ik deze maand alleen aan het kijken wanneer ik mijn ei heb, en is het nog niet bedoeld om 'gericht te klussen', maar ik word er wel een beetje onzeker van (soms over de keuze voor dit merk en soms over mijn eigen lichaam...)
    Ben benieuwd welke reacties er hier komen.

Succes ermee!

DutchDiva

Share This Page