Hallo, ik heb een vraagje aan de ovulatietest experts ik had vrijdagochtend een echo en er zat een follikel links van 16x17 mm. Zaterdag ben ik begonnen met ovulatietesten (ik weet het, beetje laat maar ik kon ze niet eerder halen) om mijn eisprong te achterhalen, in de avond heb ik een test kunnen doen en het streepje was vrij dik maar niet helemaal positief volgens mij. Gisteren en vandaag weer getest en het lijntje is lichter. Kan het zijn dat ik mijn lh piek heb gemist zaterdag? Kan me niet voorstellen dat de follikel nog zo lang doorgroeit Alvast bedankt voor het meekijken! Ik heb de foto toegevoegd van mijn rijtje
Hey meid, Ik had in het topic van medisch centrum kinderwens al op je gereageerd maar nu ik de foto zie denk ik inderdaad dat je je piek op 3 augustus hebt gehad. Al hoor ik over de kruidvattesten ook weleens negatieve verhalen.
Lastig.. heb je clomid oid geslikt? Dan willen follikels soms wat langer doorgroeien. Dus je piek kan ook nog komen... Deze ronde had ik maandag 19mm en op donderdag pas een positieve ovutest. Ik zou voor de zekerheid nog even doortesten.
Ja, ik denk doe er even een foto bij het lijkt er inderdaad op dat het 3 aug was. Ik heb de verhalen gehoord, maar ik heb al eens eerder deze gebruikt en toen hadden ze het goed @ flora, ik snap wat je bedoelt, ik heb geen hormonen gehad. Ik test denk ik wel door nog een paar dagen om zeker te zijn
Ik vind die bovenste ook wel erg geel, misschien dat ie daarom zo donker is uitgeslagen. Idd gewoon nog even doortesten, dan weet je het zeker kan ook goed zijn dat je je piek met gemist hebt hoor.
Vandaag weer getest, hetzelfde resultaat. Ik denk dat mijn temp wat hoger is dus het kan inderdaad dat ik de piek gemist heb. We zullen het zien over 2 weken we hebben wel goed geklust