hallo iedereen ik ben 25 september ongesteld geworden en heb er 25 dagen tussen dus ik zou als goed is deze maand de 20ste weer ongesteld moeten worden. Nu heb ik de afgelopen 2 maanden niet gemerkt wanneer mijn ovulatie was alleen nu stond ik op vanochtend en voelde ik dat het anders was en heb ik meteen een teat gedaan en die was positief alleen mijn vriend is nu werken en komt pas om 5u thuis zou het dan nog zin hebben om gemeenschap te hebben of is dan al het ei gesprongen wie kan mij helpen hiermee. We zijn nu een half jaar bezig en ik had hiervoor de nuva ring. Dankje wel allemaal Samantha
Als je een positieve ovutest hebt duurt het ongeveer 1-2 dagen voordat je eisprong is. Dus ik zou zeggen veel succes vanavond
moet wel zeggen dat ik vanmiddag een soort buikpijn had net alsof ik ongesteld moest worden en erna is mijn vriend geweest en hebben we geklust zou het nog zin hebben?
en net een ovulatietest gedaan en die begon minder te worden morgen vroeg doe ik er nog eentje maar zal het nut gehad hebben?