Ongesteld week na eisprong?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door firefly, 8 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Wij zijn niet bezig met zwanger worden, dat gaat ook niet via de natuurlijke weg. Ja er zijn natuurlijk altijd wondertjes.
    Mijn vraag was, ik voel altijd heel duidelijk mijn eisprong. Die avond hebben we wel sex gehad. Nu begon ik 6 dagen laten bruin/roze te verliezen en nu 4 dagen later nog steeds.. ben ik nu al ongesteld geworden? Heb dit namelijk nog nooit eerder gehad..

2. Faith030

Faith030 Actief lid

16 jul 2014
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Verlies je veel bloed?
    Het is zo lastig om het te bepalen van een afstand, zelfs de artsen kunnen het niet bepalen.

En je moet hoop blijven houden, wonderen zijn idd de wereld niet uit!! <3

3. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Als het niet veel bloed is, kan het een innesteling zijn. Is het wel veel, ben je ongesteld en is die erg vroeg gekomen.

4. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Nou, het is bij lange na niet zoveel als ik normaal ongesteld zou zijn. Het lijkt een beetje op de laatste dag zeg maar. Veel bruin en af en toe wat rood..
    Maar kan een innestelling zolang duren?

5. merel80

merel80 Bekend lid

3 mei 2009
    812
    39
    28
    Deze ronde op 9,10 en 11 dpo helderrood bloed (zonder stolsels). Ik dacht ongesteld te zijn, maar paar dagen later op 13 dpo positieve test! Bij mijn tweede zoon had ik precies hetzelfde. Dus het kan best een innesteling zijn.

6. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Ohjee, dat zou een heel groot wonder zijn.. Word toch beetje nerveus. Denk dat ik morgen maar even naar de kruidvat ga.
    Bedankt meiden!

Deel Deze Pagina