hey meiden, kunnen jullie mij ff helpen? Ik ben echt helemaal de kluts kwijt Wat zijn precies jullie symptonen bij een aankomende eisprong en bij een eisprong? Ik voel van alles waardoor ik echt gek wordt! En stel ik heb gisteravond of vandaag mijn eisprong gehad wanneer had of moet ik dan klussen? Ik snap het ff niet meer...ik weet dat je voor je eisprong moet klussen maar wat gebeuet er als op de dag van de eisprong of een dag later klust? Heb je dan ook nog kans op een bevruchting of niet? Alvast bedankt!
Ja ook op de eisprong en een paar uur daarna ( weet niet precies hoeveel uur) kun je nog zwanger worden.
thanx voor je reactie bosi want ik heb echt het gevoel dat ik gisteravond of vandaag me eisprong heb gehad...maar denk het aan de andere kant toch ook weer niet
Hieronder even de dingetjes die ik weet: - 12 uur na de eisprong kan je nog bevrucht worden - beste is 1 a 2 dagen (of allebei) voor je eisprong te klussen, of tja binnen die 12 uur na je eisprong. Maar dat is bijna niet te meten - Ik voel mijn ei als lichte ongi-pijn (zeurderige pijn in onderbuik en onderrug) en felle steekjes links en rechts onderin, vlak bij mijn lies. Bij mij doet het echt pijn! Maar hoeft niet bij iedereen zo te zijn. - ik zelf zit pas in ronde 2 maar ben toch begonnen met ovutesten en had maandag een KNALpositieve ovutest in handen. Als een ovutest positief is betekent het dat je het beste binnen 12 uur kan klussen. Het gaf mij meer zekerheid en ik was blij dat mijn lijf het weer 'deed' na 14 jaar pillen Misschien kan het jou ook wat meer zekerheid geven? Veel succes, ik hoop dat je er wat aan hebt Groetjes Nancy