Ei-loos

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Maidin, 12 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maidin

    Maidin VIP lid

    24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Hallo meiden,

    Ik ben nu in mijn derde cyclus tempen. Ik zat even te kijken naar mijn oude temp plaatjes en ik snap er niets van. Ik voer het iedere keer in op ff, maar ook hij komt er niet uit... Hier is mijn 1ste plaatje...

    [​IMG]

    Plaatje 2 is in het volgende stukje

    Wat hebben jullie te zeggen over mijn plaatjes. Ik heb [vooral de tweede keer] er netjes op gelet dat ik op hetzelfde moment heb getempd en onder dezelfde omstandigheden.

    Mijn cyclus is op dit moment 41 dagen en ik ben bang dat er geen ei is. Ik weet dat dit nog erg vroeg is om te zeggen, maar de angst is er... Graag wat wijsheid van mensen met meer kennis...

    Groetjes
    JedidJah
     
  2. Maidin

    Maidin VIP lid

    24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    En hier is plaatje 2

    [​IMG]
     
  3. poohbear226

    poohbear226 VIP lid

    12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik denk wel dat je een ei hebt, maar omdat je niet alles invult, kan FF het niet goed inschatten. Precies in je vruchtbare periode, heb je niets ingevuld!
    Bij kaartje 1 moet je ei ergens tussen dag 25 en 29 zijn geweest. Bij kaartje 2 denk ik aan dag 25.

    Misschien toch elke dag invullen!
     
  4. pookie66

    pookie66 Fanatiek lid

    9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Hee Jedid,

    zeker weten alles invullen hoor, nu mis je inderdaad de info op het meest belangrijke moment.
    Heb je ook nog ovulatie testjes gedaan?
    Misschien eens proberen als en de ovulatie test positief is en daarna gaat je temp omhoog dan heb je een heeeeeeeel grote kans dat je wel een eisprong hebt!

    Succes!
     

Deel Deze Pagina