wat denken jullie?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door lvdm, 13 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lvdm

lvdm Niet meer actief

hallo,

ik heb afgelopen maand voor de 2e keer clomid gebruikt. Vorige maand heb ik getemperatuurd (zie kaartje FF)
    http://www.fertilityfriend.com/home/20d234

en toen heb ik een eisprong gehad op dag 16. Afgelopen maand heb ik niet getemperatuurd, alleen af en toe. Dan was mijn temp rond/onder de 36.5

Maar ik zit nu al op CD 40 en ben nog steeds niet ongesteld. Vanaf donderdag ben ik maar weer gaan temperaturen en tot nu toe heb ik een hoge temperatuur:

donderdag 36.8
    vrijdag 36.7
    zaterdag 36.7
    zondag 36.9

Als ik dan kijk naar mijn temperaturen van vorige maand, lijken deze temperaturen toch erop te wijzen dat ik wel een eisprong heb gehad? Wat denken jullie?

2. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

30 mei 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Heb je inmiddels al een zwangerschapstestje gedaan.
    Je weet natuurlijk maar nooit......

3. lvdm

lvdm Niet meer actief

Ben net terug uit het ziekenhuis, inwendige echo gehad.

Rechter eierstok zag er rustig uit, linker eierstok zag ze wel wat activiteit. Er zat 1 grote zwarte 'bol' . Ik kon meekijken, dus ik vroeg of het een follikel was of een cyste. Dat kon ze niet met zekerheid zeggen en daarom moest ik bloed laten prikken. Dus...het zou kunnen zijn dat ik een natuurlijke eisprong van mezelf krijg of het is een cyste met vocht. Ik hoop natuurlijk dat ik een eisprong krijg, en omdat het al een week rommelt in mijn buik, lijkt het me niet heel onwaarschijnlijk.

Verder zagen we nu helemaal niet meer de bekende 'kralenkrans' die kenmerkend is voor PCOS. Ze zei dan ook dat het er nu niet uitzag als een beeld van PCOS. Dus volgens mij helpt dat afvallen wel! Nu een extra stimulans om door te zetten.

Morgenochtend kan ik bellen voor de bloeduitslag en dan weet ik meer...

Deel Deze Pagina