Hallo dames Ik weet dat de meeste van jullie aan het slapen zijn maar ik ben zo zenuwachtig dat ik niet kan slapen ivm met morgen. Mijn man slaapt dus ik dacht ik uit mijn gevoelens hier.. Ik moet morgen naar de ziekenhuis, daar gaan ze dan kijken of er een eitje is gevormd dmv clomid. Dit is mijn eerste maand met clomid. Ik ben zoooooo zenuwachtig voor morgen. Ik hoop zo erg dat ik een ei heb.. Ik kan me niet voorstellen wat ik zal doen als ik geen ei heb We willen zo graag zwanger worden.. Ik durf bijna niet te gaan.. Zijn er meer dames in mijn situatie of zijn er dames die al meer ervaring hebben met clomid?? xxx
Beste Aesen Heb nog geen ervaring met clomid maar ik ga er na mijn vakantie ook mee starten. Als mijn regels een keer komen. Maar heb gehoord dat je het in verschillende doseringen kunt krijgen dus als dit niet is gelukt kun ze zeker nog wat aan doen. Verder snap ik je angst, je hoopt er zo op maar ben al zovaak teleurgesteld geweest dat je er soms zelf niet meer in durft te geloven. Maar blijf volhouden ook voor ons is er hoop! Veel succes morgen ik zal voor je duimen!
Hey chichii Vanmiddag naar de gyn geweest en het bleek dat clomid niet heeft aangeslagen !!! Volgende maand weer clomid hoop dat dat wel gaat werken.. En ik hoop dat jij ook zo snel mogelijk krijgt wat je wilt!! Liefs Asya
Oei Wat erg voor je meid!! Hopelijk slaat ie de volgende ronde wel aan! Hier eerste ronde met clomid ' sloeg meteen aan' heb nu al pregnyl achter de rug zit nu op het wachtbankjé Veel succ6 meiden! xxjés
Hier nu 100mg, 50mg had bij mij helemaal niks gedaan. Hopelijk volgende ronde meer succes voor je! Knuffel!
Las je bericht en wil je even een hart onder de riem steken. Ik heb ook diverse Clomid kuren gehad, pas bij 150 sloeg deze aan. Ik was direct zwanger, helaas was die een bbz. Wat overigens niks met de Clomid te maken had. Uiteindelijk weer diverse kuren 150 gehad, welke niet of niet goed genoeg aansloegen. Het plan was om na diverse onderzoeken en een welverdiende vakantie te starten met Puregon en Pregnyl, toen bleek ik spontaan zwanger! M'n eerste spontane eisprong in 3 jaar, ergens op dag 40 in m'n cyclus, en het was nog raak ook. Geef de moed niet op, hoe moeilijk ook, weet er alles van, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Succes! Liefs Popje