Ovulatie app?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mijnhumpie, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mijnhumpie

mijnhumpie Actief lid

12 jul 2012
    417
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik had vernomen dat er speciale apps zijn om je ei te berekenen of zoiets. Wie weet hier iets van en welke app is dan een goede/fijne?

Ben benieuwd naar ervaringen...

Groetjes!

2. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Hoi hoi,

Ik heb zelf 'P Tracker'..Dat is een fijne app waar je ook je stemmingen en symptonen in kunt voeren.
    Je kan alleen niet je temp bij houden dmv een grafiek.

Daar heb ik dan weer Womenlog voor.. Hier kun je ook je temp invullen en er wordt dan een grafiekje gemaakt.
    Ook hier kun je je stemmingen en symptonen invoeren..

Denk dus dat ik P Tracker weer verwijder.
    Je kunt ze trouwens beide met een wachtwoord vergrendelen..mocht er eens iemand in je tel. neuzen.:D

Groetjes, Noux

3. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    De app van fertility friend is geweldig. Je kunt trouwens ook de mobiele site daarvan pakken, die voldoet ook. Dat is de enige app die zich aan jouw historie meet. De anderen blijven star op een lf van 14 zitten waardoor velen het ei missen.

4. christina89

christina89 Niet meer actief

ik heb ovuview en die werkt ook heel makkelijk en duidelijk
    je hebt in 1 klik overzicht in wanneer je ei is(geweest) en wanneer je nod is je kan van alles invullen waardoor hij nauw keuriger gaat berekenen
    en je kan het klussen, ei gevoeld, temp enzo invullen

5. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Ik zweer bij Iperiod

6. mijnhumpie

mijnhumpie Actief lid

12 jul 2012
    417
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hmmm... veel keus dus..!! :D

Tsja... welke zal ik nou eens kiezen ;)

Ik wacht nog wat reacties af. Ik heb trouwens een iPhone, maakt dat nog wat uit voor het soort app? (Sorry, ben er niet zo heel erg in thuis :))

7. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Ik heb em van predictor volgens mij..

8. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    My days!!! Je kan je ovulatie bijhouden, hoeveel je bloed, hoelang je bloed, wanneer je sex hebt gehad, notities, hoe je humeur is en zelfs een temperatuur grafiek!
    Hij berekent het automatisch naar aanleiding van je vorige menstruatie. Verandert er iets klik je op de dag en daar staat dan alles wat je kan veranderen. Heel makkelijk, ideaal!

9. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik gebruikte al bij het zwanger worden van mijn dochter Fertility Friend op de computer. Inmiddels is het digitale tijdperk weer gevorderd en nu als app op mijn Iphone. Echt ideaal.

Wat kun je bijhouden:
    - Temperatuur grafiek
    - Kwaaltjes
    - Bloedverlies
    - Klusmomenen
    - Pos/Neg ovulatietest

Hij stelt aan de hand van jou gegevens vast wanneer je ei geweest is. Vooraf zie je op de kalender wanneer je vruchtbare dagen zijn en wanneer je je nod kunt verwachten. Hij kijkt daarbij ook naar vorige cyclussen dus gaat niet stug uit van 28 dagen en een lf van 14 dagen.

Ik ben er zeer tevreden over!

10. mijnhumpie

mijnhumpie Actief lid

12 jul 2012
    417
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nou, ik heb net die van Fertility Friend gedownload op m'n iPhone. Bezig met dingen toevoegen en nu zit 'ie al meteen vast! :x Er blijft continue zo'n cirkeltje draaien dat 'ie bezig is. Dus heb net maar ff via de website aanpassingen gemaakt.

Deel Deze Pagina