Hallo allemaal, Ik heb ook een vraagje. Ik ben in januari gestopt met de pil en we zijn nu bij ronde 3 ! Ik ben onregelmatig ongesteld. (27,27,26,25,24) Ik heb vage klachten maar normaal heb ik bijna nergens last van maar ben nu vaak duizelig bij opstaan, witte afscheiding, af en toe last in mijn onderrug. Stemmings wisselingen. Nu zit ik op dag 30 maar nog niks. Vind het zo raar dat er nu inene zoveel dagen verschil tussen zitten. Heb al 3 testen gedaan, 2 van kruitvat ( na een uur heeeeel licht streepje ) Dus niet binnen de tijd wat op de bijsluiter staat) Vandaag een clear blue test digitaal gedaan maar die was ook negatief. Hebben jullie enig idee? Denken jullie dat er nog hoop is ? wordt gek van mezelf hahah
Afgelopen maand ben ik 2augustus ongesteld geworden en 6augustus was het over.. dat bedoel je toch? Groetjes jootje
Ik had zoiets ook de afgelopen maand. Ben nu een half jaartje met pil gestopt, steeds cycli van 32 dagen en nu ineens bijna een week later. Ik had eerst ook goede hoop, dacht vaag iets op test te zien, maar uiteindelijk dus toch ongi geworden. Maar ja, het kan natuutlijk wel, bij sommigen worden testen pas later positief. Misschien nog even afwachten en anders huiarts bellen?
Nou ik wacht het dan nog maar even af pff het is zo spannend allemaal! Iedergeval bedankt voor je reactie !