ei nu al?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Angel78, 3 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    Ik temperatuur niet, is te zien aan mijn kaartje haha, maar ik tempte voor de gein vanmorgen en hij was al 36,5.
    Op nod was ie 36,0. En nu zit ik op dag 8.
    Mijn baarmoedermond is hoog zacht en open, wat duid op vruchtbaar.
    Ik heb eens terug gekeken in al mijn temperatuurkaartjes en altijd rond 36,5 heb ik mijn eisprong.
    Zou hij nu al komen dan? Als hij vandaag komt, heb ik mijn kortste cyclus ooit: 22 dagen. Mijn kortste was 24 dagen....
    Wat vinden jullie?
    Zal morgen eens temperaturen en kijken wat er gebeurt....

2. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Haha met maar twee keer tempen is dat lastig te zeggen.... En of 36.5 zo hoog is weet ik ook niet hoor. Bij mij zou dat een twijfelgeval zijn. Mijn temp is voor mijn ei tussen de 36.15 en 36.45 en na mijn ei tussen de 36.55 en 38... Coverline ligt meestal zo rond 36.46 in FF....
    Temp je oraal, vaginaal of rectaal? Ik oraal. Schijnt ook uit te maken voor de hoogte van je temp.

En verder.... Ja een hoge, zachte open BM duidt in principe op vruchtbaarheid. Maar.... je BM is ook open als je menstrueert. En ik zag dat je tot gisteren nog spotting op je grafiek hebt vermeld, dus misschien hoort ie dan ook wel open te zijn... Lastig...

Heb je ovu testjes in huis? Je zou er eentje tegenaan kunnen gooien?
    En voor de zekerheid klussen en nog even doortempen? (Ik ben nl nog niet overtuigd ;))

3. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    haha ik temp natuurlijk rectaal.
    Ik heb er aardig wat maanden opzitten van tempen en mijn ei ligt altijd rond deze temp. Vandaar.
    Maar voor mij is het wel hoog op dag 8 al. Ik heb aardig wat vergelijkingsmateriaal op FF staan ;)
    Maar vanmorgen temp gezakt naar 36,3 dus kan ook vandaag.
    Ja spotting...IETSJE een keer rood met afvegen nog...maar of dat spotting is??

4. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

angel zou je even naar mijn kaarthe willen kijken kan er geen wijs uit worden nu daalt hijin ene en staat er een cirkeltje wat betekend dat?

5. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    heb je sleep deprived aangeklikt oid? Daar komt dat door.
    Of andere tijd?
    maar als de temp klopt, dan kan het dat je je ei vandaag hebt, morgen stijgt ie met 0,2 tot 0,3 dan.

6. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik vanmorgen getempt om 7 uur toen mijn man weg ging en was ik 36,6 daarna gewoon verder gaan slapen en toen gewoon normale tijd getempt om 9 uur e was ik 37,0 hoe kan dat?
    En welke temp mot ik nu aanhouden die van normale tijd!

7. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    heb al geantwoord in andere topic ;)

Deel Deze Pagina