Hallo, Begin dit jaar besloten we dat we graag een tweede kindje wilden krijgen. Nu heb ik een aantal medische problemen en kregen we in februari te horen dat we geen tweede kindje mochten krijgen uit eindelijk kwam de arts hier een maand later op terug. En slikte ik toen net 3 weken de pil. Dus meteen de pil gestopt. En weer gaan Tempen 'ben zo bij mijn zoon ook zwanger geraakt' Ben gaan Tempen op de laatste dag van mijn menstruatie'ontrekkingsbloeding' en had altijd een lateren eisprong dag 18/19. Maar nu zit ik op dag 16 en schommelt mijn temperatuur verschrikkelijk. Kom dit door het 'ontpillen' of zal dat wel mee vallen na nog geen maand gebruik?
Hier bij het kaartje, het lukt alleen zo, vanaf de 10de dag lag mijn man in het ziekenhuis 2 dagen kan je temperatuur schommelen door stress? Normaal is mijn temp nooit zo hoog. Wel hebben we pas een nieuw dik dekbed? Weet niet of dat het kan veranderen?
Natuurlijk. Elke dag zelfde tijd. Temperatuur meter lig op mijn hoofd bord. Vandaag wel rekbaar slijm....
Hoihoi, vandaag was mijn temp weer 36,7 en geeft hij aan dat ik de 15de mijn ei gehad heeft. nog een klein vraagje is slik glucobay tegen mijn hypo`s kan dit effect op je tempratuur hebben? aangezien vandaag super misselijk wakker geworden ben en een super licht streepje testen....
Als jij de 15e inderdaad je ei had (waar ik het zeker niet mee eens bent) kan je vandaag (4 dpo) onmogelijk positief testen!! Hcg komt pas vrij na de innesteling en de innesteling is tussen 6-10 dpo. 4 dpo is dus echt onmogelijk! Maar ook met een temp vandaag van 36.7 zie nog geen eisprong. Geef je lichaam de tijd. Je bent net pas gestopt met de pil. Ik denk echt dat hij flink ontregeld is na dat maandje slikken.
Ik las achteraf dat zelfs kraanwater posi kan testen met sensitest. Dit is het kaartje nu, heb wel de 19de helen ergen buikpijn gehad maar kan ook buikgriep geweest zijn aangezien ff de 17de aanhoud.
Dan denken wij het zelfde. Ik ga voor de 19de ivm de steken in mijn buik aan alleen de rechterkant. En omdat mijn ei bij zoonlief ook de 19de was. Al weet ik niet of dat wat te zegen heeft. Een dag er voor gemeenschap gehad dus kunnen nu alleen duimen.
Hallo, Nog een klein vraagje. Mijn temp blijft stijgen. Nu 37 gereden. Dus de pijn die voelden was zeker de eisprong plus het streepje was gewoon omdat hij op mijn ei reageerden. Nu was mijn temp bij mijn zoon heel anders. Kan dit?