Hier ik wil even vragen. Welke overdag kan best voor 'n hcg cassette test doen? Bijv. ik drink water of zo, daarna hoelang uren tot wanneer mag ik weer naar wc en test doen?
Oke ik zal straks test bij 'n badkamer. Anders vergeten hihi.. Maar mijn cyclus is 26 dagen, van deze maand. Normaal mijn cyclus is altijd 29 dagen. Het is soms even nadeel van welke dag kan ik beter test doen, pff..
Dank je! Idd, ik ben wel bezig bij de logopedie. Want ik wil meer oefenen voor zinsbouw en ook paar klank om te verstaan. Komt 't wel goed! Ik ben nu 3 dagen voor nod. Toch negatief, maar ik was vanmorgen test gekocht. Om half 11 was ik 'n hcg test gedaan en nog niet positief worden. Misschien morgen wel, maar hoop ik.
3 dagen voor nod negatief testen zegt nog niet zoveel. Misschien was je ei wel iets later deze maand of was je urine net niet geconcentreerd genoeg. Of je hcg bouwt wat langzamer op.......100 redenen waarom die nu nog negatief kan zijn. Behalve de reden natuurlijk dat je helaas niet zwanger zou zijn. Mijn duimen draaien voor je!!!!
Ja klopt, dus afwachten.. Ik ben naar wc net geweest. En ik schrik even, want ben nooit gezien.Het is waarschijnlijk innesteldag. Hier is 'n link: http://www.zwangerschapspagina.nl/eerste-symptomen/403906-innesteldag.html#post14024749 (maar wel vies onderwerp) Mijn cyclus is 26 dagen. Mijn eisprong/ovulatie was afgelopen 19 november. Mijn innesteldag is eigenlijk van gisteren. We hebben een klussen geweest: afg 17 nov, 19 nov en 22 of 23 nov.
Ja, ik heb wel test gedaan. Nog steeds negatief. Maar wel even irritant, omdat mijn cyclus is meestal op 29 dagen. En nu cyclus moet wel 26 dagen, dus misschien 3 dagen extra later.