Hey meiden, Ik heb even een vraagje... een paar maanden terug heb ik een miskraam gehad van een tweeling! Zo bizar een tweeling, want het zit verder niet in mijn familie... het was een 2 eiige... en ik voel altijd m'n eisprong, maar echt niet gevoeld dat het er 2 waren Inmiddels in ronde 5 na m'n miskraam, maar voelde deze maand wel aan 2 kanten wat... links wat minder dan rechts... maar links weer langer dan rechts... die rechtse weet ik iig zeker maar denk links misschien toch ook?? Nou is op mijn temp kaartje ook 2x een stijging te zien... ik heb namelijk altijd een temp van 36.7 na m'n eisprong... deze temp komt 2x langs.... Ik heb helaas van m'n mk geen temp kaartje, maar ik vroeg me af of er meiden zijn met een temp kaartje van een 2 eiige tweeling... is daar ook 2x een stijging op te zien?? Of heeft dat er echt niks mee te maken? 2ea202 Ovulation charts on FertilityFriend.com Ik weet heel zeker dat ik maandagavond/nacht rechts een eisprong heb gehad.... wat hier uit m'n kaartje ook niet super duidelijk naar voren komt... maar het kan dus best dat ik zaterdag links al een eisprong heb gehad... want daar voelde ik toen ook van alles
mmmm goeie vraag. ik heb twee keer een dip na mij stijging zijn dat dan 2 innestelingen? ik denk persoonlijk dat je ei nu geweest is en daarom de stijging. niet nog een stijging er boven op anders zou je ei koken hahahahaha
Ik heb zelf geen kaartjes voor je, maar ik weet dat je bij FF wel kan zoeken naar kaartjes van zwangeren die een tweeling verwachten. Misschien kan je daar eens tussen neuzen.
Ow thnx voor de tip! Ja klopt mijn ei is maandagavond of nacht geweest, heb hem toen rechts gevoeld, maar links voelde ik vanaf vrijdag ook een zeuren gevoel, en denk dat ik misschien links zaterdag een eisprong heb gehad, want zondag was mijn temp ook gestegen, na mijn ei is mijn temp altijd 36.7 en deze ronde heb ik dat dus 2x vlak achter elkaar, ook op de momenten dat ik wát voelden, vandaar mijn vraag! Maar ik ga ff zoeken op ff, op google kon ik iig niks er over vinden
Nou volgens mij ziet mijn kaartje er nu al niet positief meer uit kan me niet voorstellen dat het goed gaat aflopen met een temp die nu al zo gedaald is
Hmm nee das wel een beetje vroeg voor innestelling, al hoewel misschien van de eerste eisprong als het er 2 zijn geweest maar denk dat het niks wordt deze ronde
Een innesteling kan wel vroeg zijn hoor. Gemiddelden zijne rten slotte, zodat sommigen later zijn en sommigen ook eerder. Heb op het forum al vaker gelzen over 3 dpo, dus waarom zou 4 dpo niet kunnen
Dit is het kaartje van mn laatste zwangerschap, die zwangerschap is begonnen met een 1eiige tweeling. Helaas was het met de 2e echo met 12 wkn te zien dat er 1 was overleden. 345b40 Ovulation charts on FertilityFriend.com
Moet je vip zijn om dat te zoeken? Want mij lukt het niet En hoe is het met jou? hoe spannend is jou ronde??
Thnx voor je kaartje het schijnt heel vaak voor te komen dat een zwangerschap begint bij een tweeling, maar eindigd in een zwangerschap waarbij er maar 1tje het overleefd, helaas had ik zelf de pech dat nadat het eerste vruchtje was overleden, ook het 2de vruchtje als nog het niet redde... Heb je na der hand nog iets terug gezien van het 2de vruchtje? Of is die helemaal opgelost tijdens de zwangerschap?
nou het is gelukt... heb er eentje gevonden die best wel een beetje op de mijne lijkt... Deze van een tweeling zwangerschap Fertility Charts Gallery - FertilityFriend.com als je dan de temps die zij er uit heeft gehaald, mee telt... zou je denken... 2x een temp-stijging dus misschien 2 ovulaties??? Dat lijkt best een beetje op de mijne... vooral als je bedenkt dat ik zeker weet dat m'n (2e) ovulatie tussen dag 15 en 16 is geweest... en dus niet op dag 17, wat FF zegt... ik heb hem namelijk duidelijk gevoelt... 2ea202 Ovulation charts on FertilityFriend.com
Ik ben zwanger!!!! 3 dagen voor nod, een positieve test!! Zo blij... nu hopen dat deze blijft plakken!! En ook erg benieuwd of het er 1 of 2 zijn
Anders ik wel erg benieuwd of het een tweeling is... al denk ik zelf van niet... maar het zou wel kunnen met wat ik gevoelt heb
Gefeliciteerd !! ik denk trouwens dat die dip, je innestelingsdip is geweest ( en niet je 2de eitje ) bij mijn vorige zwangerschap heb ik ook zo'n dip gehad.