Ei of innesteling?!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door SuuuS, 3 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    Haaii,

heb nu sinds gister avond last van mn linker onderbuik, elke keer steken, het komt en gaat. Mijn cyclus is nogal van slag, dus ik weet nou niet of het een eisprong of een innesteling is. Ik voel het vooral links, maar ook af en toe heeeel licht rechts. En het is en blijft sinds gister avond.

2. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    Het blijft gewoon lang volhouden, heb nu nog steeds last, wat kan het zijn, dat het nu nog duurt?!

3. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Ik denk dat het je ei is.
    Je kan namelijk na je eisprong nog wat na pijn hebben, van steken, krampen e.d.
    Vorige maand had ik daar ook erg veel last van, terwijl ik deze maand nergens last van had.

Verder kan ik er niets op zeggen meid, alleen afwachten en testen...

4. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    De steken begonnen gisteravond.
    Wanneer zou ik dan het best gemeenschap moeten hebben of hebben gehad?!

5. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Normaal zeggen ze altijd, dat zodra je wat krampjes krijgt, dan je dan moet klussen! Ik had vorige maand wat krampjes, dus geklust en 2 dagen dr na voelde ik een enorme steek in mn zij, dus dat was mijn ei... wel twee dagen later dan, dat ik had gedacht maar how ever!
    Ik werd toch ongesteld ;)
    Gewoon om de dag klussen is het beste. Of om te twee dagen. Sperma blijft toch minstens 48 uur leven of langer.

6. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Maar eerlijk gezegd, als ik het zo lees, dan denk ik... dat je ei al is geweest en dat dit na-pijn is van de eisprong. Maar bindt me er niet op vast... elk vrouw is anders en je lichaam moet je leren kennen.
    Ga anders tempen of ovu testen gebruiken, dan kun je, je eisprong in de gaten houden en kan je een beetje proberen te mikken met je manlief ;)

Hoeveelste ronde is dit voor jullie?

7. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    Dit is mijn tweede ronde, vorige maand heb ik een vmk gehad......
    Heel me cylcus is in de war, daarom weet ik ook niet of dit een ei of innesteling was.
    Als ik kijk op de calculator dan blijkt wel dat het mn ei is :rolleyes:
    Maar normaal voel ik mn ei nooit zo erg.... ik heb ook last van nat gebeuren daar beneden, me slip is ook nat.... geen afscheiding ofzo, maar lijkt net water, alsof ik in mn slip heb geplast ofzo hahaha :oops:
    Dus ben iets verward :)

8. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Dat nat in de slip heb k ook, alleen heb k me eitje al gehad ;)

9. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Hou er rekening mee, dat misschien door jou vmk, dat je lichaam dus nu van slag is, vandaar dus ook dat je, je cyclus niet kan inschatten! Het moet zich herstellen. En daarbij elke maand is anders. Ik heb normaal na mijn eisprong ontzettend last van mijn borsten, nu deze maand heb ik nergens last van. Terwijl ik vorige cyclussen dacht: hé kwaaltje hier en daar... zou het ? Je lichaam kan je tamelijk voor de gek houden, dus bindt je nooit vast op iets. Ene keer voel je het wel andere keer niet! Ik denk, dat het je ei is. Zelf heb ik ook net als butterfly veel nat in mn slip NA mijn eisprong, maar ook dat kan per persoon verschillen!

10. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    Jaa daarom, maar normaal heb ik niet zo'n last van mn ei dus kan maybe te maken hebben met die vmk..... ik wacht wel af :)

Ik zie dat jullie beide gelijk lopen, alvast veel suc6 ;) Hoop dat het voor jullie raak is!

11. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Hopen dat je cyclus snel weer op de rails is meid !

12. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    Ik ben vandaag naar de dokter geweest, nu krijg ik een echo van mn buik om alles te checken, maar dit gebeurd allemaal uitwendig, dus gewoon op mn buik zelf. Als ik nou maybe zwanger ben, kan je dat dan ook op die manier zien of moet dat dan echt inwendig?!?

13. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    Ik kreeg dus dinsdag avond last van de steken links onderin mn buik. Woensdag avond waren deze steken weg en nu heb ik nergens meer last van! Vind het best wel vreemd, heb nu echt helemaal dus niet het gevoel uberhaupt iets van zwanger te zijn... :( waarom voel ik nou niks, daar word ik zo onzeker van!

Wat is eigenlijk het verschil van pijn enzo tussen een eisprong en innesteling. Maybe krijg ik mn innesteling nog en kan ik mn maybe herkennen :rolleyes:

14. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Ik kan je alleen beschrijven hoe mijn ei-pijn voeld misschien dat je, jezelf daar in kan herkennen!
    T voelt bij mij lichter als menstruatie kramp en dan is even met een paar vlagen op een dag. Twee a drie keer ongeveer.
    Vorige maand had ik zes dagen na mijn eisprong een ongelovelijke steek, dus dacht misschien innestelling! Maar Suus, veel vrouwen voelen hun innestelling niet. Misschien de dames op 't forum wel, maar er zijn meer vrouwen die het niet merken/voelen, dan wel. Maak je zelf niet TE gek! Ik weet afwachten is makkelijk gezegd dan gedaan ( betrap mezelf dr ook wel eens op ) Op welke dag zit je nu? Gezien vanaf je vorige menstruatie?

15. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Misschien is tempen een idee? Dat kan je precies zien wanneer je ei is, heb je ook minder onzekerheden..

16. Rm1

Rm1 Actief lid

21 nov 2008
    150
    0
    0
    het kan best hoor dat je een paar dagen last heb van je ei. Ik heb het de ene maand heel erg (echt wel 3 dagen) en de andere maand voel ik het bijna niet. Wat jij omschrift Suuus klinkt voor mij als je eisprong. ik heb tenminste altijd gedacht dat dit het zou zijn. Succes!

17. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    Ik krijg morgen een uitwendige echo van mn (onder)buik.
    Maar ALS ik nou zwanger ben, kunnen ze nog niks zien op een uitwendige echo.
    Maar kunnen ze ook niks opmerken met geluidsgolven?!?

Deel Deze Pagina