Hoi ik had een vraag ik heb deze test met ochtend uribe gedaan en ik.zie een heel licht tweede streepje is dit pril zwanger of een indroogstreep na 2 dagen is het streepje nog steeds zichtbaar had hem ook in de zon gelegd maar het streepje verdijnt niet hoe ziet een indroog streep eruit.kwa kleur enzo dit is de kruidvat test 2v 5 euro hebben dese testen.ook voorgedrukte.lijntjes?? heb al dagen slijm wit vetlies en buik.krampjes net of ik.ongie word maarndan anders spannend liefs lola
Ik zie hier eigenlijk niet zoveel op. Als je deze test al 2 dagen geleden gedaan hebt, kun je misschien beter even een nieuwe test doen. Als je idd zwanger bent zou het streepje nu al duidelijker moeten zijn.
Hoever zit je voor je nod?? En was het streepje binnen 5 minuten zichtbaar?? Misschien moet je hem even schoonmaken met 3 druppels water in het rondje te laten vallen waar je ook urine in doe. Tis wel een mooi lijntje, maar de test is al erg geel, dan zie je idd wel eens vaker een indroog.
halllo, ik had er al druppels water in gedaan en ik zag een heel licht maar toch duidelijke lijn! de lijn was niet geel-grijs of wit maar meer heeeeeeel licht roze paars ofzo
Is dat streepje binnen de afleestijd verschenen?? Anders lijkt het mij toch indroog... Even opnieuw testen over een paar dagen, dan weet je het zeker!
Ik heb heel veel van die testjes gedaan en heb nog nooit een indrooglijntje gehad. Heb je al nog een keer getest??? Spannend!
Ik heb ook nooit een indrooglijntje gehad....zelfs getest toen ik echt niet zwanger was omdat we een discussie hadden in een topic.....hartstikke omowit......en altijd een lijntje gehad als ik wel zwanger was...
Ik zie licht iets. Kan zo de kleur niet zien maar als je zegt dat nij roze is kan hij psoi zijn. Ik duim voor je dat de volgende test(en) donkerder worden
Dit was een indroger van mij. Was echt niet zwanger. De testen er omheen waren allemaal omo wit. Iedereen hier op het forum zei zwanger...maar nee.
Dag dames ik had vrijdag ook een test gedaan ook van kruidvat net zo als deze test en toen zag ik ook een heel licht tweede streepje maar meer wit kleur en toen deed ik deze test ook tweede streepje en deze was heeeeel licht roze echt heel licht maar duidelijker als de test van vrijdag sppannend volgens mij zit het wel goed hoop ik! ik heb ook al eennpaar x water over het test venster gedaan maar het lijntje verdwijnt niet dus lijkt me sterk dat dit een indrooglijjn is?? hoe ziet zo iets er eigelijk uit?
Ik zie hier niets op behalve een veegje, naar mijn inziens gewoon urine. Daarbij op 08-03 dacht je ook al wat te zien op je test nu 19 dgn later een volgens jou een vaag streepje. Als je al zwanger was had je nu echt wel een knaller moeten hebben. In nog geen 3 wkn tijd is het vrijwel onmogelijk om in een nieuwe cyclus nu al posi te testen.
Als ik me jouw verhaal goed herinner dan dacht je in januari dat je zwanger was omdat de gyn zei een vruchtzak te zien (en toen werd je gewoon ongesteld en was het een fout van de gyn zei je) Enfin, je laatste ongesteldheid is dus in januari geweest? Ik vraag dat omdat je idd zoals Jane zegt ook al op 8 maart vage testen hebt laten zien... Ben je dus tussen januari en nu niet meer ongesteld geweest?? Dan kan je toch nu nooit een indroogstreep/vaag streepje hebben? Dan zou je nl nu al 10 weken zwanger zijn en zou je streep moeten knallen... Ik zou a) een afspraak maken bij de huisarts als je ongesteldheid idd zo lang weg blijft zonder zwanger te zijn en b) ovulatietesten gaan gebruiken om te kijken of en wanneer je een eisprong hebt. Succes