Hallo Ik heb een vraag Ik ben 25 december begonnen met een klein beetje bloedverlies en 26 december is het goed door gebroken moet ik dan rekenen vanaf 25 of 26 december? Ik heb afgelopen woensdag een test gedaan maar negatief donderdag weer getest en je moet echt super goed kijken wil je wat zien (en je moet hem echt in het licht houden) dan nog moet je goed kijken wil je wat zien. Dit was een kruidvat 2v5 test ik ben ook nog steeds niet ongi mijn cyclus zit tussen de 28 en 30 dagen in wat denken jullie? mvg
Volgens mij moet je rekenen vanaf het moment dat je rood bloedverlies hebt. Bij sommige vrouwen gaat er bruinverlies aan een menstruatie vooraf maar die dagen tellen nog niet mee bij de telling van je nieuwe cyclus. En een streepje is een streepje. Loopt hij inmiddels wat op?
Je telt vanaf de eerste dag dat je helder rood verlies heb dus in jou geval 26 december. Vandaag zit je op dag 31 van je cyclus heb je nog een nieuwe test gedaan vandaag?
Hoi heb even terug gekeken 25 november ongi geweest laatste keer dus 25/26 december 25 december klein beetje bloed verlies en 26 december goed ongi afgelopen donderdag wat roze verlies gehad maar echt minimaal wat kan dit dan zijn geweest? Had al lang gister of vandaag ongi kunnen zijn en nee heb nog geen nieuwe test weer gedaan want denk toch negatief omdat de test donderdag middag ook nog negatief was wat denken jullie?
Dan zou ik rekenen vanaf de eerste dag. Ik zou gewoon nog een test doen, morgen ochtend, of nu wat drinken en niet meer plassen tot vanavond en dan nog eens doen? Maar als je een streepje ziet, hoe licht ook, dan ben je wel zwanger...
Nogmaals je zit op dag 31 van je cyclus. Als je donderdag negatief teste is de kans prima aanwezig dat je vandaag wel positief test. Wij kunnen ook niet zien of je zwanger ben alleen een test kan je duidelijkheid geven.