Wat denken jullie?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Maite1984, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maite1984

Maite1984 Lid

17 okt 2010
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    3 dagen voor NOD vandaag. Licht streepje, wel duidelijk te zien zonder heel veel tuurwerk maar lastiger op de foto te krijgen!
    Zal m ff bijvoegen..

2. Maite1984

Maite1984 Lid

17 okt 2010
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    En vanaf een andere hoek genomen..

3. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    misschien dat het op de foto niet goed uitkomt...ik vind het lastig om te zien maar denk dat het best vroeg is nog om te testen...niet iedere vrouw test posi voor de nod dus wat niet is kan komen!!!voel je je 'zwanger'???spannend!

4. ingel

ingel Actief lid

29 nov 2010
    445
    0
    16
    Vrouw
    Friesland
    He meis,

ik zie heeeeeeeeeeeeeeeel licht een streepje.
    ik zou morgen nog een testje wagen.

5. Maite1984

Maite1984 Lid

17 okt 2010
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo beter misschien ,

Ja heb allerlei kwaaltjes.. zoals ik zeg op de foto is het minder goed te zien als in het echt hoor.. jammer genoeg.
    Hopelijk morgen een betere!!

6. Sammytje

Sammytje Niet meer actief

Hey meid,

Ik heb ook daaaagen zo'n testen gehad.
    Vandaag 5 dagen overtijd en heb gewoon een clearblue gedaan (digitaal) die tekende zwanger, terwijl ik ervoor een test gedaan had van Z&K en die was negatief (een heel licht streepje) zie hieronder...

moet ik jou zijn, gewoon testen met een digitale clearblue.
    ik heb ook euro's uitgegeven aan die goedkope, terwijl je met Claerblue onmiddellijk het resultaat weet.

7. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    vind het nog steeds moeilijk te zien...heb het van alle kanten bekeken maar (ik ben heel eerlijk) kan er niet veel van maken maar wat ik al zei: lijkt me nog erg vroeg! inderdaad: je kan misschien beter een digi test doen want dan heb je dat gedoe van wel/niet een streepje iig niet! ik zou over twee dagen nog een test doen...en hopelijk heb je beet!

8. Soofje

Soofje Actief lid

6 apr 2011
    445
    25
    28
    NULL
    NULL
    ik zie ook duidelijk een streepje!
    zo was mijn test ook, en nu alweer ruim 34 weken zwanger!

alvast voorzichtig gefeliciteerd!

9. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    op de eerste foto zie ik precies een heeel licht streepje, over enkele dagen nog is testen maar ik denk posi.

10. lottepotje

lottepotje Actief lid

9 nov 2011
    214
    0
    0
    Tandartsassistente
    Overijssel
    Wel een ontzettend licht streepje te zien!! Spannend!!:D

11. Maite1984

Maite1984 Lid

17 okt 2010
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen weer getest. Wel weer een licht lijntje maar zeker niet duidelijker dan gister. Had er iets meer van verwacht, beetje domper dus. Maar het is inderdaad nog wat vroeg. Zag dat de naam van mijn test POSITIEF was, zo voorbarig was ik niet maar het vraagteken pakte de file niet hihi. Nu even afwachten weer dus.
    Iemand enig idee vanaf wanneer je een CBdigitaal kan doen?? Want als de lijntjes zo licht zijn op KV heeft het dan wel zin om die al te halen? Hoor t graag bedankt voor het kijken dames. (@Sammy gefeliciteerd)

12. mama86

mama86 Actief lid

16 apr 2009
    182
    1
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Zuid Holland
    Mijn ervaring met de kruidvat testen is, dat als ze een streepje geven hoe magertjes dan ook, hij echt wel positief is! Ik heb zoveel testen gedaan en als ik niet zwanger was kwam er ook echt niets in beeld.
    Dus ik zeg gefeliciteerd!

13. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    waarom testen we tegenwoordig zoooo vroeg??maaruh ik zie heeeel licht iets...kan nog alle kanten opgaan...

14. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Ik heb alle hoeken bekeken maar ik zie het echt niet ??? waarom test je eigenlijk zo vroeg? Hoop dat je over een paar dagen wel positief test :).

15. Maite1984

Maite1984 Lid

17 okt 2010
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb pregnyl gespoten en ben nieuwsgierig.. had bij de eerste ook posi test met 3+5 dus vandaar.

16. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    opletten met vals posi bij de kruidvattesten, tegenwoordig!

17. Nyna

Nyna Niet meer actief

Ik zie geen 2e lijntje op je test..

18. Maite1984

Maite1984 Lid

17 okt 2010
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na nog een paar lichte lijntjes vanmorgen weer een test gedaan.. duidelijker maar naar mijn idee nog niet duidelijk genoeg.
    Zal m ff bijvoegen, hij is hier al wat opgedroogd en dus gelig... maar de streep stond er binnen 2/3 minuten waarna hij duidelijker werd..

Nu last van bloedverlies, helderrood en niet weinig ook.
    Vandaag belt de gyn ivm uitkomst bloedprikken (progesteron) dus meteen ff vragen hoe of wat nu.

(rechts is aangepaste foto..)

19. Maite1984

Maite1984 Lid

17 okt 2010
    25
    0
    0
    NULL
    NULL

Ben er idd bang voor.. :(

20. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Op de laatste foto's zie ik de streep wel duidelijk. Wat balen dat je nu flink bloedverlies hebt, ben benieuwd wat je gyn erover zegt.

Deel Deze Pagina