3 dagen voor NOD vandaag. Licht streepje, wel duidelijk te zien zonder heel veel tuurwerk maar lastiger op de foto te krijgen! Zal m ff bijvoegen..
misschien dat het op de foto niet goed uitkomt...ik vind het lastig om te zien maar denk dat het best vroeg is nog om te testen...niet iedere vrouw test posi voor de nod dus wat niet is kan komen!!!voel je je 'zwanger'???spannend!
Zo beter misschien , Ja heb allerlei kwaaltjes.. zoals ik zeg op de foto is het minder goed te zien als in het echt hoor.. jammer genoeg. Hopelijk morgen een betere!!
Hey meid, Ik heb ook daaaagen zo'n testen gehad. Vandaag 5 dagen overtijd en heb gewoon een clearblue gedaan (digitaal) die tekende zwanger, terwijl ik ervoor een test gedaan had van Z&K en die was negatief (een heel licht streepje) zie hieronder... moet ik jou zijn, gewoon testen met een digitale clearblue. ik heb ook euro's uitgegeven aan die goedkope, terwijl je met Claerblue onmiddellijk het resultaat weet.
vind het nog steeds moeilijk te zien...heb het van alle kanten bekeken maar (ik ben heel eerlijk) kan er niet veel van maken maar wat ik al zei: lijkt me nog erg vroeg! inderdaad: je kan misschien beter een digi test doen want dan heb je dat gedoe van wel/niet een streepje iig niet! ik zou over twee dagen nog een test doen...en hopelijk heb je beet!
ik zie ook duidelijk een streepje! zo was mijn test ook, en nu alweer ruim 34 weken zwanger! alvast voorzichtig gefeliciteerd!
op de eerste foto zie ik precies een heeel licht streepje, over enkele dagen nog is testen maar ik denk posi.
Vanmorgen weer getest. Wel weer een licht lijntje maar zeker niet duidelijker dan gister. Had er iets meer van verwacht, beetje domper dus. Maar het is inderdaad nog wat vroeg. Zag dat de naam van mijn test POSITIEF was, zo voorbarig was ik niet maar het vraagteken pakte de file niet hihi. Nu even afwachten weer dus. Iemand enig idee vanaf wanneer je een CBdigitaal kan doen?? Want als de lijntjes zo licht zijn op KV heeft het dan wel zin om die al te halen? Hoor t graag bedankt voor het kijken dames. (@Sammy gefeliciteerd)
Mijn ervaring met de kruidvat testen is, dat als ze een streepje geven hoe magertjes dan ook, hij echt wel positief is! Ik heb zoveel testen gedaan en als ik niet zwanger was kwam er ook echt niets in beeld. Dus ik zeg gefeliciteerd!
waarom testen we tegenwoordig zoooo vroeg??maaruh ik zie heeeel licht iets...kan nog alle kanten opgaan...
Ik heb alle hoeken bekeken maar ik zie het echt niet ??? waarom test je eigenlijk zo vroeg? Hoop dat je over een paar dagen wel positief test .
Na nog een paar lichte lijntjes vanmorgen weer een test gedaan.. duidelijker maar naar mijn idee nog niet duidelijk genoeg. Zal m ff bijvoegen, hij is hier al wat opgedroogd en dus gelig... maar de streep stond er binnen 2/3 minuten waarna hij duidelijker werd.. Nu last van bloedverlies, helderrood en niet weinig ook. Vandaag belt de gyn ivm uitkomst bloedprikken (progesteron) dus meteen ff vragen hoe of wat nu. (rechts is aangepaste foto..)
Op de laatste foto's zie ik de streep wel duidelijk. Wat balen dat je nu flink bloedverlies hebt, ben benieuwd wat je gyn erover zegt.