Hi meiden, Willen jullie met mij meekijken? Helaas begin januari een vroege miskraam gehad. Nu willen wij het gelijk weer opnieuw proberen en dus probeer ik met ovulatietesten mijn eisprong te vinden. Ik heb de sensitesten geprobeerd. De laatste is wel wat donkerder maar daarna werd deze weer lichter. Ook had ik een Predictor ovulatietest liggen. Deze lijkt wel echt positief. Wat denken jullie? Wel of niet positief?
Sensitest is duidelijk nog geen positieve De andere ken ik niet maar zou volgens de regels positief zijn Maar weet je ook of je hcg door de vroege mk al uit je lichaan is? Ovulatietesten kunnen hier nl ook op reageren. Heb je na je mk dus een zwangerschapstest gedaan en die was wit?
Ja de HCG is al uit mijn lichaam. Ik kreeg al vrij snel een negatieve zwangerschapstest. Dus het blijft een beetje raar
Haha dank je!! Dat hebben wij zeker al gedaan. 😄 Maar het blijft zo vaag. Ik hoopte dat iemand hier ervaring mee heeft. Ik wil deze ronde er vol voor kunnen gaan!!
Ik heb hetzelfde... 21 dec een mk gehad bij 4w5d. Een week gevloeid en in die week om de 3 dagen getest en op 28 dec geen lijntje meer te zien op de zwangerschapstest. Heb dan ook een geen knaltest gehad deze zwangerschap en toen het bloeden begon waren mijn symptomen met twee dagen ook over. Tijdens het vloeien ook ovulatietesten gebruikt om te kijken hoe deze af zouden lopen. Had tijdens het vloeien ook duidelijke lijntjes op de ovulatietesten, maar geen knaller. zwangerschapstest wit, ovulatietest ook wit. 2 jan weer iets een duidelijkere lijn, later weer wit. Toen rond 13 jan weer een wat duidelijkere lijn, maar geen knaller. Ik heb 1x een klein beetje vruchtbaarslijm gehad, dat was minimaal en 1 dag.... Ik heb denk ik mijn ei nog niet gevonden na de mk, al zou het dan nu wel een lange cyclus worden. Vorige keer was ik na de bevalling na 35 dagen weer ongi. Nu lijkt het er op dat het langer dan 35 dagen wordt. Wij klussen wel om de 2 à 3 dagen voor de zekerheid. Volgend weekend zit ik op 35 dagen, ga dan wel testen. Vanaf dan ook elke week maar een zwtest... Sterkte!