Tot vanochtend stond mijn streep bij dag 23, maar vanochtend is hij ineens verschoven. Snappen jullie dit?
Ja dat komt omdat je pas heel laat bent begonnen met temoen en FF dus niet genoeg waardes heeft om je eisprong te kunnen bepalen. Ook heb je niet het onderste deel van je kaartje geplakt waardoor ik niet kan aflezen wat nu welke cyclusdag is en eventueel welke dingen je hebt genoteerd. Ook heb je 2 open bolletjes. Heb je toen later getempt?? Kan je je hele kaartje hier neerzetten??
Dank je voor je reactie! Als het goed is os het kaartje zo goed te zien. Ik heb cyclussen tussen de 40 en 120 dagen. Hiervoor een miskraam gehad en deze cyclus pas laat begonnen met temperaturen omdat we op vakantie waren en ik het probeerde los te laten, maar thuis dus weer begonnen..
Je kaartje is lastig te beoordelen. Hij heeft hem in ieder geval verschoven omdat je niet genoeg waardes hebt ingevuld voor een goede beoordeling. Ik zou nog even blijven doortempen om te kijken wat er gaat gebeuren. Ik kan er nu nog niks over zeggen helaas.
Dank je! Maar kan ik stellen dat ik iig na eisprong zit? Ik hoop natuurlijk op een innestelingsdip en daarna stijging. Ik ben benieuwd..