Dames, Hebben jullie ervaring met het verschuiven van je ovulatie dag op de kaart? Ik had gisteren 37.0 temperatuurt. Als ik deze laat meetellen, verschuift mijn ovulatie dag naar later? Ik heb een screen shot gemaakt.. Ik hoop dat zeer hier ook verschijnen.. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, want dit heb ik nog nooit gehad. Liefs
Je hebt eigenlijk te weinig waardes ingevuld om een accuraat beeld te krijgen. Maar aan de hand van de gegevens die ik hier zie, vind ik de tweede situatie (met de verschoven eisprong) realistischer.
Op basis van je tempkaartje denk ik zelfs dat je eisprong pas op cyclusdag 22 of later heeft plaatsgevonden. overigens als je zo weinig tempt dan heeft tempen geen nut helaas en kan je het beter niet doen.
Ik werk nachtdiensten en heb daarom een week niet getempt. Mijn slijm was daarna niet met rekbaar naar mijn idee.. Mij ei is altijd dag 16, dus was op dag 17 al laat en 22 helemaal dan.. Maar ik wacht het wel af.. Ik heb deze maand dus gewoon een afwijkend kaartje en ws cyclus ook