Ei op dag 17 of dag 19?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door kleintjevoorons, 7 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Hey,

Zouden jullie misschien even naar mijn kaartje kunnen kijken? FF geeft nu aan dat mijn ei op dag 17 was. Maar als ik de positieve ovutest op dag 17 weg haal en de negatieve op dag 18 dan geeft hij een gestippeld kruis op dag 19.

Gezien eerdere cyclussen denk ik dat ik op dag 17 mijn ei had maar als ik naar mijn temperatuur kijk zou ik eerder dag 19 verwachten.

Iemand andere inzichten?

ps: mijn kaartje kan je vinden via de link in mijn onderschrift!

2. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ik denk dag 19. Na je positieve ovu test springt het ei binnen 1/2 dagen. Gezien je temperatuur denk ik dag 19.

3. Niet meer actief

Ik denk ook dag 19.

4. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    hmm... Ik vind het toch raar dat FF het kruis op dag 17 zet dan..

5. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    ik ga ook voor dag 19. Begrijp ook niet waarop FF je een kruis bij dag 17 geeft. En als je all extra dingen weghaalt zoals als je ovutesten en eggwhite e.d. geeft ie dan wel een rood kruis op dag 19?

6. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Als ik de positieve test en de negatieve test daarna weg haal dan geeft hij een gestippeld kruis bij dag 19.

7. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi ik ga ook voor dag 19

ik had afgelope ronde ook zo iets, ff zat ook te twijfelen en ik had op dag 24 een positieve ovu test, en ff gaf eerst ook daar mijn kruis aan, maar pas op dag 26 ging mijn temp stijgen, ook als ik mijn positieve ovu test weg haalde gaf ff een stippel lijn aan op dag 26..maar daar ben ik toch maar van uit gegaan...want wat hier ook al is geschreven, je eitje kan best 2dagen later dat je positieve ovu test springen :)

groetjess

8. Ik ga ook voor dag 19, je temp stijgt met 0.3 graden en blijf stijgen

9. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    misschien dat dat ook verklaard waarom ik nog geen enkel ongi klachtje heb. Dan zal mijn ongi ook wel twee dagen later komen.

10. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    en als je je posi test verplaatst naar dag 18 krijg je dan wel een goed kruis? je temp liegt er in elk geval niet om...

11. Niet meer actief

Je moet als het goed is inestellingen over je kruis kunnen wijzigen. Sommige hebben de instellingen zo staan dat je kruis op de ovutest komt te staan.

Hoe je dat wijzigt... joost mag het weten :oops:

12. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik denk ook dat je eisprong was op dag 19.

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik denk ook dag 19! Dus vandaag zit je op 8 dpo, hopelijk blijft je temp (in ieder geval nog een paar dagen) mooi hoog en de ongi weg!

14. Loe

Loe Niet meer actief

ik zou ook denken dag 19, maar ik snap wel waarom ff hem op 17 zet. je basistemp is 36.25, op dag 18 en 19 zit je beiden boven deze basistemp, ook al is hij geloof ik maar 36.3. Maar zo geldt het toch: drie dagen boven de basistemp?

15. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Dat klopt. Maar als ik die positieve ovulatietest weg haal dan krijg ik dus een kruis bij dag 19. Dat is het hele vage er aan.
    Maar heb het idee dat mijn ongi ook later komt deze maand want ik heb nog geen ongi klachten. Zou dan alles 2 dagen later zijn?

16. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    Gemiddeld krijg je je ongi 14 dagen na je ei, dus als ie toch op dag 19 is geweest ipv dag 17, komt je ongi (hoop het niet natuurlijk) ook 2 dagen later...of je moet een kortere LF hebben, dan kan je al een ongi na 10 dagen hebben.

17. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ik heb inderdaad een korte LF. Tussen de 8 en de 11 dagen.

18. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    ok...nou dan nog een paar daagjes geduld hebben....en hopen dat je temp niet verder daalt...

ga voor je duimen :)

19. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Helaas is mijn temp gedaald naar 36.5. Balen dus. En ging ik net naar de wc..... ongi. Op naar de volgende ronde zeggen ze dan he......

In iedergeval bedankt voor jullie adviezen!

20. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    Hey meis wat balen zeg... en je bent ook best al wel een tijd bezig... Nou idd op naar de volgende ronde

Deel Deze Pagina