Graag jullie meningen!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jster, 11 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jster

jster Actief lid

23 nov 2015
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames.

Morgen moet ik weer naar de gyn!

Even in het kort. In augustus 2015 raakte ik zwanger, ik had een mirena spiraal. Ik heb de huisarts gebeld dat ik zwanger was door mijn spiraal heen. Ik kon die middag direct terecht in ziekenhuis voor echo. Spiraal was nergens meer te vinden. Waarschijnlijk ben ik hem verloren.
    Met een week of 9/11 (we weten niet precies hoe oud vruchtje was) ging dit mis en uit eindelijk in november gecurreteerd.

In mei dit jaar had ik weer een positieve test, wel z'n 3/4 dagen voor nod (ik weet het niet meer exact maar in iedergeval voor nod) dit ging op nod ook weer mis.
    In april dit jaar had ik extreme uitslag in eens op mijn romp. Waar ik van de huis arts dus antibiotica voor heb gehad.
    Dit was 15 april. Een week voor ei!

Er is laatst progesteron geprikt met een waarde van 6.8.

Ik heb dus het vermoeden, dat ik te maken heb met een verstoort progesteron balans.
    Door de mirena zat ik vol progesteron, maar omdat de mirena verdween konden de zaadjes hun weg volgen. En ben ik zwanger geworden. Een week voor dat dit mis ging heb ik me heel raar gevoeld, waar ook dokters gymcoloogen en huisarts aan van pas is geweest.
    Flauw vallen, vervormd bloed suiker spiegel.

In april kreeg ik anticiboca, waardoor die balans weer verranderde en even Zwanger was.

Ik heb het voor mezelf allemaal even op geschreven en neem dit morgen mee naar het ziekenhuis. En zal dit ook zeker bespreken.
    Maar nou vroeg ik me dus af wat vinden jullie van mijn gedachten. Zit er wat in of maak ik mezelf hier compleet gek mee.

Ik hoop dat ik het duidelijk beschreven heb.

Liefs

2. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Volgens mij zegt de progesteron zo maar ergens geprikt niet zoveel. Het is afhankelijk van waar je in je cyclus zit.
    Ik heb zelf meerdere miskramen gehad, en op eigen verzoek utrogestan(progesteron) gekregen van de fertiliteitsarts 2 jaar terug. Kwaad kan t niet.. Dus wie weet. Ben benieuwd wat je gyn zegt!

3. jster

jster Actief lid

23 nov 2015
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt dat heb ik ook vernomen.
    Maar ik dacht ga alles is op schrijven, want meestal als ik daar zit dan ben ik alles weer vergeten en dan kom ik thuis en heb ik nog zoveel vragen hihi.
    Terwijl ik het me allemaal bedacht hoe het gegaan was. En na wat zoeken op internet vielen sommige puzzelstukjes in elkaar.
    Ik denk dat de balans in mijn hormonen niet kloppen.
    En de 2x zwanger ben geworden door dat de spiraal veel progetogeen afgeeft. En de andere x door anticiboca? Tenminste dat het even een balans terug gegeven heeft ofZo?
    Dit is natuurlijk altijd alleen maar gissen.

Ik ga het zeker voorleggen en ben ook heel erg benieuwd.

Deel Deze Pagina