Hoi dames, Eind vorige maand ben ik gestopt met de pil. Afgelopen maandag zou ik ongesteld moeten worden, maar tot nu toe niets gebeurd. Wel veel witte afscheiding. Nu heb ik sinds vorige week vrijdag dagelijks allemaal korreltjes op mn borsten. Ze zitten rond mn tepels en blijven vaak achter in mn bh. Ik heb gisteren voor het laatst getest: helaas negatief. Verder ben ik al een week erg misselijk en ontzettend moe. Heeft een van jullie enig idee wat dit kan zijn? Zou ik misschien toch zwanger kunnen zijn
Geen idee. Dit herken ik niet van mijn zwangerschap van Aiden. Melktoestroom komt pas veel later op gang in een zwangerschap, tenzij je eerder kinderen hebt gekregen. Ik denk dat je gewoon aan het ontpillen bent. Je lichaam moet het allemaal weer zelf gaan doen. Ik denk dat je gewoon last hebt van hormonen die in de war zijn door het stoppen van de pil. Daar kan je lichaam gekke dingen van gaan doen. Heb je je eerste natuurlijke menstruatie na pilstop al gehad?Of alleen nog maar die pilbloeding? Gezien je negatieve test denk ik niet dat je zwanger bent.
Aleen nog maar mn pilbloeding. Dat was een hele korte bloeding. Ik denk dan inderdaad dat m'n lichaam een beetje in de war is
Ik heb dat ook al vanaf dat ik met de pil gestopt ben... en ik ben geloof ik na 38 maanden niet meer aan t ontpillen Maar goed, dinsdag weer naar t ziekenhuis... zal t daar eens vragen wat t is... nooit echt bij stil gestaan om eerlijk te zijn!
Ik heb dit bij mijn vorige zwangerschap gehad.... dus was bij mij wel een symptoom, jammer genoeg niet gevraagd aan gyne, want toen ik ging, leefde het vruchtje al niet meer Bij mij kon het alvast niet aan het ontpillen liggen, daar ik daarvoor een koperspiraaltje had veel liefs
Witte korrels ken ik niet , maar wel bultjes wit ook wel talgklieren genoemd . Wanneer is je nod?mis moet je nog wat meer geduld hebben . + Rekening houden dat vrouwen lijven erg graag vrouwen voor de gek houden . Hou het in de gaten , idd even aan gyn of huisarts vragen . Het is vast iets onschuldigs
zus van een collega vna mij stopte met de pil en haar borsten begonnen, door de verandering in hormone, ineens melk te produceren, naja, niet dat ze lekte ofzo, maar wel idd witte korstjes enz.. Bleek bij haar dus te komen door de hormonale verandering... succes meid!
Bedankt! M'n nod was maandag, maar omdat ik nog niet zo lang gestopt ben weet ik nog helemaal niet zeker of m'n cyclus 24 dagen is. Ben wel nog steeds erg misselijk en zo ontzettend moe. Ik hoop stiekem op een klein wonder
Een normale cyclus is 28 dagen dat weet ik wel, maar ligt bij iedereen heel verschillend ook weer, succes ermee in ieder geval liefs
Ik denk dat je lichaam nog even moet wennen dat je met de pil bent gestopt. Ik herken het zelf niet van mijn zwangerschap, maar ik heb dan ook helemaal nergens last van gehad. Ik hoop dat je snel zwanger bent! Succes!